7 mei 2025, 00:27:31

gizmo_spikey_valkjesfamilie

Gestart door patty_dordtse valkjes, 9 december 2004, 00:42:58

« vorige - volgende »

Christine

ik begrijp best dat je het wou vragen maar ja als gizmo en spikey de laatste keer hun nest verlaten hebben hebben ze niet eens voor dat nest gezorgt alleen voor de eieren!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

patty_dordtse valkjes

ze hebben dat nestje toen verlaten omdat ze ergens flink van geschrokken waren  :-\

maar goed
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Riny

Hoy Patricia
Jij komt wel goed over hoor :-* ,maar ik vertel alleen hoe ik het bij mij doe.
Als bij jou de valkjes niet op de eerste plaats kwamen had je ook geen afstand gedaan van de lieverds die nu bij iemand anders in de voliere zitten,en had je ook niet zo je best gedaan voor Makker die nu bij mij is.
Groetjes en liefs Riny :D :D :D

patty_dordtse valkjes

Had het er met paul gisteren over en die zei dat het natuurlijk wel 3 nestjes dan waren maar met 4 jongen die ze zelf heb grootgebracht  :-\ :-\ :-\

jonge valkjes te koop

Lin

Hey,

Ik bedoelde dus ook met wachtlijst dat als je die wel hebt en je valkjes zien er goed uit dan kan het wel. Zo stond het er ook. Heb je geen wachtlijst en/of vermoeide ouders dan niet. Tja zekerheid voor alles. Vergeet niet dat broeden ook energie kost.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

patty_dordtse valkjes

hoi lin,
wat jij nu zegt klopt dan toch ook niet.
als je een wachtlijst heb kan het wel en anders toch w8te ?
wat ik ervan begrijp dan hoor...

ze zijn in goeie conditie iedergeval dat wel hoor maar was alleen een vraagje op de bodem vind ik ook weer sow sneu...

dus vandaar dat ik het vroeg.
jonge valkjes te koop

Petra en Cheeky

Ha Patries!

Je vraag was volkomen legitiem hoor!  ;D Zo van wat moet ik nu, wie heeft advies. Maar het onderwerp ligt blijkbaar heel gevoelig en ik kan me voorstellen dat iedereen idd het beste wil voor de valkjes en daarmee - zoals ik begrijp -  eigenlijk een 3e nestje afraadt, tenzij er hele belangrijke redenen zijn om het toch door te zetten.

Ik heb hier zelf geen mening over, omdat ik nog helemaal niets met nestjes, broeden etc. te maken heb, maar zoals Riny al aangaf: aan jou als persoon wordt niet getwijfeld, dus ook niet aan jouw beslissingen. Ze zijn altijd ook genomen in het belang van je lieve valkjes, dat weten we!  ;)

Ik zou het persoonlijk hier maar even bij laten qua discussie.
Wel leuk trouwens dat Gizmo en Spikey elkaar dus nog steeds zo lief vinden... hoe lang zijn ze nu al saampjes?

Groetjes,
Petra

patty_dordtse valkjes

uhm vanaf dat ze 5a 6 weekjes waren haha dus jah vanaf babies af aan al hoor...

maar gevoelig ligt het gesprekje niet hoor...
maarvind dan ook weer sow sneu dat ze dan mss strx op de bodem gaan broeden snap je.
ook al ligt er nog maar 1 maar je weet het maar nooit toch beter voorbereiding.

dus jah 3 nestjes waaronder maar 4 zelf grootgebracht en voor hun de rest dan mislukte dus is moeilijk als je nu in zo'n positie zit haha.

maarga geen blok of sow ophangen en laat het maar gewoon liggen en w8t rustig af wat er gebeurd
star en twinkel hebben al gekeken bij dat witte ding ...

ga nu iedergeval de kooi weer verbouwen bij baylee en bijou zodat die nog meer ruimte krijgen ...

fijn weekend allemaal en jullie horen het wel.

patricia
jonge valkjes te koop

Lin

Citaat van: gizmo_spikey op 24 september 2005, 10:43:26
hoi lin,
wat jij nu zegt klopt dan toch ook niet.
als je een wachtlijst heb kan het wel en anders toch w8te ?
wat ik ervan begrijp dan hoor...

Heb je een wachtlijst met goede gezonde ouders dan wel. Wel een wachtlijst met geen gezonde ouders dan niet. Hangt van de ouders af dus zoals ik al schreef. mijn advies niet doen. En je kan wel een broedhok ophangen, alleen wel de eitjes vervangen. Bij mij legt het koppel trouwens niet als er geen broedhok hangt. Is dat ook zo bij jou?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

patricia

hoi,

gizmo en spikey zijn gezonde sterke vogels dit is de 2de keer dat er iets ligt in die tussentijd.

maar w8t tot volgend jaar iedergeval heb ik ook ff vakantie en alles.
het was meer om te weten wat anderen zouden doen dus vandaar.

mss heb ik dan een buitenvoliere voor me valkjes haha.

we hebben een huisje gezien en maandag worden we gebeld ervoor wanneer we kunnen kijken.
maar me ged8te zit al vanalles te bedenken is meestal als je iets op het oog heb en ik hou er ook rekeing mee dat het natuurlijk ook niet door kan gaan .

maar dat horen julli nog wel.

Christine

nu maandag al bellen om te gaan kijken ik hoop echt voor jou dat het zo is! want je kijkt nu al zo lang uit voor een buitenvoliere enzo! :-* :-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

patricia

haha jah het gaat niet alleen om een buitenvoliere'tje hoor.

maar iets van ons samen dat we eindelijk samen kunnen gaan wonen zonder stiekem te doen ensow...
en meer slaapkamers haha dan 2 die ik nu heb in dit ienie mienie huissie toch...

dus tot na het weekend ga nog ff genieten wat er in me hoofd spookt en we gaan vissen met naomi .

fijn weekend allemaal.

Christine

jij ook een enorm fijn weekend toe gewenst en naomi niet in het water vallen en je mama niet nat maken!  :-*

patricia

haha chrisje ik word niet nat of naomi hoor naomi die weet hoe ver ze mag ze is met vissen opgegroeid en kleine en grote vissen

doei doei

Christine

hoe naomi in de visbak opgegroeid?? haha ff grapje tussendoor mag wel eens maar moest jij niet weg?? ;D ;D :-*