7 mei 2025, 16:02:55

weet iemand

Gestart door reina, 4 april 2004, 16:40:09

« vorige - volgende »

reina

wat het betekend dat als mijn valkje zijn vleugels waag wijd open slaat, en gaat vladderen en fluiten en ook met zijn kopje knikken en zo tegen de kooi aan pikken. het is wel een leuk gezicht :D maar wat betekend dat nou?

Karin

Dat het een man is  ;D Hij doet gewoon een beetje macho.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

dick

4 april 2004, 21:06:32 #2 Last Edit: 4 april 2004, 21:06:54 by dick
uh,

maare mijn valkje doet ook altijd zijn vleugels wijt vooral als hij me hamster ziet. Maar mij is gezegt dat het een vrouwtjes valkje is :S

groetjes sander

Paul

Hoi Sander,

Als ze zo ondersteboven hangen zegt dat inderdaad niet dat het een mannetje is hoor.
Ik heb ook een popje wat dat doet en Pukkie van mariska leeft volgens mij ondersteboven en dat is ook een popje :D
Ze vinden het gewoon leuk om dat te doen denk ik en ze kunnen even lekker de vleugels uitslaan dan.

Groetjes, Paul

dick

Ok dan weet ik dat ik schrok namelijk al want ik ben nog steeds heel hard opzoek naar een vriendinnetje voor haar, en een nestje zitten me ouders niet op te wachten.

gr sander

Paul

4 april 2004, 21:25:39 #5 Last Edit: 4 april 2004, 21:26:26 by Paul
Hoi Sander,

Het valkje van Reina zal trouwens wel een mannetje zijn hoor met dat gepik tegen de tralies dat is echt mannengedrag zoals Karin al zei.
Maar de vleugels uitslaan zecht niks over het gedrag dat doen de popjes ook.
Als ze een hamster zien kan dat ook een vorm van verdedigen zijn dat ze dreigend met de vleugels wijd gaan zitten.

Groetjes, Paul

Henry

he dick

ik weet iemand die als het goed is een witmasker valkje te koop heeft namelijk trudie ;D
moet je haar dagboek maar even lezen he daar stond het dacht ik in er ze vroeg erdacht ik 45 euro voor en dan zijn ze al wel tam he.en ze woont in almere.

henry

Speedy

4 april 2004, 21:31:47 #7 Last Edit: 4 april 2004, 21:32:07 by Speedy
Heel lief van je Henry, dat je mijn valkjes aan prijst, maar ik heb alleen maar mannetjes, dus daar is Dick vast niet naar op zoek.

Groetjes,
   Trudie

dick

hallo,

hij tikt niet tegen zijn kooi over het algemeen gedraagt hij zich vrij rustig maare het is mijn eerste valkje dus ik weet niet pesies wat normaal gedrag is. Ik vind hem erg rustig en hij toont niet echt macho gedrag. Ook heb ik op de site gelezen hoe je de verschillen in gedrag kunt zien. Kwa uiterlijk zou ik gelijk een mannetje zeggen maar hij gedraagt zich voor 100% als een vrouwtje :)

ene mr.florida ik kan het niet vinden misschien ben ik wel scheel kan je me misschien de url geven alvast bedankt.

gr sander

dick

ok das peg voor mij :(.
Ik dacht al dat dat alleen maar over mannetjes ging

gr sander

Henry

oke trudie

maar ja hij zocht er dus 1 valkje en acht gelijkaan jou hahahaha.maar is zonde dat ik hem al bij daan hebt he anders was ik naar jou toe gevlogen he trudie om die schat te halen :D

henry

Speedy

Tja, je kan niet alles hebben he, of je moet er nog meer willen, maar ik heb echt schatten, geloof mij maar.
Ze zijn super lief, karakter is uitermate ok.
Ze komen van ouders die ze niet geplukt hebben, dus dat wil ook wel wat zeggen.
En ze worden nu nog steeds met veel liefde omringt, door zowel ons, maar ook door de andere valkjes in de volière.

Paul

Hoi Sander,

Wat is de kleur van je valkje want daar is soms wel wat uit op te maken wat het moet zijn.
Alleen moeten ze als je van de kleur uitgaat ouder zijn dan een jaar om te kunnen zeggen of het man of pop is.
Als het lutino is blijft het altijd moeilijk natuurlijk.
Maar popjes zijn inderdaad over het algemeen best wel rustig en mannen fluiten ook vaak melodietjes na en proberen soms woordjes na te zeggen.

Groetjes, Paul

dick

Ja maar ik mag geen koppel hebben want dan krijg ik kleintjes en ik woon nog thuis dus ik mag al blij zijn dat ik er een 2de bij mag hebben.

gr sander

ps. als er iemand kleintjes in aantogt die ook nog verkocht moeten gaan worden dan voel ik me geroepen :)

Henry

he dick

nou het gaat over de volgende url ga naar dagboek en als je die voor je hebt ga je naar het verhaal van speedy en dan moet je het laatste bladzijde nemen he maar ik sprak net trudie en die zei dat het enkel maar mannetjes waren.

henry