5 juni 2024, 15:24:46

Suus' dagboek

Gestart door suus, 4 juli 2004, 22:42:46

« vorige - volgende »

suus

Het is de laatste tijd, nogal wat geruzie in de kooi binnen. Daarbij vond ik altijd dat de kooi erg klein was voor 4 valkjes. Ze mogen er wel altijd uit als ik thuis ben, maar echt een plekkie kunnen ze niet vinden. (en als ik werk zitten ze er toch in met z'n 4-en)
Daarbij komt dat Snowy een pop blijkt te zijn, en met 3 mannen lijkt me dit niet goed te gaan. Nu weet ik niet of de ruzies komen doordat ze een pop is, of dat zij nummer 4 was, maar met pijn in ons hart hebben we besloten om langzaam een heeeeeeeeel goed huis voor Snowy te zoeken. Eigenlijk zaten we hier al langer over te denken.
Nou de tijd is daar (voor zover dat kan zijn) en ik heb een mega goed huis voor Snowy gevonden, in de vorm van Joyce. Haar dochtertje was ook helemaal weg van Snowy, en ik weet dat ze daar goed behandeld wordt.
Dus na wat IM heen en weer, en ik weet hoe blij Joyce is met haar, gaan we een datum prikken, waarop wij Snowy komen brengen. Joyce heeft toegezegd dat we heeelvaak mogen komen kijken, nou bereid je maar voor meid! ( :D :D :D ;D)
Snowy gaat waarschijnlijk as weekend naar Joyce toe, maar dat moet ik nog allemaal even afspreken met Joyce.

Snowy zal er in iedergeval niet onder lijden want die krijgt het heel goed bij Joyce.
ben er wel verdrietig over, maar het kan naar mijn mening niet anders....
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Henry

                                       he suus

en welke is snowy dan?


henry

suus

Snowy is de cinnamon geparelde witmasker...


Ze gaat altijd met haar vleugels zoo mooi wijd staan. Echt een plaatje.
Nu heb ik mijn kwekerijTJE Bocs genoemd (de s van Snowy) ik weet niet of dit zo blijft, ik kijk wel. Aan de andere kant is het zo dat ik natuurlijk niet kan blijven veranderen, nu wel even maar als het zometeen draait, dan wil ik ook niet veranderen. En stel dat (mag het niet hopen) maar toch iets met die van binnen gebeurd, dan kan ik het ook niet blijven afkorten.....
ik kijk nog wel even
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Joyce28

Het is wel jammer dat je haar niet kan houden,ik vind het een schatje hoor,en inderdaad mijn dochtertje ook ;D
Hoewel ze nu niet meer weet wie Snowy is,haha

En ja,je mag zo vaak komen wanneer jullie dat willen hoor,koffie staat klaar :)
En Snowy behoud gewoon haar naam zodat ze haar eigen identiteit niet verliest ;)

Dus tot zaterdag!!

suus

 :D :D Maar als ze Snowy weer ziet, weet ik in iedergeval dat ze er weer blij mee zal zijn,  je dochtertje. Ze is ook nog wel heel klein om dat te onthouden!!

Ben blij om te zien dat je echt zo blij met Snowy bent!!

Zal nog even uitleggen...
Mijn man zei(en ik vind dat ook!), ze mag wel naar Joyce, maar dan moet ze wel haar eigen naam houden, en nog wel kunnen kijken, hoe het met haar gaat!!
Dat was allemaal helemaal geen probleem zoals Joyce ook al zelf schreef.  En in middels is de dag ook al besproken. Zaterdag gaat Snowy naar Joyce. Kunnen we haar vandaag en morgen nog erg verwennen. Zaterdag  moet ik werken, dus ik kom thuis, en dan gaan we Snowy brengen. Maar ik weet zeker dat mijn man haar zaterdag erg veel zal knuffelen! Hij heeft haar ook zo tam gekregen dus (op 3,5 maand leeftijd!)
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Joyce28

14 oktober 2004, 16:56:51 #155 Last Edit: 14 oktober 2004, 16:57:49 by Joyce28
enne over dat vleugels wijd,kan ze samen naast Pino dat doen,die doet dat ook altijd :D



Mijn man noemt het altijd vleermuis :D
heb nu een andere kooi,maar dat had je al gezien bij mij he ;)

Anita1

nou kan me voorstellen dat het je pijn doet ff suus.maar bij joyce krijgt ze het zeker goed! fijn dat je al iemand hebt gevonden.en ik kan me voorstellen dat  ivar het ook moeilijk vind.die was er idd erg veel mee bezig op dat kantoortje.maar je hebt denk ik een goede keus gemaakt.ruzie in de kooi is niks.succes meiss en ik zie je.knufff anita

joyce felieeee met je prachtige aanwinst,dat je er maar lang mag van genieten samen met je keutertje.knuff anita

robentru

Hoi Suus,
wat een moeilijke, maar dappere beslissing.
Ik weet zeker dat Snowy een goed nieuw tehuis gaat krijgen bij Joyce en haar dochter. Knuffel nog maar flink de komende dagen. En wij kunnen hier blijven volgen hoe het met Snowy gaat.

Succes allemaal.

Groet, Trudy
PS Joyce krijgt er een hele mooie valk bij.

Joyce28

CitaatIk weet zeker dat Snowy een goed nieuw tehuis gaat krijgen bij Joyce en haar dochter.

en man en zoon nog ;D

hihi,ik was een keer bij Suus op koffievisite,en had alleen mijn dochtertje bij me.Mijn zoontje van 6 die zat op school
En mijn dochtertje word 2 mrt 4 jaar,dus die gaat dan

Maar het is een lieffie hoor Snowy :-*

robentru

15 oktober 2004, 00:11:31 #159 Last Edit: 19 oktober 2004, 23:49:26 by robentru
Hoi Joyce,

hahaha natuurllijk ook bij de andere leden van het gezin, maar ik had idd ooit gelezen dat jij en je dochter bij Suus waren en dat zij helemaal verrukt wat van die valkjes.
Vandaar.

Nogmaals: jullie allemaal heel erg veel genietlust van Snowy

Groet, Trudy

suus

Jemig wat een rust nu in de kooi binnen zeg! (hoewel blossom wel moeite doet om het niet stil te krijgen in huis :D :D :D) Maar geen ruzie in iedergeval, op wat akkevietjes na, maar die zullen er wel blijven neem ik aan. Maar nu zitten de heren weer op 1 plekkie op het touw te slapen. Nou dat had ik een paar weken geleden niet gedacht dat dat ooit weer terug zou komen.
Okke en Chico en Blossom genieten van de kwart aandacht die ze nu extra krijgen!
Buiten geen bijzonderheden gelukkig! Ze zitten er goed bij en gaan nog steeds s'avonds zelf het nachthok in, echt ideaal!
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Tara

Hoi Suus,

fijn dat het zo goed gaat, en kan het geloven dat ze genieten van dat extra kwartier :D
En tja, die akkevietjes zullen idd blijven hoor, maar dat is uiterst normaal :)

Groetjes, Tara

suus

 :D :D :D :D geen kwartier.. maar een kwart aandacht. "vroeger" moest ik mijn aandacht besteden aan 4 valkjes, nu "nog maar" aan 3!!
Zo bedoelde ik het!!

heb nog wat mooie foto's!

Zo mooi om te zien hoe geler en geler de kop van Blosje wordt!
hier nog een interessante foto van Okke, dit is een foto van zijn nekkie, die heeft allemaal sprieten als het ware. De ene keer wat meer als de andere keer. Zal nog aan een keurmeester vragen wat het is, want het zou nekrui zijn, maar de details ken ik er niet van!
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Joyce28

Hoi Suus,

Die foto herken ik ook hoor,en dan ga ik ze lekker kroelen en pulken
laatst had Pino allemaal stekels in de nek,zo erg had ik het nog nooit gezien,kroelen vond ze ook helemaal niet leuk,en deed haar zeer.Gelukkig kon ik de hulsjes er later makkelijk af kroelen en vond ze het heeeeeeerlijk

Tara

Wahahahaha Suusje, sorry hoor :D

De foto's zie ik helaas niet, denk dat ze traag laden, zal straks nog eens trachten te kijken :)

Groetjes, Tara