Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Cherro


Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

smiley

Hij is mooi !!!!
Wat een plaatje zeg !! Compliment aan de kweker .

En jij hebt er weer een mooie aanwinst bij in je voliere  ;)

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

*Esther*


patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Tessa1986


*Manon*


*~Romilda~*

Wooow caroline,
dat is een knapperd!!Wat een aparte kleur heeft ie!!Gaaf zeg!!
Groetjes romil,en wat een mooie jonge valkjes heb je ook,het groeit zo hard!!
Groetjess romil

carco

12 juni 2011, 13:11:34 #6653 Last Edit: 12 juni 2011, 14:25:17 by carco
Inmiddels beginnen alle kleintjes, op een paar na, toch wel door te krijgen dat ze zelf moeten eten en er gaan er steeds meer verhuizen  :D

Van de week lagen er 2 bleekmasker donsjes bij Punkie en Pollie van Fuller en Seema. Ik vond ze alleen heel erg klein en er werd niet gevoerd? Ik vertrouwde het niets  :-\ Beide jongen hoorde ik ook kraken ??? In ieder geval lag de ene al snel dood en ook bij de andere had ik geen goed gevoel. Ik heb deze dus in eerste instantie bij de dames gelegd, maar ook daar werd deze kleine niet gevoerd.
Ik ben toen met pap begonnen met een heel klein beetje anti-biotica erdoor en zag de kleine sterker worden, maar helaas werd hij nog niet gevoerd bij de dames :-\
De dag daarna was hij er gelukkig nog steeds en heb toen hetzelfde ritueel herhaald, maar hem/haar weer terug gelegd bij Punkie en Pollie. En gelukkig kreeg hij vanaf gisteren daar dus wel eten  :D
En vanmorgen lagen er weer 2 bleekmaskertjes bij  :D
Deze zien er goed uit en tonen ook een stuk groter dan het eerste kleine donsje dat is overleden. Het volgende ei piept alweer. Dus het lijkt er inderdaad op dat Fuller een homozygote bleekmasker is wat betekent dat ik allemaal bleekmasker jongen krijg bij ze  :D

Fuller en Seema zitten inmiddels ook weer in de volière ( na ei 14  :-X ) maar zitten ook alweer in een blok.

Quido en Pearl hebben ook een blok in de volière bemachtigd en hadden 2 eitjes. 1 is er al kapot door het gestress van Quido. Ook in de volière blijft hij dus gewoon in het blok zitten en komt hij er nauwelijks uit. Ik wil hem dit dus wel proberen aan te leren zodat ik ze nog 1 keer de kans kan geven ze in koloniebroed te laten kweken. Dit hebben ze nog nooit gedaan en misschien gaat dit beter. Ik weet dat ik een zeer groot risico neem, maar dat moet dan maar.

De 2 kleintjes bij de dames gaan ook goed, alhoewel de geelwang nog wel een mini is. De witmasker is gewoon een reus  ;D

Boven zit Nano met een ei :-\ Ik weet niet meer wat ik met haar moet: Nero is zijn leven niet zeker daar. Iemand nog tips?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




patty_dordtse valkjes

felie met de 2 nieuwe donsjes...

gelukkig dat de dames het zo goed doen samen ...

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

*Esther*

Citaat van: carco op 11 maart 2011, 12:32:40


Fuller: ontzettend donker en bijna weer oranje wangen.



Seema

Groetjes: Caroline.



Zo. Gevonden, ik maar denken wie Seema ook al weer is.
Dus hier zijn ze.

Fuller heeft inderdaad mooie diep gekleurde bleekmasker wangen. Super he!
Nu maar hopen dat er bontjes uit kkomen rollen!

gr Esther

Cherro

Klinkt leuk allemaal minibleekmaskertjes ;D

Heb vandaag ff bij Esther haar valkjes mogen bewonderen en dus dergelijke kleurslagen in t echt mogen bewonderen, wat prachtig!

Over je koppel boven, moeilijk  :-\ Is ze echt oz erg dat hij er ook niet bij mag?

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

carco

Het is dus geen koppel boven, was de bedoeling dat ze gingen koppelen omdat zij een eierfabriek is. Ook dit werkt dus niet zo en de eitjes zijn niet bevrucht.
Ik ben bang dat hij niet eens mag eten  :-\

Mooi hè zijn bleekmaskers :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Cherro

Dat is wel jammer idd, wat zou t mooi zijn geweest als het wel gelukt was :-\

En je hebt haar ook al op een rooster en alles gehad en dat helpt niet?

Ik zou de man er niet bij laten als het koppelen niet lukt, is alleen maar ten nadele van hem.

En jaaaaa ;D

Ik had tot aan Yellow toe eigenlijk nooit bleekmaskers gezien, ook in t verleden niet eigenlijk, en toen ik hem zag was ik gelijk verkocht.

En pas later op t forum zag ik geelwang, en bleekmasker en ik vind het echt PRACHTIG!
De geelwang moest ik meer aan wennen dan de bleekmasker overigens, maar die kan ik nu ook zeker waarderen ;D

En nu kwamen we langs Esther, moesten daar in de buurt zijn, en toen zag ik haar diverse mutaties bleekmaskers in real life, en WAUWIE!! ;D


Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

smiley

Hoi daar !!

Hoe gaat het met je kleine bleekmaskers ?? is er al weer 1 bij gekomen ??

En Nero en Nano is ze al weer iets rustiger ?

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht