## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Saar


Caroline



Jawel hoor .... ik heb er alleen even de spiraal die aan het plafond van mijn kweekkamertje hangt in gehangen, voor de kleur  :P maar verder is de kooi helemaal leeg op de beukensnippers na.  ;)


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Esther*


Jacky

Gaaaaaaf! Die is echt heel mooi! En inderdaad staat zo'n spiraal in de kooi mooier dan een lege kooi. Op zo'n moment jeuken mijn handen ook hoor :D

Je hebt het over waterfles, welke gebruik je dan daarvoor?

Groetjes Jacky

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

hilde


*Manon*

Hoi hoi Caroline,

Jeetje meis wat een prachtige kooi  :D
Had jij toch effies geluk dat je nog een plekkie over had voor deze mooie villa  :-X :-X  :D

Ja over die waterfles had ik ook nog een vraagje... zijn dat die flessen die je ook gebruikt voor konijnen en cavia's enzo.... die rode met zon doorzichtige fles bedoel ik.... gebruik jij die voor de vogels en hoe gaat dat als je ze er aan wilt laten wennen, want dat lijkt me toch ook een ideaal idee voor in de voliere... het water in een bakje verdampt namelijk nu heel snel  :-\

Sterkte met je rug  :-*

Liefs Manon

ManjaV

Hoi Caroline,

Schitterende kooi :D Ik heb eenzelfde soort nieuwe kooi gekocht, alleen dan volgens mij een net iets ander model, met horizontale spijlen.
Ze zijn echt geweldig deze kooien.

Fijn weekend :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Serita

Oh wat gek dat die deurtjes aan de zijkant open schieten,heb ik helemaal niet eigenlijk!


Ik heb het roosterook onder de bak gedaan, aan de voorkant steunt hij nog op de rand, en aan de achterkant heb ik hem vast gezet met tyrips, harstikke stevig zo!!

*Esther*

Hey Manon,

Je vroeg naar de fles van Caroline;

Ik heb deze:



Ze duwen met hun tong of de onderkant van hun snavel de nippel omhoog waardoor en precies water in de snavel stroomt. Werkt perfect, precies met de voordelen die jij benoemd.

gr Esther

*Yvon

Hoi hoi

Nou zoveel hoef je geloof ik niet te kopen.  :D
Vandaag misschien wat voerbakjes en hups ze kunnen erin.  ;D
De extra speeltje kan altijd nog ingehangen worden.  ;) :D
Zit er aan de zijkant van de kooi ook deurtjes ?

Fijn weekend !!

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline



Even een snel en kort antwoord want na de laatste dag wandelen met mijn rug kan ik nu eigenlijk niet meer zitten, staan, lopen en liggen.  :'(

De waterfles is gewoon zo'n plastic ding waar je voer of water in kunt doen ....



Niks aparts, ik heb ze in elke kooi hangen voor water en koop ze voor € 1,30 bij de groothandel. Zijn ze niet meer toonbaar - na een paar maanden verkleuren ze door de calcilux, multivitamine, appelciderazijn en kalkaanslag - en gooi ik ze weg en haal 12 nieuwe want dan zijn ze nog goedkoper.  :P

Voerbakken gebruik ik alleen van RVS, in elke kooi hangt voor elk valkje een voerbak en een gezamelijke met grit/maagkiezel, eentje met pellets en eentje met onkruidzaad.  ;)

Hieronder nog een keer de foto's die ik gisteren al maakte en nog 2 van de zijkant.  ;)






Het zij aanzicht ....


Met helemaal bovenaan een klein deurtje.  ;) Dit zit aan beide kanten Yvon.  ;)

En als laatste nog even een foto van de leverancier, met de deuren open, hoef ik die zelf niet te maken.  :P



Een fijn weekend iedereen en natuurlijk voor degene die kijken, een spannend voetbalwedstrijd.  8)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

TheaV

Wat een  schitterende kooi!!!  Zullen de valkjes en jij vast van gaan genieten.
Alleen jammer dat je zo een last van  de rug hebt. kan  knap lastig zijn. En  pijnlijk vermoeiend.....
In ieder geval is de klus geklaard van 4-daagse en kooi inrichten etc. Shoppen is zo wie zo leuk, met of zonder rugpijn. Krijg ik ook geen genoeg van....
Wens jou ook en  fijn weekend!!!  Doe rustig aan......
( wel tijd voor Updeetje en  weekendfoto's??? Ben  zo benieuwd hoe het mooi worden en eten gaat etc.......maar dat snap je vast wel..........)


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Serita

Wat een mooie kooi en caroline? Ik ben er ook heel blij mee!!! Hij is zo lekker ruim!

Wat balen dat je zo'n last overal van hebt dat je niet zoveel kan, sterkte maar!!