12 mei 2025, 13:59:55

popje ter donatie?

Gestart door Ans, 5 augustus 2004, 22:48:11

« vorige - volgende »

Ans

Hallo Lieve Valkenvrienden en vriendinnen
Ik heb een verzoekje aan jullie. ...
De dochter van m,n vriend is autistisch en woont in een woongemeenschap, en daar hebben ze een hele mooie voliere vol met vogels en ook valkjes nu had ik het er van de week over dat ik ook valkjes had, vroeg ze of ik wel eens jongen had omdat ze daar maar één popje hebben en wat meer mannetjes .
Nu is mijn vraag/ verzoek is er misschien iemand die evt een popje zou willen schenken/ doneren..zij moeten daar hoop doen van de liefdadigheid van de mens en die kinderen en mensen geven zo veel om al die beestjes , het zou zo leuk zijn  als ze daar zelf mee kunnen maken dat er jongen komen .
Desnoods wil ik wel een popje ruilen voor een wildkleur manneke van mij ik heb zelf maar 4 popjes en 7 mannetjes dus zelf kan ik geen popje missen
ik hoor graag van jullie anders is m,n nr 0654326357
Groetjes  Ans

Stijn dc

hoi

ik hoop dat je snel iemand vind, het lijkt me heel leuk voor die mensen dat ze eens een nesjte van dichtbij kunnen meemaken. momenteel kan ik ook geen popjes missen jammer genoeg  ::) :-[

Theetje

Hoi Ans,

Wat een leuk initiatief.

Helaas kan ik je ook niet helpen, want ik heb ook geen popjes over. Mijn eigen volwassen popjes zijn al een koppel met de mannen en de kleintjes zijn al besproken.

Maar misschien is er nog wel iemand die een popje over heeft.

Groetjes

Theetje

clowntje46

:) Hoi Thee
 dank je  voor de reactie
 en ja wij hopen het ook zou zo leuk zijn voor die gasten daar,
ze genieten zo van die vogels en andere beestjes gun ze het zo en ik zie ze ook bijna om de week wel ff dus kan de mensen die iets schenken altijd verslag doen hoe het met de vogels gaat
  groetjes  Ans

Anita1

9 augustus 2004, 14:40:51 #4 Last Edit: 9 augustus 2004, 14:41:54 by Anita1
ik wil mijn mooie popje wel als donatie schenken.is deze

ze is best heel tam zeg! ik kon dr gisteren zo oppakken.ze is ook heel lief en rustig.het is een pop, en ze is 4 maanden oud ongeveer.ze is geringd.dus als je interesse hebt?mijn zoontje van 12 is n.l ook autistisch.dus ik ben blij iets te kunnen doen voor ze.
ik woon in arnhem.knuff anita ;)

robentru

Hoi Anita

een woord:  Geweldig !!!!

Rob en Trudy

Anita1

:D hihi bloos trudy.ze heeft hem net opgehaald.ze is zooo lief die valk.ik hoop dat ze er daar wat aan hebben.knufff anita ;)

robentru

Hahahaha Anita,
het vorige bericht was van Rob..... :o

Nu ikke:
laten ze nog horen hoe het popje daar vergaat?
Lijkt me leuk om te volgen.
Groetjes, Trudy

Tara

Heey Anita,

wat super dat je dat deed, ik zou het ook zo doen maar ik heb te weinig popjes en ik weet nog geen uitslagen :-/. Duzzz ik wil niet verantwoordelijk zijn voor sommige ongevallen dan ::).

Wel super hoor!! Ik hoop dat je af en toe hoort hoe het gaat ;-).

Groetjes, Tara

Ans - clowntje

:) Hoi lieve mensen
Anita is ook een schat hoor, dat ze het gedaan heb en ik kan dr regelmatig verslag brengen over de valk.
Ik kom regelmatig bij de woongemeenschap dus dat zit wel goed, en er hoeft nu ff niets meer gedoneert te worden ze zijn nu voorzien ook dankzij  Leon
 groetjes  Ans

AnnaEnBo

Wauw super! Kunnen ze heel de dag door met die valkjes spelen? Moet wel super zijn voor die mensen.
Bravo Anita en Leon  ;) :D

:PAnne en Bo :P

Mariek

Wat lief van jou Anita. Ik vind het een heel mooi popje.
Heeft ze al een naam, en is ze al gewend daar? Ik ben benieuwd. Nu maar hopen dat er snel babietjes komen :-X.
Veel plezier en succes!

Groetjes Marieke

corry

ik vind het echt geweldig van anita dat ze haar popje doneert. ik kan momenteel geen popje missen omdat ik er maar een heb een mannetje wildkleur kan ik altijd schenken