12 mei 2025, 05:14:55

Purrel, Peer en Pom!

Gestart door Marije, 20 mei 2004, 16:37:50

« vorige - volgende »

Marije

Hoooi Iedereen!
Gisteren heerlijk de valkjes gedoucht...had de bovenkant van de kooi even op een handdoek gezet en sproeien maar! 'T grappige was dat net toen ik bedacht dat ik ze even ging sproeien, Snowy in het waterbakje begon te badderen....2 zielen 1 gedachte! ;D Ze vonden 't allebei heeeeerlijk, hingen allebei met de vleugeltjes wijd voor de straal... :D
Vanochtend heb ik even een beetje zitten prutsen met photofiltre, en dit is het resultaat... :P:

Fluoriserende valkjes! 8) (grrr...photobucket is weer aan 't verkleinen... :-X)
Liefs,
Marije, P&S

Marije

'K zat net even te kijken wanneer ik mezelf aangemeld had, en kwam erachter dat het bijna precies 2 jaar geleden is! :o :
1 April 2004, 21:20:45
En nog steeds ben ik minimaal 1x per dag op valkparkiet.com ;D Hoezo verslaafd 8)

Marije

*WHOOOOHOOOOO!!!!!*
Ikke heb vakantie!  8)
Heerlijk tot en met Maandag niet naar school.... ;D
De valkjes gaan dus de aankomende week ernstig verwend worden... :D
Zonet ze een lekker eivoer-groente-druivesuiker(ze zijn allebei aan 't ruien)-zaadmix cocktail gegeven...smullen! :D
Liefs,
Marije en de meiden :)

• SH0RTY •

Heej Marije!

LEKKER VEEL FOTO'S MAKEN!!!

;D

Marije

Hoi iedereen!
Even een kort berichtje van mij :D
Heb alwéér vakantie...schandelijk! ;D
Met de mutsen is alles goed, ging gisteravond even bij ze kijken en kwam erachter dat Snowy al in de koninginnedag-sfeer was...ze hadden wortel gekregen en Snowy had een oranje sjaaltje rondom d'r nek geverfd....foto's volgen! ;D
Verder is eindelijk mijn mannetjes-nijn gecastreerd...alles gelukkig goed verlopen, hij moet nog 2.5 week wachten en dan mag ie eindelijk vriendinnen maken... :D
Nou, binnenkort ècht weer foto's, beloofd! ;)
Liefs,
Marije en de mutsen 8)

Marije

Zo, hier een lading foto's! ;D

Lief stel zo he!? :)

Snowy in d'r koninginnedag-outfit... :-X

Lekker ding!

Snowy kan je zo heerlijk verliefd aankijken... :D

En Purrel is meer de verleidelijke dame... ;D

Duo-kroelen... ;)

Purrel solo-kroelen

Snowy solo-kroelen

En het zielige ex-ventje... :-X

Liefs,
Marije en de meiden

• SH0RTY •

Lieve Marije!

Whoehoe je ei is uitgekomen! EN HET IS... Een broodje? ;D

Je foto's zijn weer erg leuk! En het oranje sjaaltje is werkelijk prachtig!
Wat een trendsetster is het ook!

Liefs,
Roxanne

Marije

Ja....het is een broodje :-X
Heb ik weken vol spanning op mijn ei zitten broeden, krijg ik een BROODJE! :censuur ::)
Ik ga maar weer een ei voor volgende maand uitzoeken....

Rianne

Wat een lief konijntje! :D En gefeliciteerd met je broodje! ;D
Wat is dat oranje nou bij Snowy?

Marije

Dat is wortel... :-X
Vraag me niet hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen... ::)

Marije

Wazzup?

;D
Alles goed met de meiden, alleen Purrel heeft weer eieren... :-\ Snowy heeft nog nooit een ei gelegd, en Purrel blijft maar leggen... Vind 't zo sneu voor haar... :-\ Eigenlijk zou ik een keertje bevruchte eitjes bij d'r moeten leggen, maar dan moet ze ze alleen opvoeden, en dat wordt misschien een beetje zwaar... 'T lijkt me alleen zooo gaaf!  ;)
Verder is Snowy nu lekker aan het ruien, en wil dus nog meer dan normaal kroelen. (als dat al mogelijk is... ::)) Ga nu eerst even lekker m'n balkondeur openzetten voor wat frisse lucht in m'n kamer :)
Toedels!

Lin

Leuk om Purrel en snowy weer te zien. Jammer dat je geen mannetje hebt dan. En alleen opvoeden is wel erg zwaar. Dat heb ik hier ook wel gezien. Ik vind je fotos erg leuk. Vooral snowy natuurlijk die blijft toch wel een favoriet. En die giraffe animatie is echt gaaf!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Hey Marije,

er komen toch geen broodjes uit Purrels eitjes? ;D

Marije

Hoi Lin!
Ik kan best begrijpen dat je Snowy een lekker ding vindt hoor...vind ik zelf ook! ;D Vind 't idd erg sneu voor Pur, maar ze broedt nu wel minder trouw dan eerst...volgens mij heeft ze door dat er toch niks uitkomt... ;)
Hoi Rianne!
:-X :-X :-X Dacht 't niet nee...alhoewel, als je maar lang genoeg wacht, lijkt 't misschien best op een broodje... :-X :-X :-X Ga weer 'ns een nieuw ei leggen! ;)

Liefs,
Marije, P&S

Marije

Heb er maar meteen twee gelegd, 't ging net zo lekker... :P Wilde er nog eentje, dat was een heel mooi ei, maar mijn theorie is dat uit mooie eieren lelijke dingen komen, dus... ;D (aangezien mijn vorige ei best mooi was.... :P)