-•=De Grijze Parel 2008=•- ...07-01-2008 R.I.P Bonito...

Gestart door •=Bonnie=•, 19 november 2007, 15:08:29

« vorige - volgende »

*Esther*


carco

Klik op het plaatje voor onze site!




Quendi

Hoi Bonnie,

Hoe oud is de lutino pop die bij Mork hoorde?? Ik heb namelijk een mannetje die twijfel geelwang of bleekmasker is, en wil ik dus tegen een niet witmasker popje zetten. Is ze split witmasker? Dat wil ik namelijk niet.

Die van mij is namelijk split witmasker, dus met witmaskers in het nest kan ik al niet zien of het bleekmasker is of niet. Zitten er alleen maar oranje wangen in, dan is hij dus bleekmasker. Zitten er ook gele wangen is, dan is hij dus geelwang. De popjes in het nest moeten het dus uitwijzen.

Groetjes Sietske

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Citaat van: *Esther* op 27 augustus 2008, 22:18:48
jij mag niet meer raden!!

;D ;D ;D

Citaat van: Quendi op 27 augustus 2008, 22:40:31
Hoi Bonnie,

Hoe oud is de lutino pop die bij Mork hoorde?? Ik heb namelijk een mannetje die twijfel geelwang of bleekmasker is, en wil ik dus tegen een niet witmasker popje zetten. Is ze split witmasker? Dat wil ik namelijk niet.

Die van mij is namelijk split witmasker, dus met witmaskers in het nest kan ik al niet zien of het bleekmasker is of niet. Zitten er alleen maar oranje wangen in, dan is hij dus bleekmasker. Zitten er ook gele wangen is, dan is hij dus geelwang. De popjes in het nest moeten het dus uitwijzen.

Groetjes Sietske


Hoi Sietske,

Zij is van 2003 en niet split bleekmasker.



Quendi

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 27 augustus 2008, 22:52:36
Citaat van: *Esther* op 27 augustus 2008, 22:18:48
jij mag niet meer raden!!

;D ;D ;D

Citaat van: Quendi op 27 augustus 2008, 22:40:31
Hoi Bonnie,

Hoe oud is de lutino pop die bij Mork hoorde?? Ik heb namelijk een mannetje die twijfel geelwang of bleekmasker is, en wil ik dus tegen een niet witmasker popje zetten. Is ze split witmasker? Dat wil ik namelijk niet.

Die van mij is namelijk split witmasker, dus met witmaskers in het nest kan ik al niet zien of het bleekmasker is of niet. Zitten er alleen maar oranje wangen in, dan is hij dus bleekmasker. Zitten er ook gele wangen is, dan is hij dus geelwang. De popjes in het nest moeten het dus uitwijzen.

Groetjes Sietske


Hoi Sietske,

Zij is van 2003 en niet split bleekmasker.





Dat snap ik, ;)

•=Bonnie=•

30 augustus 2008, 00:02:22 #1146 Last Edit: 30 augustus 2008, 00:08:31 by -•=Bonnie=•-
Citaat van: Quendi op 27 augustus 2008, 22:40:31
Hoi Bonnie,

Hoe oud is de lutino pop die bij Mork hoorde?? Ik heb namelijk een mannetje die twijfel geelwang of bleekmasker is, en wil ik dus tegen een niet witmasker popje zetten. Is ze split witmasker? Dat wil ik namelijk niet.


Citaat van: -•=Bonnie=•- op 27 augustus 2008, 22:52:36
Hoi Sietske,

Zij is van 2003 en niet split bleekmasker.





Citaat van: Quendi op 29 augustus 2008, 23:57:18
Dat snap ik, ;)

Dan snap ik je vraag denk ik niet...


