## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

yes!!!!!!!!!!!!!!!

Moet tuurlijk Roze zijn maar kan het allemaal niet vinden nu.

Ben blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij blij

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Och een heel klein beetje maar  ;D ;D ;D

Liefs Jeanine

*Yvon

Hoi hoi

Alsnog GEFELICITEERD met je VERJAARDAG !!  ;D ;D

En voor nu GEFELCITEERD met je ALBINOMEISJE !!  ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kimm

hee gaaf zeg!! gefeliciteerd met je albinomeisje ; :D  :D

:-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

lynette

Gefeliciteerd met je albinomeisje  :-* ;D

Groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

danielle

Gefeliciteerd met Parel!
Echt lief om te zien  :-*

Groetjes Danielle

carco

Weer een albinomeisje!
Gaaf hoor!

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline



Dank je wel, voor de felicitaties!!!

Zoals ik gisteren al schreef, ik had al een vermoeden .... met een goed schouwlampje kun je als ze aan het tikken zijn, het oogje, een donkere vlek zien in het het ei .... bij albinootjes zie je deze donkere vlek niet.  ;)

Ik ben er helemaal blij mee en vind het vooral leuk voor Jeanine, zij reserveerde vorig jaar Iris, een albinomeisje, helaas overleed zij 2 weekjes oud, door kalktekort.  :'( :'(

Meteen als ze geboren worden krijgt dit nest ook Calcitat-50, via het water van de ouders.  ;)

Met kleine Parel gaat het goed .... het wordt gevoerd door zowel pa als ma en zit daarbij fier omhoog.  :D

Als ik het op kan brengen zal ik straks even eitje 2 schouwen .... ik lig namelijk nu zelf met griep en koorts op bed.  :-\ Ik heb de hele nacht geen oog dicht gedaan van de pijn overal.

Dan merk je wel dat het lastig is dat je enige bent die de vogeltjes kan verzorgen .... ik stond net de shaken op mijn benen van de koorts .... maar mijn beestjes moesten verzorgt worden.  ;) Gelukkig deelt Sanne mijn hobby en wordt ze ook ouder .... kan zij dit in de toekomst doen mocht ik weer eens ziek zijn.

Gelukkig heeft Ed nu 2 nachtdiensten, dat betekend dat hij er overdag voor de kinderen kan zijn en ik af en toe even kan liggen.  8)

Sophy heeft het ergste weer achter de rug .... gisterenmiddag om 3 uur had ze nog 40.3 .... na een paracetamol zakte de temperatuur naar 36.0 rond half 9 en hij is niet meer omhoog gegaan.  :D

Zo de kids zijn naar school, ik ga even slapen .... als ik donsjes-nieuws heb kom ik het nog even vertellen.  :D

Groetjesssssss



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

In tegenstelling tot jou heb ik juist heel goed geslapen. Dromen over een mooi wit albinopoppetje ;D

Gelukkig heeft Sophy het ergste gehad. Rust jij nu maar lekker uit en vooral aansterken.
Hoop voor je dat jij er ook met een dag of twee verlost ben van de griep.
Laat je maar een beetje verwennen door je mannetje ;)

Vind het super om te lezen dat Parel het zo goed doet en dat zowel papa als mama netjes voert.

Een dikke beterschapsknuffel voor jou  :-*

Liefs Jeanine

Caroline



Ik was net even een paracetamolletje innemen ... gelijk even snel geschouwd .... donsje 2 tikt en piept en .... ik zie een donker vlekje, volgens mij is het een ventje.  ;)

Morgen weten we meer.  8)

Nu ga ik echt mijn laptop wegleggen.  ;)

Dank je, Jeanine.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

spannend weer voor je caroline! erg leuk hoor :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Agnes

Hoi Caroline,

Ik loop aardig wat achter zie ik :P

Gefeliciteerd met je albinomeisje! :D

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

*Manon*

Hoi hoi Caroline,

Wat leuk een albino meisje.... zelf hoop ik daar straks ook op dat ik die kan kweken met Tibeau en Tara...

Jeanine, voor jou vind ik het ook heel erg leuk dat nu eindelijk zo'n mooi meisje jouw kant op gaat verhuizen  ;D ;D

Caroline, ik wens je beterschap, griep komt altijd om de hoek kijken als je het niet gebruiken kunt, maar eigenlijk kun je dat nooit gebruiken natuurlijk.

Beterschap voor jou en je kindjes  :-*

Ps: kan ik nu blij zijn en er van uitgaan dat Olly werkelijk een ventje is... of is het nog even koffiedik kijken  ;)

Liefs Manon

Peggy

allereerst beterschap hoor! Fijn dat Ed je vanmiddag kan helpen..

Gefeliciteerd met Parel...jij ook hè Jeanine!!  ;)

ik las het gisteren over je vissen buiten...hoop toch voor jullie dat ze het gered hebben.

Nogmaals beterschap meis

Liefs Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier