8 mei 2025, 13:46:57

weet iemand

Gestart door reina, 4 april 2004, 16:40:09

« vorige - volgende »

dick

hallo paul,

hier een foto ik heb er net nog een beetere geprobeert te maken maar me foto toestel doet even raar dus misschien gooi ik er zo nog een betere op

gr sander

dick

hier een betere foto

Paul

Hoi Sander,

Als het een wildkleur was dan zou het zeker een mannetje zijn maar dit is een bonte en dan kunnen popjes ook een gele kuif hebben.
Ze ziet er wel heel erg mooi uit hoor echt een schatje om te zien :-)
Soms kan je het ook aan de aanplant van de kuif zien dat is bij popjes vaak breder dan bij mannen maar het gaat ook niet altijd op helaas.
Maar met alles bij elkaar zoals rustig zijn en niet veel geluid maken en dan is de kuif onderaan heel breed dan zou je toch  bijna zeker kunnen zeggen dat het inderdaad een popje is hoor.

Groetjes, Paul

dick

ok bedankt voor het bekijken is tog wel interesant om te weten :)

We zitten er nu wel in een heel ander topic over te praten we zijn een beetje van het hoofdonderwerp afgedwaalt :P

gr sander

reina

ja hallo, nu gebeurd het weer  >:(
ik stel een vraag, en dan gaat het weer over iemand anders >:(
nemen jullie mij niet serieus ofzo >:(

dick

hallo reina,

sorry wat ik gedaan heb. Jou vraag is wel beantwoord maare ik ben een beetje op een ander onderwerp overgegaan in jou topic heel erg sorry en ik neem jou natuurlijk wel serieus.

gr sander

Paul

4 april 2004, 22:24:26 #21 Last Edit: 4 april 2004, 22:24:46 by Paul
Hoi Reina,

We nemen hier iedereen serieus hoor.
Jouw valkje zal inderdaad een mannetje zijn maar popjes zitten net zo goed met de vleugels wijd alleen dat knikken met het kopje doet een van mijn mannetjes ook zo en tikken tegen de tralies doen alleen mannen.
Kijk eens naar het Filmpje van Stan die knikt ook met zijn kopje misschien lijkt dat op het knikken van jouw valkje.
http://www.amsterdam.demon.nl/valkparkiet.com/Stanknik.mpg
Mijn Stannetje is in elk geval een mannetje :-)

Groetjes, Paul