7 mei 2025, 10:16:14

Suus' dagboek

Gestart door suus, 4 juli 2004, 22:42:46

« vorige - volgende »

suus

Nu dan de beloofde foto's.
Eerst 2 mooie overzichtsfoto's:

En dan nog zomaar 1tje. Niets speciaals eigenlijk, maar ben gewoon trots op mijn valkjes!

Gisteren nog druk geweest met een soort kunst ala zon. Dit om om het uitvlieggat te doen, zodat de donders niet bij de kit kunnen. Had het steeds goed in de gaten gehouden, maar uiteindelijk hebben ze het ontdekt. Dus gelijk wat maken... Het is 1x geschilderd. Vanavond nog een keer en dan kan het als het goed droog is erop. tzt zal ik een foto maken!
Nou dit was het weer zo'n beetje...
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

robentru

Hallo eigenaresse van de Bocs-kwekerij Suus,

vind het super dat jullie zoveel aan de buitenvoliere hebben gedaan: een droompaleis voor alle valkjes.
Zie er echt geweldig uit! Ben er maar trots op!
Zat me idd af te vragen hoe je aan Bocs kwam, terwijl het eigenlijk voor de hand ligt... :-X ;)
Zet vooral meer foto's!
En succes met de kwekerij.

Groetjes, Trudy.

suus

:D :D :D :D Dank je Trudy,

Ik ga morgen foto's maken en dan zet ik ze gelijk hier neer!

Ik weet niet of ik het al hier neergezet heb, maar mijn man is een programma aan het maken voor mijn valkjes, zodat ik alles kan bijhouden (mijn eigen valkjes, maar ook datum eieren, uitkomst van de eieren, mutatie jongen, ringnummer jongen enzovoort enzovoort)

Ben benieuwd, en nu met de naam die inmiddels dus bekend is, en het logo die ook errug mooi is,,,,,,, jaa het wordt wel wat zo ondertussen  :D :D
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

boezempje

hai suus

nou meis het is een pracht paleis geworden hoor,
heel mooi daar zullen je valkjes zeker gelukkig  in zijn,
en we zijn benieuwd naar het logo hihihihihi.

gr essie

boezempje

hai suus

hoe is het met het logo meis en nog wat foto wij zijn gek op foto's hier hhihihihihihihih.

gr essie

suus

:D :D :D Mijn logo is waarschijnlijk Snowy die met haar vleugels gespreid staat,,, zal even opzoeken die foto. En andere foto's ach,,, Ik heb er zoveel!

Allereerst 2 van mijn lieve binnenvalkjes:

en hier zitten ze op wacht bij een bus met kaas, kunnen ze uren zitten en als er een andere valk in de buurt komt beginnen ze een beetje huilendachtig geluid te maken:

De mooie geelwang man:

En als laatste de twee cinnamon witmaskers, de ene bont en nu dan de andere ook na blijkt na de rui!:
Zoek het verschil:

Het logo heb  ik niet kunnen vinden, staat bij Ivar op de pc. Zal eens vragen of hij het naar mij wil sturen, zodat ik het hier kan plaatsen..
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

boezempje

hai suus

jaa heee nee geeft niet meis.
maar het zijn plaatjes hoor mooi echt prachtig,
vooral de geelwang man he  ;D

essie :-*

robentru

Hoi Suus,

hahaha, die bewaakvalkjes bij een busje kaas... klasse. En wat voor beloning krijgen ze voor het bewaken????

Vind je twee cinnamon witmasker ontzettend mooi om te zien. Ik kwijl hier bijna ;)

Leuk dat je weer foto's hebt geplaatst.
Veel groet, Trudy ;D

suus

YESSSSSSSSSSS
Ik ben weer heel erg blij. Een hele tijd terug vermeldde ik al dat de valkjes  vanzelf in het nachthok waren gegaan. Nou als ik het me goed herinner was dat zelfs maar 1 keer. Tot vandaag...... potdosie, weer te laat, het was sneller donker dan ik in de gaten had. Maar bij de voliere aangekomen zag ik geen enkele valk. Ik kijk in mijn schrik naar de grond (ja ja die zit er nogsteeds in) en nee ook niets. Open het nachthok, zitten ze me allemaal aan te kijken, zo van zooo ben je er eindelijk (dat maak ik er dan maar van  ;D ;D) Nu maar hopen dat het echt blijvend is.
 De vorige keer verschilde de samenstelling ook. Er kwamen wat nieuwe erbij in, en die wisten de weg nog niet, dus dachten de anderen nou dan wij ook maar niet. Daarom stopte het toen, dat ze zelf naar binnen gingen. Maar nu ben ik compleet, er geen meer bij en er geen meer af, dus hopen dat ze zelf naar binnen blijven gaan!

Groet
Suus

Mijn liefste Chico

robentru

Hoi Suus,

das idd goed nieuws, hebben ze eindelijk de weg naar binnen gevonden. En je weet, eenmaal gedaan vaker herhaald.
Zal best wel goed gaan.

En wat heerlijk dat je (en de valkjes) nu compleet zijn ;)

Groet, Trudy

aad

ha suus

zonder kolomboormachine gaat het ook hoor ,beetje vaste hand ,boor rechthouden en het gaat ook hoor  ;D

groetjes aad:)

aad

ha suus

zonder kolomboormachine gaat het ook hoor ,beetje vaste hand ,boor rechthouden en het gaat ook hoor  ;D

groetjes aad:)

robentru

Ha die Aad,
wat denk je beter 2 x reageren dan geen keer.
De vaste hand van de meest is natuurlijk het allerbelangrijkste.
En dat allemaal om die valkjes een laddertje te geven.

Suus, bij jouw komen er vast ook nog wel. Laddertjes dan ;)

Groet, Trudy

suus

Hihi :D :D :D, die Aad dacht inderdaad laat ik het maar heel goed, desnoods 2 x uitleggen...
Ik weet niet of ik zo'n vaste hand heb hoor..
Maar wel leuk dat je een berichtje hier neer zet Aad. (heb je wel ondertussen mijn schatten van pracht valkjes bekeken?) ;D ;D

Ben jij wel zo'n handy type dan Trudy volgens mij wel als ik het me goed herinner. Tja met Ijzerwerk in iedergeval wel, afgaande op die mooie kooi van jullie!!
Groet
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

suus

Ik  had overigens even de binnenvalkjes gewogen, die Chico voelde zo zwaar aan, nou dat klopt ook wel.

Chico weegt gewoon 113 gram!!!!!!!! (is wat anders dan toen hij vorig jaar deze tijd ziek was, met zijn 76)
Okke 103 gram
Blossom 93 gram maar is ook een kleintje.
Snowy 106 gram. Dit had ik ook niet verwacht, Okke voelde voor mijn gevoel zwaarder, maar ja, potige dame he? :D :D :D
Groet
Suus

Mijn liefste Chico