7 juni 2024, 10:28:48

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Caroline

Wat balen is dat toch .... elke keer die paniek.  :-\

Hier was het de hele dag kassa!!  :-\

Thomas heeft een nieuwe blouse 1 cm vierkante ruitjes blouse in de kleuren wit/marineblauw/rood, super stoer en heel gaaf .... de valkjes zien er iets heel anders uit, als Thomas maar voorbij loopt, vliegen alle valkjes zich letterlijk kapot in de kooien. Zo stom, nu heeft hij ook een geruite blouse met een kleiner ruitje, wit/hardblauw, deze is wel oké, en hier reageren ze helemaal niet op.

Je snapt er soms gewoon niks van waarom ze zo bang zijn.  :-\

En ze lijken er ook niet aan te wennen, Thomas heeft zijn blouse echt uit moeten trekken in huis.  :P

Ben benieuwd wat voor engs jou Asha ziet. Misschien ook wel iets heel simpels.

Gelukkig het deze ker zonder schade gebleven.

En super!!!! Happy krijgt weer veren.  :D Nog even en je straaljager is weer terug.  :-*

FIjne zondag.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Kim , whaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuw, Happy krijgt nieuwe veren , joepie , wacht maar tot ze er helemaal staan en je zal eens zien hoe mooi hij dan gaat zijn , Ik ben al benieuwd om hem te zien hoor! Grtjs Ann :D :D



Kimm

Hoi caroline,

wat raar he? ik heb wel eens gehoord dat ze niet tegen bepaalde kleuren kunnen. en misschien is dat met het blousje van thomas ook zo. niet te geloven zeg, dan moet je een kledingstuk uittrekken omdat ze in paniek raken ;D wat een gekke beestjes ;D

hoi ann,

ja leuk he! ik ben erg benieuwd hoe happy daarmee om zal gaan. er gaat dan weer een wereld voor hem open. ik schat zelf dat hij toch over 2 weken moet kunnen vliegen ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marian

Hoi Kim,

Jippie, Asha kan binnenkort weer lekker vliegen 8)
Werd je wakker vannacht van de paniek?
Gelukkig is het goed afgelopen :D

Fijn weekend verder, groetjes Marian

Mara

Citaat van: Kimm op 13 maart 2009, 15:50:22
Ik denk het verkeerde boekje ;D


Verkeerde boekje, kun je zien hoe verward ik soms ben..... :-X

Sorry daarvoor...

Groetjes

Mara

Saar

Alweer Asha? :-\
Hier had ze dat nooit ??? Spookt het soms in je huis ;D ;)
De rijstvogels vinden het bv doodeng als ik buiten een vest aan trek. 1 keer heb ik het gehad dat er 1 zomaar dood van de stok viel :o :-\ Was geen pretje ::) Anders zou je eens wat dingetjes moeten verschuiven, misschien kom je er zo achter wat de paniek veroorzaakt?
Groetjes Saar :-*

Kimm

hoi saar,

ik heb gisteren al de hele woonkamer veranderd. dus dat is het ook niet. bedankt voor de tip ;)
vannacht zal het vast wel weer rustig zijn ( hoop ik).
en misschien spookt het wel of droomt zij.
maar ik heb al een ingebouwde paniekwekker in mijn hoofd zitten, dus ik ben er razend snel bij.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

Hoi Kimm..wat vreemd dat het steeds Asha overkomt..het zou inderdaad in een klein dingetje kunnen zitten...
wat heerlijk voor happy dat zijn veren alweer bijna zijn aagegroeid..dan kan hij ook weer heerlijk je huisje onveilig maken.

gr gerdy

sabine

Hoi Kim,

Wat vervelend dat er weer paniek is geweest :-\
Gelukkig zijn de veren van Happy al weer bijna aan gegroeid.

Liefs Sabine

Anja

Jeetje Kim,

Ik lees nu pas dat er weer paniek is geweest in de kooi. Gelukkig was je er snel bij en is de "schade" beperkt gebleven.
Je gaat je dan toch afvragen hoe het kan dat ze zo schrikken.

Geef ze allemaal maar een dikke knuffel.

Liefs,

Anja

Dierenfreackske

Hoi Kim , oei , ik lees nu pas dat er paniek was vannacht , en Asha zo geschrokken is ? Hopelijk is de rust ondertussen weer gekeerd he ! Wat zal jij ook weer geschrokken zijn he! Grtjs.
Grtjs Ann



Anja

Hoi Kim,

Hoe gaat het je heerlijke kwartet?

Ik kom je een



brengen.

Liefs,

Anja

Kimm

Hoi anja,

wat een lekkere knuffel op de vroege ochtend, heerlijk!!!
met het kwartet gaat het zeer goed.
als ze sávonds de kooi in gaan heeft pebbles het grootste woord ;D verwend meisje, hihi. de rest hoor je niet, maar haar wel.
gisteren een heerlijke dag met hun gehad. ook heb ik pebbles gisteren gedouched want ze is enorm in de rui. nou echt vervelend vond ze het niet, alleen een beetje raar vond ze het.
verder geniet ik enorm van ze allemaal.  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

hilde

het is altijd schrikken als er paniek uitbreekt in de kooi
heb het laatst ook gehad met jago
maar de kooi hing ook een beetje bloed

hopelijk is de rust weergekeerd in de kooi


groetjessssss

Kimm

hoi hilde,

ja gelukkig is de rust weder gekeerd. en dat hou ik ook zo ;D
is altijd vervelend dat soort dingen. maar misschien groeit zij er ook wel over heen met de tijd. ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010