23 mei 2024, 05:04:18

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Kim,

Ach, wat ontzettend sneu allemaal. Ook hier draaien mijn duimen dat Miki, snel weer de oude Miki is. Heel erg veel beterschap voor je lieve ventje en houd de moed erin meid. Jeetje wat akelig dat Miki last heeft van kokhalzen en wat een zorgen kunnen we toch hebben om die kleine dondersteentjes  :-\

Heel veel succes en sterkte met alles meid  :-*

Liefs, Karin

danielle

Ik las in je titel dat het het niet goed gaat met Miki, ik heb dan ook even terug gelezen. Wat naar zeg dat Miki zo ziek is, hij voelt zich zo te lezen en te zien op de foto echt niet lekker. Je voelt je zo machteloos he, als je zo'n ziek valkje hebt.
Ik duim heel hard mee dat Miki er bovenop gaan komen! Heel veel succes met het geven van de Antibiotica, hopelijk spuugt hij het er niet uit. Moet je hem nu ook gaan bijvoeden?

Groetjes Danielle

Caroline

Jeetje meis, dit klinkt helemaal niet goed.  :-\

Ik hoop zo dat de antibioticum aanslaat maar ik begrijp dat dit homeopatisch is .... mocht je nu niet snel verbetering zien zou ik denk ik toch voor echte medicatie gaan en hier zeker niet te lang mee wachten.

Ik hoop zo dat hij het gaat redden maar ook aan je zelf blijven denken hoor, lieverd. Jij bent het allerbelangrijkste.  ;)

Het vitamine en minerale tekort, bij het geven van voldoende en gezond en goed eten vind ik een raar verhaal.  ::)

Ik duim voor jullie.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

hey caroline,

nee hij krijgt gewone antibiotica  ;) hij heeft al 1 injectie gehad en hij heeft een injectie met vocht gehad en nog voedingsstoffen.

die natuurlijke ab is voor onderhoud van de valkjes ;)

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

carco

Jeetje wat heftig allemaal zeg!

Ik hoop en duim met je mee dat Miki het gaat redden.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Anke

Hoi Kim,
Ach arme Miki :'(
Ook ik duim heeeel hard mee!!
Hoe gaat het met jouw eigen herstel?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Oh, oké, sorry, had ik dit verkeerd begrepen.  :-[
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Bello

Een dikke knuf voor jou en voor Miki.

We gaan ervanuit dat de ab aan slaat en met de goede zorgen van jou!!

Hoe kan dat nou? vitamine en mineralen te kort, je geeft ze al zo veel lekkers te eten!!!


Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Creatura

Hey Kim,

He bah joh, wat erg dat Miki ziek is :( Zielig voor hem, en ook voor jou (neem aan dat je nog niet helemaal hersteld bent van de operatie?) :(
Maar inderdaad zoals iedereen hier al zegt doe jij gewoon je best en meer kun je niet doen. Ik denk niet dat Miki ziek is geworden omdat het voer dat hij krijgt niet goed genoeg was; je lijkt me toch wel iemand die daar erg goed op let :) Soms worden vogels gewoon ziek. Tja, mensen worden toch ook weleens ziek; zelfs als je altijd goed eet en goed in je vel zit kun je ziek worden. Mja, zoals je zelf al zegt heeft hij misschien stress gehad; en vogels zijn daar gewoon vaak gevoelig voor.
Ik hoop heel erg dat Miki beter wordt!! Zal aan jullie denken :)

Sterkte!

xx Renske

Kimm

renske: bedankt voor je lieve woorden  :-*

dorothé, dank je wel, ik ga het ook hopen.

anke, mijn herstel schiet er vandaag en gisteren behoorlijk bij in, maar ja het zij zo.

ik doe mijn best met miki. het liefst blijf ik de hele nacht op maar dat ga ik natuurlijk niet doen.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , wat erg van Miki meiss, ik zie het pas, o meiss, wat ga ik hard duimen dat Miki er weer bovenop komt, sterkte met alles he,  ik ben niet altijd zo goed in me uitdrukken , komt waarschijnlijk door de ms, maar ik probeer me altijd goed te verwoorden he, ik hoop dat je lieve Miki snel de oude is, en je weer volop kan genieten van al je schatten, beterschap voor haar! Probeer je ook wat rust aan jezelf te geven he , jij moet trouwens ook nog herstellen he, ook beterschap voor jou he!

Dit is voor jou



 Grtjs. Ann :-\ :-\ :'(



Kimm

hoi ann,

ik begrijp jouw woorden altijd wel goed hoor, niks mis mee meid!!
dank je wel en voor je lieve plaatje   :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , haha, ja ok, weet ik wel...hoe is het nu met Miki ??
Gaat het een beetje beter?? Gelukkig heb je goede medicatie nu, en hopelijk slaat het snel aan hoor! Beterschap nog en duim dat ze vanacht rustig slaapt en morgen een stukje beter is! Grtjs .Ann



amazingleeuwtje

Hoi Kim,

Was gister al even wezen lezen hoe het was gegaan met Miki..
Had een erg drukke dag, dus kom je nu even een stevige knuffel geven.. Hoop dat vandaag Miki zich een stuk beter voelt.. Zoals als mijn voorgangsters al schrijven pas ook goed op jezelf he :-*..

Liefs Syl

Anja

Hoi Kim,

Hoe is het met jou en hoe is het met Miki?

Een dikke warme knuffel voor jullie allebei.

Liefs,

Anja