## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Marian

Hoi Caroline,

Allereerst ben ik blij te lezen dat het met Sophie wat beter gaat!

Verder heb ik mijn ogen uitgekeken, naar alle prachtige foto's, valkjes en papa's en mama's die voorbij kwamen 8) :D 8) :-*
Ik weet 't, je hoort en leest 't vaker, maar ik zeg het toch ook nog maar eens een keer ;D: het is heerlijk om naar jouw prachtige foto's en valkjes te kijken, super genieten!!
En ook die bos bloemen zijn geweldig ;D

Groetjes Marian
ps, ben een beetje druk de laatste tijd, maar vergeet 't kopje koffie niet hoor! ;)

Caroline



Oproep voor Helga, nieuw baasje van Angel en Milow.

Je moet even je mailbox leeg maken, ik kan je IM niet beantwoorden, je hebt je limiet bereikt.  ::)

Alvast bedankt!!  :-*

====

Iedereen bedankt voor de leuke, lieve en fijne reacties!!!!   :D

====

Ida bedankt voor de foto van Rico, Hermien bedankt voor de foto van Binky.  :-* :-*

====

Syl, waaraan zie ik aan die gele donsjes dat ze bont worden vraag je .... als je de oudste bekijkt op deze leeftijd ruim een week oud dan moet je bij een grijs kuifje nu al een donkere kuifaanzet onder de huid zien, zie je dit niet zoals bij Alpha, krijgt hij/zij een geel kuifje en uiteraard een wit donsje een wit kuifje.  ;) Gele en witte kuifje wijzen op BONT!!!

Ook aan de vleugeltjes kun je het nu zien, op de plaats waar bij een NIET bonte een rij met grijze slagpennen gaat komen, zie je nu een grijze tekening, als het WEL bont is, zie je daar lichte iniminie pennetjes doorkomen.  :D

====

Larissa .... je vraag over het alfabet bij de nesten. Zo'n 27 nesten geleden besloot ik elk nestje alle jongen een naam te geven om ongeveer te weten welk nest welke jongen hadden besloot ik de jongen allemaal per nest een naam met dezelfde letter te geven, in volgorde van het alfabet ....

Nest 1 = het A-nest
Nest 2 = het B-nest
Nest 3 = het C-nest
enz. enz. enz.

Inmiddels ben ik het alfabet rond geweest en ben ik weer bij de A begonnen, het A-nest, Alpha, Ayo & Amore.

Dit idee vonden velen hier op het forum zo leuk dat ze het over hebben genomen, de meeste zelf met de vraag of ik het goed vond .... natuurlijk .... mij maakt dit niet uit.  ;) :D ;D

Snappie??  :D

====

Verder weinig nieuw nieuws .... vergeleken met gisteren is alles zo'n beetje gelijk gebleven alleen de donsjes zijn gegroeid en de veertjes van de Z-tjes ook.  ;)

Zoëy is steeds vaker even uit het blok en zijn/haar jongere broertje Zora is goed geaccepteerd bij Amor & Diégah.  :D

De pappertjes eten lekker van de pap en knabbelen aan de zaadjes en Vlindertje haar vleugeltje gaat er steeds beter uitzien, haar veren helaas niet, die worden er niet echt mooi op, elke dag een Biotex-badje .... als ze niet meer in de Biotex hoeft, wil ik haar 2-3 x badderen in badzout (Biobad, speciaal voor vogels)  ;)

Ik ga gauw de kleintjes pappen en slingers ophangen.  :-\ Ed is net vertrokken, die heeft nachtdienst en morgen wordt mijn manneke (Thomas) alweer 7 jaar!!  :D

Dus niet te laat naar mijn bedje vandaag.  ;)

Trusten voor straks.  :-*





Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Larissa

Hey Caroline

Ja ik snap hem nu helemaal vindt het inderdaad een leuk idee  ;D het heeft dus niet een speciale betekenis

Ik feliciteer je alvast met de verjaardag van je zoon morgen en wens jullie allen een gezellige dag toe

:-* larissa

lynette

Hoi caroline,

wat een prachtige foto's van de prachtige jongen.
Al weer bij de letter A beland. Gaat hard met de jongen.

Zag Xenox die doe me denken aan Diégo  :'( Mis hem nogsteeds. En stiekem hoop ik dat hij ergens veilig bij iemand binnen zit.  ::)

Ik ga je weer proberen te volgen  ;D

Beterschap voor Sophy  :-*

Groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Adem69

Hoi Caroline en alle anderen,
Ik ben nieuw hier.
Na het overlijden van mijn nog jonge valkparkiet (5 maanden) aan een waarschijnlijke hartafwijking ben ik het internet gaan afstruinen om de leegte en de stilte die hierdoor was ontstaan te stoppen door een plaatsvervanger voor mijn valkje te vinden die veel op hem zou lijken, in deze tijd van het jaar valt dat nog niet mee.
Echter op mijn zoektocht kwam ik het dagboek van Caroline tegen en ja zij had precies wat ik zocht XENOX,
Ik heb Xenox dan ook definitief gereserveerd en verheug mij op de dag dat ik hem kan ophalen.
Verder wil ik even kwijt dat ik het heel erg leuk vindt dat ik hier kan lezen hoe het met de valken gaat, wie de ouders zijn etc, etc heel leuk allemaal en ook hele mooie foto's.
Caroline nogmaals bedankt en alvast van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Thomas.

Groeten,
Adem

Kimm

Hoi Adem,

welkom hier op het forum en wat leuk dat jij een valkje hebt gereserveerd bij caroline  :D spannend weer voor je.
wat verdrietig van jouw vorige valkje en zo jong  :'(

hou de mooie foto;s van caroline maar mooi bij, want dat is al genieten  ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

amazingleeuwtje

LANG ZAL HIJ LEVEN LANG ZAL HIJ LEVEN IN DE GLORIA!!!!!!



Van Harte Gefeliciteerd met Thomas Caroline tis maar goed dat je me niet kan horen zingen :P zoooooooo vals!!! ;) ;)

Wens jullie een hele fijne dag vandaag!!!

Liefs Syl en der 3 ieniemienie donsjes ;D


p.s bedankt voor je uitleg, snapum nu ;)

Saar


Always look..


Angel_Rob

 :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

Loop ik aso een dag achter  :-\
Thomas is vandaag al jarig (ik dacht morgen)  :-[
Heb vanmorgen pas kaartje verstuurd  :-[

SORRY!!!!!!!!!!!


en de rest van het gezin natuurlijk ook  :-*
Liefs Angèl en Damian


patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

carco

Gefeliciteerd met Thomas en een fijne dag!

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*Yvon

Hoi hoi

Als eerst:
GEFELICITEERD MET THOMAS !!  ;D

Had ik je al gecomplimenteerd over de foto's ?  ::)
Dan doe ik het desnoods nog een keertje.  ;D
De foto's waren weer schitterend om naar te kijken !!  :-*

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Ida

Hoi Hoi

Lang zal ie leven hieperdepiep HOERA !!!!
Gefeliciteerd met Thomas, 7 alweer gaat snel he ?


groetjes
Ida - Carlo & Rico