7 juli 2025, 11:10:27

Mijn nieuwe pup

Gestart door Dierenfreackske, 8 juli 2008, 22:19:31

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi ,  hier begin ik nu een nieuw boekje over mijn nieuwe hondje , , het is terug een golden retriever geworden en is eergisteren geboren , de mama is Enzi , en ze heeft 3 jongen , normaal had ze er 5 , maar door dat de 4 de pup niet wou komen , hebben ze een spoedkeizersnede moeten doen  maar de twee pups waren dood in haar buik !

Gelukkig is Enzi gered en zijn de 3 pups , 1 reu en 2 teefjes helemaal gezond en stellen het heel goed , , ik kan echt niet zonder hond en het verdriet om Lady zal nog lang naslepen , maar een nieuwe pup in huis , het verdriet draaglijker maken
en doen slijten , vergeten zal ik Lady zeker niet , ik blijf de mooie momenten samen van samen met haar koesteren , aan zee , in bos , thuis , bij vrienden , overal was ze bij me ,
ik hoop dat de nieuwe pup langer dan 3 jaar bij ons kan zijn , langer dan 10 jaar het liefst natuurlijk en dat ze heel lief is en heel oud mag worden hier !

Hier mijn eerste foto's , de laatste foto heb ik vandaag gekregen , en de eerste 5 gisteren

Gerda

Hoi Ann,

Wat leuk een nieuwe pup!

Wat sneu voor de mama, een spoed keizersnee!
Maar in ieder geval drie mooie jongen!

Veel plezier! Weet je al een naam?

Liefs, Gerda

Anja

Hoi Ann,

wat een liefies om te  :-* :-* :-* :-*

Tuurlijk zul je Lady nooit vergeten. Maar de nieuwe pup gaat je verdriet idd draaglijker maken.
Dat hadden wij ook toen we na de dood van Daisy onze Pukkie kochten.

Wordt het een reutje of een teefje? Ben beneiuwd welke mooie naam je nieuwe vriendje gaat krijgen.

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Ann,

Wat een lieverdjes om te zien, ik vind dit ook heel fijn om te lezen ! Een pup zal Lady niet doen vergeten maar je kan weer leuke dingen gaan doen met de pup, met jouw nieuwe maatje !

Geniet maar lekker van het idee dat ze straks naar je toe komt !

Groetjes, Karin

Kimm

hoi ann,

oohhh wat een schatjes!!! om te zoenen! goed van je hoor dat je het gaat doen. toen mijn hond ashra dood ging heb ik daar ook 3/4 jaar erg last van gehad, dus ik begrijp je verdriet. lady zal altijd in je hart blijven. ook ik ben benieuwd naar een naam! lekker hoor dat je hier naar uit kan kijken!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Rianne

Wat een schatjes!! :D Ik ben ook benieuwd of je al een naam weet!

Mara

Hoi Ann

Wat lieve foto's zeg. Jammer dat de twee andere pups het niet gered hebben, maar moeder en de andere drie pups maken het goed.

Heb je al een naam?

Groetjes

mara

*Yvon

Hoi hoi

Ik kan het me wel voorstellen hoor,hoe je je voelt zonder hond.
Gelukkig gaat daar over een weekje of 8 verandering in komen. :D
En kunnen jullie lekker genieten van de kleine ........ .  :D
Het wordt vast en zeker een schatje !!  :-* :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Ann

Prachtige foto's, wat een schatjes zeg. IK had de foto's al gezien en ik wist dat je al op zoek was naar een hondje. Gelukkig heb je nu een mooi nestje gevonden en kan het lange wachten beginnen tot ze met je mee naar huis mag.

Geniet er maar van, en je zult Lady nooit vergeten, maar het verdriet zal dragelijker worden.

Weet je al hoe ze gaat heten?  ;)

Groetjes

Mara

Dierenfreackske

Hoi ...mijn nieuwe pup is met een stamboom en dit moet beginnen met de letter H   dus ik heb een naam gekozen die we allemaal leuk vonden , en we zouden ze Hayley noemen , , ik ben niet zo voor lange namen , te moeilijk voor de hond om de klanken te herkennen he !  ik vond dus Hayley makkelijk voor de pup en mooi tegelijk !
Grtjs Ann

Mara

Hoi Ann

Je had me gisteren de naam van de nieuwe pup al gezegd en ik vond de naam toen al prachtig en ik vind de naam nog steeds prachtig. Fijn he, als je zelf de naam voor de stamboom mag uitzoeken. Die luxe hadden wij met Beau niet omdat ze die naam al had. Maar we hebben het er toen wel over gehad, mijn moeder had haar anders 'Mara' willen noemen als een niet zo'n mooie naam had gehad. Maar we waren het er gelukkig allemaal over eens dat Beau ook een prachtige naam is.

Blijf je ons op de hoogte houden over Hayley?

Groetjes

mara

Dierenfreackske

Een paar nieuwe foto's van vandaag ! Pups zijn 8 dagen oud
Grtjs Ann

Anja

Hoi Ann,

wat een leiverds toch. Daar wordt je gelijk verliefd op.
Je hebt een prachtige naam uitgekozen.

Groetejs Anja

Mara

Hoi Ann

Prachtige foto's van de pups, echt zo ontzettend lief.

groetjes

mara

Dierenfreackske

Hoi Anja ...thx meid , ik vind het ook een leuke naam !
Grtjs Ann

Hoi Mara , thx , zoooooooo lief he ! Grtjs Ann