Mandy

Hé Bonnie, mooie jongen heb je gekweekt zeg! ;)

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 25 augustus 2008, 17:58:54

Helaas zijn alle eitjes  van Mork & Mindy2 onbevrucht. Ik sta een beetje in dubio over wat nu te doe aangezien er een bevrucht ei van Extran en Extreme bij ligt... Als ik dat laat liggen wordt het daarna waarschijnlijk niets meer dit jaar  :-\ In dat geval doe ik het koppel waarschijnlijk weg, zal je zien dat een ander volgend jaar een nest vol lutino geelwangen heeft liggen  ;D

Ruilen met Schnippie&Mokka want die doen dus niks bij mij hahaha! ;D
Had ze nu apart gezet maar er gebeurt helemaal niks, nada, noppa. Maar was ook met een pop van hier, heel broeds, maar bij Marlies ook niks meer.
Volgend jaar maar weer proberen. Is soms ook kwestie van wennen, andere kooien/blokken enz.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

•=Bonnie=•

2 september 2008, 07:37:16 #1148 Last Edit: 2 september 2008, 07:47:19 by -•=Bonnie=•-

Extreme & Extran hebben inmiddels weer 3 nieuwe jongen, ze zijn alle drie al geringd want ze groeien als kool. Er zit in elk geval 1 popje bij en 1 man, over twee twijfel ik nog (je ziet uiteraard nog geen pennen ik ga af op de ogen en de uitkomst daarvan vorige keer).

Romeo & Julia hebben eveneens drie jongen, omdat die kleiner zijn dan de jongen  van Extran en Extreme heb ik ze niet door elkaar liggen. Ze liggen bij Mork & Mindy2. Misschien als ze allemaal wat groter zijn ik kijk of ik ze alle 6 bij Romeo & Julia kan leggen zodat Mork & Mindy2 eventueel nog een ronde kunnen/willen doen. Maar misschien doe ik dat wel niet, dan moeten ze de hele winter binnen blijven en dat was niet de bedoeling.

Blanco & Baukje doen het prima. Hun oudste jong krijgt dus echt een witte staart maar ik meen dat zijn slagpennen ook niet effen van kleur zijn. Niet dat ze wit zijn, en ook niet opaline (dat kan niet). Over een week zullen er meer penen "uitkomen" en zal ik er eens foto's van nemen. Hun Albino dochter en 2e witmasker zoon maken het prima maar blijven ten opzichte van nr 1 wel achter, die is wel 4 dagen ouder maar hij wordt ook het meest gevoerd.

@Mandy: Misschien doen ze het volgend jaar weer, d'r zal toch een reden voor zijn dat ze nu niets gedaan hebben en mij wel.

Anke

Hoi Bonnie,
Fijn, ik lees allemaal goede berichten :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hoi Bonnie,
Wat is het stil hier ???
Gaat het allemaal goed?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

Hoi hoi,

Ja hoor, alles gaat goed hier :)
De oudere jongen van Extreme en Extran en van Jelle en Beauty zijn allemaal uitgevlogen en vanaf komen weekend mogen ze weg. Ik heb nog 2 prachtige mannen over, een bijna gele zwartoog split witmasker en kans split geelwang, een een cinnamon zwaar bonte man split opaline en kans split geelwang.  Van hun laatste eitjes zijn 3 jongen uitgekomen, 2 mannen en 1 popje. Deze zijn alle drie nog te reserveren.

De jongen van Blanco en Baukje maken het prima, daar zit een hele bijzondere tussen maar ik wacht nog even tot er nog wat meer veren op zitten om het te laten zien. Hij en zijn albino zusje zijn beiden nog te reserveren.

De jongen van Romeo en Julia maken het ook goed, ik denk dat er in elk geval 1 bontje bij zit maar ze zijn nog te klein er wat van te kunnen zeggen.

De kneusjes zijn helemaal opgeknapt en gaan komend weekend samen naar een nieuw adres :D

Verder geen nieuws, privé heel erg druk dus weinig tijd voor het dagboek en ook niet heel veel te melden.  :)

Anke

Hoi Bonnie,
Gelukkig daar ben je weer :)
Fijn dat het allemaal goed gaat bij jou!
Ik ben benieuwd naar je bijzondere valkje :)
Succes met alle prive drukte!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Esther*


*Yvon

CitaatDe jongen van Blanco en Baukje maken het prima, daar zit een hele bijzondere tussen maar ik wacht nog even tot er nog wat meer veren op zitten om het te laten zien. Hij en zijn albino zusje zijn beiden nog te reserveren.

Hoi hoi

Volgens mij heb je niet voor niets een topic geopend bij mutaties,toch ?  ;) ;D

Wat fijn dat je voor de kneusjes toch een nieuw adresje hebt gevonden.
Die zijn volgensmij dan ook supertam.  :D
Ik ben eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig naar de broers van Manchito.  :D
En ook naar de andere natuurlijk.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >