Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Anke

Citaat van: carco op  9 maart 2009, 19:40:23
Hoi Anke

Niet Harry en Chinta(die mogen niet meer) maar Hagrid en Hedwig  ;D

Groetjes: Caroline.


Hoi Caroline,
Ik zal mijn  8) even opzetten ;D
In iedergeval gefeliciteerd met het eitje ;D ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*

heej Caroline,

Een eitje bij Hagrid en Hedwig, leuk  ;D ;D ;D
Gefeliciteerd!!

Liefs Manon

*Yvon

Hoi hoi

Jeetje wat heb jij allemaal beleeft de laatste paar dagen ?   :o  :-\
De harde krop van het )helaas dode) donsje kon misschien ook door te droge lucht komen.
Daardoor nemen ze te snel vocht uit de voedsel op,denk ik zo.
Wij hadden dat verleden jaar ook in de berging met de jongen van Sjakie&Cina en Dandil&Maggy.
Gelukkig zijn die er wel bovenop gekomen door een paar keer dunne pap te hebben gegeven.
Maar goed,hier heb je nu niet veel meer aan. ::)

Natuurlijk is het flink balen als een jonkie bij zijn nieuwe baasje ziek wordt.
Maar daar kan jij niks aan doen !!
Het zijn van die dingen die je niet kan zien aankomen.
Hopelijk gaat Lola er helemaal bovenop komen en kunnen de nieuwe baasjes nog heel lang van haar genieten.

Gefeliciteerd met het eitje van H&H !!  ;D

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Ach ....Hagrid wordt misschien papa .... wordt er helemaal emotioneel van.  :P

Hij blijft een bijzonder plekkie bij me houden.  ;)

Geef hem maar een dikke vette kus van me.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Hermien

Hier weer een laatvlieger uit Krimpen. Lees nu pas je verhaal en snap best dat je baalt van dat jong met verlammingsverschijnselen. Heel vreemd, allemaal. Bijzonder fijn om te lezen dat Hagrid en Hedwig eindelijk hun ei kwijt kunnen bij je. Spannend hoe het verder gaat. Mijn mannen zitten inmiddels weer keurig op slaaptouw te dromen van hun aanstaande 'roem'. Ze beginnen inmiddels een beetje verwaand te worden en met hun snaveltjes in de lucht te lopen. O, o, o, als dat maar goed gaat....

Knuf vanuit het Vederkruid (klinkt dat niet allemachtig prachtig..?  ;D)

Ik denk aan je en zodra je vogels je even kunnen missen moet je weer eens het water oversteken en deze kant op komen. Kun je die vier verwaande kwasten met eigen ogen aanschouwen...

                            ;D   ;D   ;D   ;D

carco

Ik kreeg vanmorgen een mailtje dat de eigenaren van Lola hem gisterenavond weer op stok gezet hebben en hij nu weer begint met eten en met fluiten  :D
Het lijkt ineens weer goed te gaan:dit is echt een pak van mijn hart!
Ze denken nu dat het een toeval geweest is: ook niet echt fijn, want dat zou betekenen dat dit weer terug zou kunnen komen  :(

Hedwig heeft vannacht al doorgebroed op de eitjes en zelfs Hagrid zit soms in het blok  ;D Ik vind het best spannend hoor.

Bij Derrick en Damali ga ik de eitjes langzaam weghalen zodat ze voor een nieuwe ronde mogen met de hoop dat dit wel goed gaat.
Ik heb alvast een onbevrucht eitje weggehaald. Het pleegeitje van Punkie en Pollie begint ook ineens helemaal donker te verkleuren. Zouden ze dan toch niet goed gebroed hebben?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




carco

Hoe die 2 broeden  ???
Ik heb vanmorgen al minimaal de helft van het nestmateriaal uit het blok gehaald omdat de eitjes begraven waren.
En Hagrid bakt er niets van geloof ik: gaat wel het blok in, maar maakt vanuit het midden een gat in het zaagsel of zo  ??? In ieder geval lag aan de ene kant van het blok een ei en aan de andere kant ook en die waren koud  ::)
Als Hedwig er in zit houdt ze het zo te zien wel netjes.

Bij Chinta is het laatste ei nog niet gelegd geloof ik:die deden het zelfs met elkaar boven op de hanglamp die boven de eettafel hangt  :o

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Anke

Hoi,
Hagrid blijft toch een apart valkje ::)
Hopelijk maakt hij de eieren niet kapot met zijn gerotzooi.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Hermien

Kun je de eitjes dan niet gewoon op de hanglamp laten liggen en de lamp hele dagen laten branden? Krijg je chocoladebruine donsjes van en dat is bijzonder apart!

                       ;D   ;D   ;D   ;D

Caroline

 ::) :P

ZIjn vader kon er de eerste 5 nesten ook niks van qua broeden .... zowel Chica als nu Perle hebben de eitjes alleen uitgebroed.

Was er eenmaal een jong, ging hij daarop wel broeden, de eitjes NAAST heb liggend, ijskoud.  >:(

Nu het nest met de kaboutertjes, nest 6 was de eerste keer dat hij ook netjes met Perle mee broedde  en ook als zij was eten en ontlasten nam hij zijn taken waar.  :D

Hij is in januari 3 jaar geworden .... waarschijnlijk laat volwassen.  :P ;D

Succes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Die Hagrid, volgens mij is hij ook nog familie van Tibeau.... nou dat kan wat beloven  ::)

Wat fijn dat het weer goed gaat met Lola, een pak van je hart lijkt me, maar ja.. wel raar dat het zo ineens weer over is dan he, net wat je zegt, kan het ook weer terug komen  ???

Liefs Manon

Caroline

Klopt Manon .... Hagrid, Tibeau en nu Picasso van de kaboutertjes hebben allemaal dezelfde papa ---> Eros.  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Arme wij  ::)  :-X

Ik heb vanavond nog maar wat vloerbedekking uit het blok gehaald want nog presteerde Hagrid het om de eitjes eronder te begraven  ::)
Meer gaat niet, want dan zitten ze op een kale bodem geloof ik.

Ach ja : ik kan er ergens nog wel om lachen ook:steeds als Hagrid uit het blok stuif kijk ik wat de gevolgen van zijn daden zijn  ;D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*Yvon

Hoi hoi

En ach.......het is zijn eerste keer !!  :D
Dacht jij dat hij het zo snel door zou hebben ?
Het door hebben van zaadjes pellen duurde al zolang,
dus zal de rest ook wel wat langer duren. ::)
Tenzij je aan eurobriefjes gaat beginnen ipv kwartjes.  ;) ;D
En als hij echt op zijn pa lijkt,kan je nog een paar broedseizoenen je lol op.  ::) :D

Neeeee,laten we hopen dat hij het sneller door heeft !!  ;) :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Whaaaaauuuuuuw super van Hagrid en Hedwig, een eerste eitje , gefeliciteerd hoor , hopelijk gaat hij inderdaad sneller
weten hoe het moet  ;) ;D ;D  , maar het blijft een schatje he! Veel succes met het nestje hoor! Grtjs Ann