7 augustus 2025, 15:50:05

Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Caroline

Hebben jullie nog steeds vakantie??

Leuke dag morgen!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Wat zijn die 2 gegroeid in één dag tijd zeg :o
De oudste gaat geloof ik veel op pa lijken. Ik zie veel grijs: nu ook op de wang komt er wat door en bij de stuit.
De jongste lijkt me wat meer wit te krijgen.

Ook denk ik (tot nu toe) dat de oudste een ''wildkleur'' is en de andere cinnamon: die toont veel lichter nl. Ik zie nog geen parels doorkomen.
Nog even afwachten.

Je wilt niet weten hoe veel foto's ik heb gemaakt, maar poseren voor me ho maar :-\ :P ;D Dus ik heb niet veel, het meeste heb ik weer weggegooid.
De jongste is trouwens gisteren geringd.

Oudste: een man?

Jongste: cinnamon? Dus een pop?

Samen in het mandje :-*

Hum, nu ik de foto's zo bekijk weet ik niet of de jongste de jongste wel is, en niet ook de oudste.
Nou ja , dan heb ik daar vandaag geen aparte foto van :-[

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

ManjaV

Hey Caroline,

Wat een schatjes zeg! :D :D :D :D :D
Echt zo lief om te zien... :-* :-* Zou wel leuk zijn, een man en een pop! :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Dierenfreackske

29 augustus 2007, 11:32:38 #3063 Last Edit: 29 augustus 2007, 17:04:00 by Rianne
Leuk die kleine ukkies zeg !!! Ik ben bedienwd hoe ze er binnen  een paar weekjes zullen uitzien , het worden vast mooie schatjes !! Grtjs ! Suske en Wiske !

Caroline

Ik dacht ook al 2 x dezelfde te zien.  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Esther*

*Yvon

29 augustus 2007, 15:24:33 #3066 Last Edit: 30 augustus 2007, 21:07:59 by Yvonne
Hoi hoi

Gelukkig gaat het helemaal goed met ze.  :D
Zo maak je je zorgen........
En nou kan je er gewoon van genieten.  ;D
Ben benieuwd hoe bont ze worden.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Vers van de pers dan even ècht foto's van de jongste.
Ze zijn nu niet zo veranderd met gisteren, en ook niet zo schrikbarend gegroeid :D

Net even het blok en de kooi schoongemaakt, maar eierdopje 3 is spoorloos. Ik denk dat ze het opgegeten hebben. Eierdopje nummer 4 had ik al wel, nou ja jammer dan.

Dierenfreackske

Wat een schattige foto's die twee en schattige babyvalkjes heb je !! Dat gaan wel 2 mooie valkjes worden hoor want
dat zijn ze nu al en lief he !! Grtjs

maveef

*Yvon

Hoi hoi

En weet je al of ze cinnamon en /of opaline worden?
Ze zien er wel heel lief uit.  :-*

Groetjes Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Geen idee Yvon: ik houd het er nog even op dat de jongste toch cinnamon is en de oudste?? Ik dacht vandaag te twijfelen of er parels doorkwamen?Kan ook gewoon wit zijn van het bont, nog even afwachten dus.Ik zie wel bij allebei een rode gloed in de ogen, eigenlijk best wel duidelijk.

Zouden Beau en Spongebob dan toch een echt koppel worden/zijn?
Vandaag toen ze er uit waren hebben ze de hele dag achter elkaar aangevlogen en overal achter gekeken net als Harry en Charlie en Derrick en Damali deden om een nestje te zoeken.
Jeroen heeft wel gelachen hoor, want ik was even weg en toen gingen ze op de vaas zitten (een hele grote en diepe, waar ze ook al tijd ìn willen kijken) Beau is er toen ingevallen en kon er niet meer uitkomen ;D Hij heeft hem toen maar even geholpen :P

De  bewuste vaas :D Mooie actiefoto van Beau die toen ik een foto wilde maken van hun samen op mijn hoofd afgevlogen kwam.

Sinds gisteren heb ik het idee dat het met Harry en Chinta wel eens wat kon worden.Harry sjanst flink tegen haar en toen ik Chinta pakte kwam hij gelijk naar mij toe gevlogen ;D Dit was gisteren en vandaag dus weer.
Ook slapen ze al een paar dagen stijf tegen elkaar aan.
Alleen krijg ik Harry zelfs boven de kooi niet in en is dat weer iedere dag een crime >:(

Hedwig heb ik nu 3 keer ingespoten tegen de schimmel, maar vandaag hoorde ik haar toch weer plukken. Ook zagen we gisteren dat er een kaal plekje op de buik zat, en die heeft ze nooit gehad :'( Nou ja nog 3 keer en maar hopen dat het helpt.

Yvette

Wat schattig zijn ze en hele leuke foto zo op je vaas
En je babyvalkjes :D

*Yvon

Hoi hoi

Nou zo te lezen gaat het dus zoals je het gehoopt had wat koppelen betreft.  :D
Hopelijk komt Hedwig wel snel van die schimmel af.  :-\
De donsjes gaan ook goed zo tezien.  :D

Groetjes Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >

ManjaV

Hey Caroline,

Dus heel misschien toch twee popjes? Ik ben benieuwd hoor, het blijft spannend zo. Lieve foto's, echt heel schattig.  :-* :-*
Geweldig dat zowel Harry als Chinta als Beau en Spongy toch voor elkaar lijken te gaan. :D :D :D Dat vind ik echt zo leuk!
En het is zeker een leuke foto die van Beau en Spongebob op de vaas, ik zie het voor me hoe hij in de vaas zit. ;D
Balen van Hedwig he, ik hoop dat het niet zo wordt als bij Calimero. Toch lijkt het plukken bij haar minder te worden.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki