## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

*Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Marian

Hey Caroline,

Ik heb even wat bij moeten lezen ;)
Balen joh, dat de eitjes van Armani en Princess (nog) niet wil lukken. Maar dat komt allemaal wel goed hoor, zeker met al jouw goede zorgen!!
Ja, ik vind het koken ook zo leuk voor mijn valkjes.....euh maar ook voor mijn kinderen :-*
Sinds ik een waterfles heb, zodat ze niet in de waterbak met multi-vit kunnen badderen ::).....geef ik ze ook soms een waterbak om WEL in te badderen. Dáár kan ook groente en lekkers in zitten en het is inderdaad erg leuk om te zien dat het niet altijd hetzelfde is 8) ;D
En die Picasso toch......maar dat gevoel had je al wel een beetje tòch? Hij reageerde al zó op je!!
Hoe vond je het om foto's van Indy te zien?

Groetjes, Marian

Caroline

Citaat van: Chico op  8 maart 2009, 20:52:25
Hey Caroline,

Hoe leuk.....twee van hetzelfde...


En ja hoor....prinsheerlijk in de kooi...


Indy in het speelbakje...


En deze vind ik zoó mooiiii :-*


Indy belt om aandacht...


Indy haar favourite speeltje...


Indy + Guusje haar kroelvriendinnetje


Oh, wat is ze moe...


Indy met Guusje en Gijsje --> euh...Mijsje (ze is een popje)


Hoezo verwaand?!...


Een close-up van mooie, lieve Indy...


En weer spelen met Mijsje erbij...


Wat is ze toch mooi ;D


Lekker schommelen op de nieuwe speelboom...


Wij genieten hier volop van Indy :D :D
Ze is erg lief en heeft een zacht karaktertje, maar ze laat niet over haar heenlopen 8)
Ze komt graag bij je en je kunt haar overal kussen...ze houdt alleen niet van kroelen in haar nekje....dat doet Guusje bij haar :D
De bedelende geluidjes zijn veel minder geworden.....dus ze wordt nu een grote meid ;) ;D
Vliegt ook steeds beter door de woonkamer, keuken door naar de eetkamer....geweldig ::)
Ach zo kan ik blijven kletsen, maar ik ga zo een kopje koffie drinken.....met stukje taart ;) ;D

Fijne avond en kusje en knuffeltje van Indy terug,
liefs Marian



Ik vond de foto's heel erg mooi en leuk om te zien, ze is nog mooier geworden.

Super om te zien dat ze het zo naar haar zin heeft en nog fijner om te lezen dat jullie zo blij met haar zijn.  :-*

Leuk hè, lekker badderende valkjes.  ;D

En ja .... Piscasso .... ik was er al een beetje bang voor.  :-\ Zit toch in de genen.  ;)

Op zich vind ik het niet zo erg maar mijn band met de kaboutertjes is al specialer van met andere jongen .... als Picasso nu nog langer intensieve verzorging nodig heeft wordt het moeilijker om afstand te houden.  :-\

Maar .... ook dit komt goed.  ;)

Ik heb gisteren even naar je gezwaaid vanaf Hintham.  :P

Tot gauw.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Wat heb jij je valkjes weer heerlijk verwent. Ik zou er bijna zelf trek in krijgen ;D
Groetjes Anke
Ps: dikke knuffel van Dorith en Floortje.
Die ik trouwens niet meer heb horen fluiten... ::)




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♪ Marlies

Hoi Caroline, ;D

Balen dat de eitjes van A & P niet goed zijn. :-\

Ik zou ze nu gewoon uit de kweek halen en op de calcium zetten. Omdat jij toch in 2 periodes kweekt, zou ik ze de volgende periode weer opnieuw laten proberen.

Er zijn inderdaad heel veel kwekers die deze true light lampen gebruiken en daar goede resultaten bij halen.

Groetjes Marlies ;)

danielle

HOi Caroline,
Wat een heerlijke smulfoto's  :D . Je hebt ze goed verwend. Mooie foto's heb je gemaakt.
Hier komt bij het eten van pellets ook altijd kruimels in de bak, Hier eten ze dit uiteindelijk ook op. Zo hoef ik eigenlijk ook nooit iets weg te gooien  ;) .

Groetjes van Danielle

* Sanne *



Hoi mama, Heel erg bedankt voor de voetbalplaatjes!!! Ik hoop dat we er een hele fijne dag van maken... Liefs van Sanne. Dikke knuffel en heel erg veel  :-* :-* :-*


christa

zo hier ben ik ook weer bijgelezen mooie foto s en mooi filmpje!
tja en dat met die eitjes ik heb er nog geen kaas van gegeten .maar ik wens je veel succes toe
groeten christa

Anke

Hoi Caroline,
Ik kom je even een fijn weekend wensen :)
terwijl ik dit typ zit Floortje op mijn linkerhand zich te wassen.
En met haar koppie omlaag te bedelen om een kroel.
Typt handig joh :P
Een dikke weekend knuffel van je beide mooie meisjes!! :-* :-*

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi caroline,

ik heb genoten van je mooie foto's en filmpje :D
wel balen zeg van de eitjes :-\

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Caroline, ja..jeetje dat is inderdaad balen , dat zijn van die toestanden die kunnen gebeuren he  :-\ :-\ hopelijk gaat hun volgend nestje dan veel beter! Ik hoop het .Ik ga heel hard duimen voor je he! Hier nog allemaal eitjes  ???
Grtjs Ann                   



Kaatje

Hoi Caroline,

Ik kom je even een



brengen, en je gelijk een fijne zonnige zondag wensen !

Liefs, Karin

☺ Pita ☺

Hoi Caro mooie foto's weer ziet er erg lekker uit  :D
Groetjes Petra  :)

sabine

Hoi Caroline,

Ik heb weer genoten van je foto's en je filmpje ;D

Groetjes Sabine

Caroline



* Mysterie rond Jil .... ??







Jil, mijn lutino (split) bleekmaskertje, hierboven op de foto's, links samen met maatje JOOP!

Jil kan zowel makkelijk als vrouwelijk zijn, volgens de berekening met de ouders.

Jil lijkt een man:

* Jil fluit als een ventje allerlei deuntjes, inclusief het bouwvakkersfluitje ....

* Jil loopt daarbij met vleugeltjes wijd en versiert de dames in de kooi ....

* Jil tikt tegen dingen aan en fluit ook graag in een voerbak, dit klinkt nog mooier ....

Maaaar ....

Jil lijkt ook een pop:

* Jil & JOOP! zijn vanaf dag 1 stapel op elkaar, kroelen saampies, slapen saampies en JOOP! 100 % man vind Jil helemaal het einde en doet alles voor Jil.

* Jil zit soms kippetje ....

* Jil verwisselde een hele rij staartveren en kreeg visgraatmotief in de nieuwe veren terug ....

Conclusie: Jil is een pop die zich af en toe mannelijk gedraagd, alleen poppen krijgen immers een visgraatmotief terug in de staartveren, mannen niet!!

Totdat ik vandaag de nieuwe vleugelveren bekeek aan de onderkant.

Op de plaats waar eerst veren zaten met gele spots, zitten nu effen veren. DIt betekend dat Jil een man is, alleen mannen verliezen hun spots.  ::)

Nu weet ik het dus echt niet meer!!  ??? ::) :-[ :-X :-\

Niet alleen haar gedrag kan wijzen op beide geslachten, nu dus ook het uiterlijk.  :P

Uiteraard weet ik dat ik heel makkelijk het geslacht kan achter halen door DNA-analyse bij Gendika maar aangezien JOOP! & Jil saampies lief zijn vind ik dit niet nodig.  8)

Wel blijf ik het heel erg vreemd vinden.  ;)

Verder weinig nieuws hier in Veghel .... druk druk druk!!

Melody, Pixel en Tommy zijn 100 % zelfstandig en mogen volgend weekend verhuizen, Pixel wacht nog even bij me tot het weer beter is.  :D

Picasso gaat ook steeds beter zaadjes eten maar .... het blijft nog echt een babietje. Hij heeft maar voor 1 ding oog .... dat is voor mij, zijn moeder. (dat denk hij) Hij kan uren bij me zitten, zachtjes tegen me prieten. Af en toe even tegen mijn lippen of wang tikken om daarna weer zijn koppie tegen me aan te leggen.  :-*

Hij krijgt nog steeds pap van me, soms 1 x soms 2 x. Op de dagen dat hij 2 x pap heeft gekregen, heeft hij de meeste zaadjes gegeten, errrug vreemd dus, je zou eerder andersom verwachten.

Zolang hij pap nodig heeft krijg hij die van me, ik ga hen niet verplichten van de pap te komen, alles op zijn tijd voor kleine Picasso.  ;)

Ik zal snel weer eens foto's proberen te maken als de valkjes los zijn .... meestal doe in in de tussentijd van allesn en nog wat en vergeet ik foto's te maken.  :-[ ::)

Voor straks allemaal, welterusten.

Groetjesssssssssss



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.