16 mei 2025, 17:50:25

Purrel, Peer en Pom!

Gestart door Marije, 20 mei 2004, 16:37:50

« vorige - volgende »

Marije

Aaaah...'k heb een olifantje!!! en een mier...grmpf... :P Liiieeeeef! ;D
Met de meisjes alles (zoals gewoonlijk :-X) prima!
Ben dit Pinksterweekend lekker naar België geweest, zal daar 'ns wat foto's van plaatsen! ;)
Verder niks te melden... :P
Liefs,
Marije

• SH0RTY •

JEEEEEEEJ IK WIL OOK EEN MIERENBEEST!
En een fantje met vleugels is ook best apart

enzo.

Maar doe maar snel foto's plaatsen! Van België en van de moetsjes! (koeimuys en ex-kerels mogen ook altijd)

Is jij ook meeting?

koes,
Roxanne

saskia_w

die had ik eerst ook (was de eerste hier geloof ik) maar heb geen ruimte. ik heb ze weer van neopets.

groetjes saskia

Pull the bow of Live and shoot.
Faster than love...
Faster than sadness....
Before you get caught up
In confusion...seize your path.

If you stand still for Even a moment,
Unanswered questions
will catch up to you.
----------------------------------
Don't go...
Don't leave.
Stay close to my heart.
I will carry on your name.
I will finish...

Marije

Hoi Iedereen!
Alles gaat helemaal prima met Purrel en Snowy! Purrel heeft weer drie eitjes, maar broedt gelukkig niet zo fanatiek, dat vind ik altijd zo sneu...

Een tijdje geleden heb ik zo'n badje gekocht wat je in de 'deuropening' kan hangen, en het paste precies! Purrel vindt het helemaal geweldig, en Snowy gebruikt het zitstokje als slaaptstok... ::)....hahaha...muts!

Ik ga morgenochtend vroeg een weekendje naar Duitsland, naar Warner Bros Movie World, en daarna zo snel mogelijk door naar België met de hele beestenboel! (de nijntjes, de hond, de vogels, de muizen en misschien de hond en het paard van m'n tante.... ;D) Misschien kom ik tussendoor nog snel even hier kijken, en anders ben ik pas weer terug rond 7 augustus! Purrel en Snowy gaan het daar helemaal naar hun zin krijgen, Purrel is al 'ns meegeweest, en daar zitten ze in de huiskamer dus krijgen ze ontzettend veel aandacht, ze mogen alleen niet zo vaak vliegen, maar dat wordt dus ruimschoots gecompenseerd!  ;)

Af en toe kunnen ze ook even naar buiten, maar dan bind ik wel de deurtjes dicht...brrrrr...moet er niet aan denken dat ik ze daar kwijtraak! ('k bind de deurtjes daar trouwens altijd dicht, je weet maar nooit met de hond(en) en er komen ook een weekendje kleine kinderen dus...beter voorkomen dan genezen (een wijze spreuk van moi :P)! 8))

Nou, misschien tot maandag/dinsdag, maar anders tot in augustus! :'(  :-X ;)

Liefs,
Marije, P&S

Sorry voor deze hyperblije regenboog lay-out...verveelde me ::)

Gerda

CitaatSorry voor deze hyperblije regenboog lay-out...verveelde me ::)
;D ;D ;D ;D ;D

Hoi Marije,

Prettige vakantie!!!!!

Liefs, Gerda[/size][/b]

Monky

Hi Marije,

Ik wens je een hele fijne kerst en een heerlijke 2007  :)

Groetjes,
Monique

Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Marc van de Kuifjes

:D    :D    :D

Ook vanwege de Vier Kuifjes een vrolijke kerst en een gelukkig 2007!

:D    :D    :D

Marc, Diane en Leentje

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Gerda

Marije

Wat leuk, mijn dagboekje helemaal opgevist! Iedereen ook een hele fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar! Ik zal binnenkort weer even wat over de meiden vertellen! :D
Liefs,
Marije

Riny

Hallo Marije
Ik wens voor jou en alle mensen,
de vervulling van veel stille wensen.
Fijne kerstdagen Riny

Riny

Hallo Marije
Ik wens je een jaar vol vreugde
en zonneschijn,
waarin verdriet en zorgen
2 onbekenden zijn.
Fijne jaarwisseling !
Groetjes Riny

jolandaW

Ik wil jou en je vogels een hele fijne jaarwisseling wensen

groetjes van Jolanda

caro

De beste wensen voor 2007
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Marije

Hoihoi!
Ik heb weer wat te vertellen, dus heb maar even m'n dagboekje opgevist...

Vrijdagmiddag, ik was net klaar met m'n rep-week, kwam ik m'n kamer binnen en zag dat Snowy op de bodem van de kooi zat. D'r neusdopjes waren helemaal grauw en ze hield haar oogjes dicht. Ik schrok me kapot, dacht: "meteen even op valkparkiet.com kijken", maar dan zul je net zien dat de server gecrashd is.... :-\ Wij naar Feld gebeld en een afspraak voor 's avonds gemaakt (hadden op dat moment geen auto en wilde geen stress door met de trein te gaan), en ben toen bij d'r gaan zitten met een kruik en wat trosgierst en druivensuikerwater, en langzaam kwam ze weer een beetje bij. Na twee uur leek ze ongeveer weer de oude.

's Avonds bij de vervanger van Feld geweest, en na een vergelijking met Purrel (die hadden we als houvast voor stresskip Snowy meegenomen, is heerlijk onverstoorbaar) kwam hij erachter dat ze in overmatig conditie (mollig! ;)) is en een hartruisje heeft. Ze heeft dus waarschijnlijk 's middags een soort 'black out' gehad, omdat haar hartje niet genoeg zuurstof naar haar hersentjes pompte. Ze krijgt nu voor de rest van haar leven 's avonds en 's ochtends een druppeltje om haar hartslag te versterken, dus het is erg fijn dat ik nu vakantie heb om het een beetje routine te maken en haar in het oog te houden. Ook moet ze wat afvallen om haar hartje minder te belasten.

Maandag na 11 uur kunnen we bellen voor het mestonderzoek wat er ook wordt gedaan, duimen dat dat er goed uit ziet...

Door het hartruisje is haar levensverwachting wel wat gedaald, de dosis kan in de loop van de tijd nog wat oplopen, maar als we haar in goede conditie houden kan ze hopelijk nog wel een mooie leeftijd bereiken...

Nou, dat was het zo'n beetje! Schrok me wel kapot hoor, toen ik haar zo vond, zat helemaal te klappertanden...
Liefs,
Marije, Purrel en zorgenkindje Snowy