Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

ManjaV

Hey Caroline,

Fijn om te lezen dat het toch goed lijkt te gaan.
Zijn ze al ouder nu dan dat de vorige donsjes van D&D waren?
Gewichten zegt idd niet alles denk ik. Toen Perly klein was, heb ik haar eigenlijk nooit gewogen. Toen ze wat ouder was, liep ze qua gewicht altijd wat achter op het schema zoals beschreven op deze site. Maar je moet haar eens zien: ze is echt een goed uitziend, fors valkje. ;D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon



Enne wanneer zien we ze hier op foto ??  ;D

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Toevallig dacht ik er vanmorgen aan toen ik ze al gewogen en bewonderd had :-[
Morgen, beloofd.
De kleintjes zijn nu precies even zwaar en toch zie ik eigenlijk gelijk wie de oudste is.
Gisteren zag ik bij de ene bij het rechteroog een heel klein spleetje kieren, die nu natuurlijk weer dicht zat ::)
Maar vanmorgen was het linkeroog al een heel eind open en zag ik ook een grijze aanzet op de vleugels komen aan 2 kanten :D
Dus nee Yvonne geen albino :P :P

Beau ziet Spongebob echt als zijn popje geloof ik, maar andersom of zij hem als haar mannetje ziet betwijfel ik :-\ Ik betrapte haar dus weer op een kroel met Noo-Noo :o Nou ja ze doet het nu ook met Beau, dus vooruit ::)

Harry en Chinta slapen sinds 2 dagen heel innig naast elkaar op de stok: echt heel dicht tegen elkaar aan en gisteren leek het of Harry Chinta echt achterna liep wat zij maar raar vond :)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




ManjaV

Hey Caroline,

Wat ik net was vergeten te vragen: wanneer kan je zien of je donsjes een mannetje of een popje zijn?
Ik ben blij dat het goed gaat met de kleintjes. :D

Wel lief dat Spongebob ook met Noo-Noo kroelt. Hier kroelt Dreamy met Perly en wil ze ook wel met Mikki kroelen, dus wellicht blijven Beau en Spongy toch gewoon een koppeltje!

En heel lief dat Harry en Chinta naast elkaar slapen.  :-* :-*

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Vanmorgen de oudste van de 2 proberen te ringen: nou dat ging wel erg gemakkelijk, want hij gleed er zo weer af :P
Ze waren wel goed gegroeid in één dag tijd en zitten nu eindelijk boven de 20 gram allebei.
Bij de oudste is het oogje weer dichtgefloept en zie je nog alleen een beetje grijs aan de vleugeltjes en nog geen kuifaanzet??
Bij de jongste nog helemaal niets ::)

Vandaag naar mijn moeder geweest , samen met mijn zus en vandaar naar het graf omdat het mijn vaders verjaardag zou zijn :'(
Hans is naar zijn vader geweest die vandaag óók jarig geweest zou zijn als hij nog leefde(is 12 jaar geleden al overleden)
Zijn vader en mijn vader waren precies even oud: dus altijd een dubbele dag. Eerst altijd een dubbele verjaardag en nu helemaal niets meer: vreemd hoor.



Gisteren even met mijn mobiel genomen voor ik naar Yvon ging: ik schrok me een hoedje want ik was zo op de foto's geconcentreerd dat ik te laat zag dat Derrick bijna in mijn neus hing :o



Oudste jong die dus echt niet stil wilde blijven zitten, dus is niet echt goed gelukt.



Jongste van de 2.

Oh ja Yvon, vanmorgenzag ik dat allebei de koppies schoon waren :D

Groetjes: Caroline.



Klik op het plaatje voor onze site!




maveef

Ah wat lief die foto's :)

Wat een nare dag voor jullie zeg..  :(

*Yvon

Hoi hoi

Zo,weten D&D nu hoe ze netjes kunnen voeren ?  ;D
Ze zien er een stuk schoner uit.  :P
Bij de oudste nu ook veeraanzet en bij de jongste zie ik een rode lens.  :D
Maar nog steeds geen kuifaanzet,dat duurt lang zeg !!  :o
Wij gaan onze oudste morgen proberen te ringen,die is dan 8 dgn.

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Volgens mij krijg ik kuifloze valkjes ??? :P
Bij geen van beiden nog iets te zien. Het oudste jong heeft ook bijna geen dons meer, maar is gewoon een kaal kippie ???
Zou het met die baytril te maken kunnen hebben dat ze qua gewicht en bevedering dan toch iets achter lopen, ze doen het verder gewoon steengoed!!
Vanmorgen keek de ene mij met het linkeroog en de andere me met het rechteroog aan ;D
De jongste krijgt aan 1 kant ook grijs aan de vleugels.

En die rode lens zegt mij niets hoor, ik weet inmiddels dat dat weinig uitmaakt.Pa heeft cinnamon in zich dus het kan nog alle kanten uit. Ik weet in ieder geval wel dat er iemand blij is mocht het inderdaad een pop wezen ;)
Morgen proberen de oudste weer te ringen.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*Yvon

Hoi hoi

Wat raar dat er nog geen kuifaanzet is,maar gelukkig wel aan de vleugeltjes.
Of het door de baytril komt,geen ideeeeeee !!  ::)
Alhoewel,er schiet mij wat te binnen.
Baytril schijnt idd effekt op de jongen te hebben.
Wij mochten geen baytril gebruiken voor mama bourke,ivm de jonge bourke donsjes toen.
Maar toen had ze de donsjes al en ik weet niet hoelang baytril aktief is in de vogel die het toegediend krijgt.  ???
Je kan het trouwens ook vinden op het net geloof ik.

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

ManjaV

Hey Caroline,

Nou, jij en Yvon hebben wel goede ogen want ik zie geen rode lens.  :-[ :-[ ;D ;D Maar inderdaad zegt het niet zo veel, ik herinner me nog goed toen bij Esther. ;)
Het kan best zijn dat de kleintjes wat achter lopen maar ze zullen toch wel een kuifje krijgen?
Ik ben heel benieuwd hoe ze er uiteindelijk uit komen te zien.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mandy

Hoi Caroline,

Gefeliciteerd met de 2 bonte witmaskertjes. :D
Fijn dat het wat beter gaat. Ik vind ze er wel goed uit zien hoor. En die kuifjes komen vast nog wel. ;)
Bij de 2e foto, de jongste, denk ik ook een rood lensje te zien trouwens. Ben benieuwd, nog even geduld. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

carco

Yes: ik zie een kuifje doorkomen!
En de oudste krijgt ineens wel een heleboel grijs aan de vleugels zeg :o

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Rianne

Hoi Caroline,

ik zag bij geen van beide jongen een rood lensje en toch blijkt er een cinnamon bij te zitten. :)
Je jongen zien er goed uit hoor, ze zitten mooi rechtop en de krop is gevuld :)

carco

De oudste is vanmorgen geringd en tot nu toe blijft hij zitten :D
Als ik de foto's met 2 dagen geleden vergelijk met hoe de donsjes nu zijn, zijn ze wel gegroeid hoor!!
De jongste morgen ringen, alleen zal ik dan ws. geen foto's kunnen maken want we gaan een daagje naar de efteling :D
Dat wordt veel voer neerzetten, anders redden ze het niet tot in de avond.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!