1 augustus 2025, 16:00:27

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Christine

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Net een mail gehad met Veerle, de tranen zitten nu enorm groot bij mij! Veerle moet al het contact verbreken met mij.  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

:( :( :( :( :( :( :( :( >:( >:( waarom dan?? >:( >:( >:( slaat nergens op >:(
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Riny

Hoy Christine
Van wie moet Veerle dat doen??
Groetjes en sterkte Riny :-* :-*

Christine

Dan maar toch de mail plaatsen dan wordt het julllie duidelijk.
Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen en zie het ook ff niet zitten :'(

hoe gaat het ermee? met mij gaat het niet goed en zeer slecht!!!!!! je weet voor die fuif van school he? awel ik mag niet komen, omdat ik voor stage moet uitgerust zijn en je bent te oud voor mij en ik moet het contackt verbreken met jou en ik wil dat niet en ik kan dat niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en ik mag met jou  et meer optrekken als vriendin omdat je mij ook beinvloed voor meerdere keren weg te gaan. en mama wilt dat niet!!!!!!!

het zal niets worden voor die fuif. ik kn er ook niets aan doen he? en mama geloofd net meer dat je vriend niet mee gaat volgens haar gaat hij wel mee. dit is zo hatelijk!!!!!!! weet je dat???? ik heb met mama heel veel ruzie gehad daarover en het is altijd mijn fout eendert wat ik doe het is mijn fout en dat hangt mijn keel uit!!!!!!!! ik wil je niet kwijt!!!!!!! NOOOOOOOOOIT!!!!!!!

weet je ik,ken je al 5 jaar en ik wil je niet kwijt!!!!! je bent me te derbaar.

wete je dat zr katelijne tegen mijn mama zei dat ik mijn lichaam verkoop aan jou?????
dat snap ik nu toch niet en ik geloof er niet veel van.

maar ik ga je laten.

tot op de msn.

veerle

Ik haat dit echt die zr = zuster dat is die die mij vorig jaar gebuist heeft door men schooljaar! :'( :'( :'( :'( :'(

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

ik heb hier geen woorden voor.... :-X :-X :-\
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Rianne

Hoeveel ouder dan Veerle ben je dan Christine?
Een vriendin van me kreeg ook op haar donder van haar ouders omdat ze door onze vriendengroep opeens veel meer uitging, en we waren allemaal ouder, slechte invloed enz enz. Terwijl ze maar 1 jaar jonger is als ik. Dat was 2 jaar terug, nu woont ze sinds dit jaar samen en klagen haar ouders ook niet meer. Maar ja, ouders... soms hebben ze gelijk en soms stellen ze zich aan. :-\

Christine

Ik ken haar al 5 jaar! Dat is nu al aardig lang, ik heb haar altijd uit de nood geholpen enzo, ik ben 19 en zij 16/17!

Die zuster katelijne heeft men heel leven omzeep geholpen vooral vorig jaar! dank zij haar was ik gebuist en ben ik van school moeten veranderen! dit vergeef en vergeet ik nooit van haar. Vooral dat veerle haar lichaam verkoopt aan mij ??? wat heb ik haar misdaan ??? ik voel me zo slecht :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

leoni

halloo
achhh leuke foto's en miko z'n staartje hihihi die word al zo lang:P nouja langer dan dattie was echt leuk om dat te zien groeien een jong valkje.

ik vind het wel rar dat ze je niet meer mag zien en ook wat haar zus zegt :-\
ik hoop dat het weer goed komt en je weer met haar om mag gaan :-*

groetjes leoni

Christine

Ik wil het onderwerp van veerle ff laten rusten want het maakt me zo ongelukkig :'( ik had dit niet verwacht van haar ouders, haar ouders (dacht ik) hadden me graag of was het dan toch gewoon schijn ... wie weet! ik weet het echt niet meer! :'(

bobbie

Hoi Christine,

Wat een enige foto's van je valken. Gelukkig was het natte valkje snel weer droog en is het pootje van (oeps, even zijn naam kwijt) ook weer beter.

Even een opmerking tussendoor:

bij ruzies zeggen bijna alle mensen dingen die dom zijn en die ze niet menen.

Trek het je dus maar niet zo aan.

Geniet van je valkjes. Een knuffeltje voor allemaal van mij.

Groetjes, Nel :)

Christine

Hey nel!

dat pootje is van kleine Miko! daar is het heel goed mee maar ja had vrijdag gewoon een baaldag! eerst melk op de tafel in plaats van in men tas, dan die vervelende douchestok, dan bijna gevallen in stad zou heel mooi geweest zijn :o :o :( maar nu dat van veerle ik heb totaal geen ruzie met haar! allé dat hoop ik toch! gewoon die ouders willen niet meer dat ik met haar omga maar ik denk dat ik weet hoe het komt. die zuster katelijn heeft daarvoor gezorgt omdat ja omdat die mij gewoon niet kan uitstaan. het is ook de reden dat ik daar ben weg gegaan! omdat ik het met haar alleen al niet meer zag zitten om die tegen te komen want dat gaat ooit toch eens mis lopen! maar ja nu is ze me voor door tegen Veerle haar ouders vanalles te gaan zeggen wat niet waar is! :'(

valkje-jacco

CitaatGeplaatst door: Christine      geplaatst op: Gisteren om 21:40:07
Ik wil het onderwerp van veerle ff laten rusten want het maakt me zo ongelukkig

;) ;)

groetjes: mitchell enJacco
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 

Valerie

He Chris!
Wat lees ik hier nu??  :o :'(
Hoe kunnen die ouders? 2 1/2 jaar verschil, dat is toch niks?? En haar lichaam verkopen. Wat een onzin! Was dat zo'n zuster (gelovige) die de duivel gezien heeft ofzo?
Dit is gewoonweg niet eerlijk voor jullie!
Ik hoop dat haar ouders snel weer van gedachte veranderen en inzien dat dat van die zuster gewoon onzin is. Lijkt mij een verhaal (van die zuster) van iemand die doortrapt.
Haal ik nog maar eens een dikke knuffel voor je boven! Jammer dat ik er niet voor je was gisterenavond. :(

Riny

Hoy Christine
Ik heb ook op school gezeten bij zusters .
Ze noemden zich''Zusters van Liefde''
Sorry dat ik het zeg maar het waren ''krengen van Barmhartigheid'' :'( :'( :'(
Groetjes Riny

Valerie

Zusters of nonnen van een school zijn vaak heel erg ouderwets streng en wss ook wel bijgelovig. Ik vind dit heel erg jammer. :(