-•=De Grijze Parel 2008=•- ...07-01-2008 R.I.P Bonito...

Gestart door •=Bonnie=•, 19 november 2007, 15:08:29

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Citaat van: Jeannine op  3 maart 2008, 09:02:40
Hoi Bonnie,

Ik hoop dat het allemaal gaat lukken met je plannen.
Een vruchtbaar kweekseizoen toegewenst :D ;)


Dank je wel  :)


Citaat van: Rianne op  3 maart 2008, 12:09:28
Hoi Bonnie,

leuk, weer die nieuwe plannen! Je gaat nu echt de bleekmasker kant op zeker? :)



Het was al de bedoeling dat ik twee bleekmasker koppels zou hebben, hoewel het van Suprise natuurlijk nog niet zeker is, die is of split witmasker of split bleekmasker. Maar dat had een man voor Robijn moeten wezen...

Dus nu had ik mazzel dat Marlies nog zo'n man over had :) En omdat Extreme ook al een pop bleek en Marlies nog een man had die me wel aansprak heb ik die ook maar meteen gekocht  ;D

Ik heb net op mijn site de koppels bijgewerkt, de bestaande en de koppel planning en de te koop pagina is ook bijgewerkt want ik heb in totaal drie koppels te koop nu door al dat gehannes.

http://www.webborn.nl/de_grijze_parel/html/koppelsvalk.html






Dierenfreackske

Hoi Bonnie ...wat een mooie valkjes heb je daar en hopelijk komt er een goed kweekseizoen aan voor je ! Veel succes nog eens hoor ! Grtjs Ann



•=Bonnie=•

6 maart 2008, 09:22:02 #197 Last Edit: 10 maart 2008, 12:43:29 by Bonnie

Zo ik heb voor 2 tientjes een oude kooi gekocht, zo'n zeshoekige van een meter doorsnee.

Samen met de kooi waar Jelle en Beauty uit kwamen (die zitten nu buiten bij Quapo en Ino in de vlucht) gaan die kooien straks tijdelijk onder het afdak van de houtopslag. Daar blijven ze twee weken in observatie en dan mogen de poppen erbij. Ik wou ze eerst alle vier samen doen, maar ik heb toch een voorkeur voor de

split geelwang man x Extreme en de
bleekmasker man x Robijn

omdat ik dan meteen de geslachten weet. Als het niet klikt mag het ook andersom maar ik kan het in elk geval proberen.  ;)

Daar kunnen ze dan hun quarantaine gezamenlijk af maken, die laat ik dan gewoon duren totdat de 1e ronde buiten voorbij is. Dan ga ik de twee nieuwe koppels indelen.

Als het goed is heb ik dan ook weer ruimte want na de 1e ronde mogen er drie koppels weg... (tenzij de jonge koppels het zelf niet goed doen uiteraard want dan heb ik de back-up nog nodig)

De koppels die dan weg mogen worden:

Quapo en Ino
Clyde en zijn nieuwe pop (dat worden dan Romeo & Julia, Clyde hete vroeger al zo)
Suprise en haar nieuwe man

Clyde krijgt het niet voor elkaar bij Yellow, ze is duidelijk nog niet echt geïnteresseerd en Clyde gaat daar niet op wachten. Hij heeft het nu op 1 van de 3 bronzefallow popes gemund.

Bingo is tot over zijn gele wangen verliefd op Yellow, maar ook van hem moet ze niets weten. Eigenlijk heb ik sowieso liever dat hij een opaline bronzefallow popje kiest. Ik denk dat Yellow het liefst een bronzefallow man zou hebben. Als ie nu wel op Yellow valt is dat ook niet erg, past qua mutatie mooi en als je met geelwangen kweekt kan je net zo goed twee geelwangen bij elkaar hebben want een ouder in zijn eentje redt het toch niet.

Maar goed, de mannen kiezen maar en ik wacht het wel af :) Alleen als er iemand komt voor Yellow en ze heeft nog niet voor Bingo gekozen dan heeft Bingo pech en moet ie toch een van de andere popjes kiezen. Hij blijft in elk geval hier.


*Esther*

Hahaha
dus nu begint soap nr 2? ;D
Ben benieuwd!

gr Esther

•=Bonnie=•

Citaat van: *Esther* op  6 maart 2008, 09:29:54
Hahaha
dus nu begint soap nr 2? ;D
Ben benieuwd!

gr Esther


*grin* nee, volgens mij was het nog steeds dezelfde soap :)

Tjerk

Hey,

Kun je niet alles wat hier gebeurt gaan verfilmen :P??

Groeten Tjerk

Anke

Goede tijden, slechte tijden.....
Helaas heb ik geen idee welk valkje wie is.. (behalve Yellow natuurlijk  ;) )
Maar het is wel leuk om je soap afleveringen te lezen ;D
Ik ben benieuwd naar het volgende plot :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

Citaat van: Tjerk op  6 maart 2008, 10:58:11Hey,

Kun je niet alles wat hier gebeurt gaan verfilmen :P??

Groeten Tjerk

*grin* neuh... dat wordt nog een dagtaak dan :)
Citaat van: *Anke* op  6 maart 2008, 21:57:47
Goede tijden, slechte tijden.....
Helaas heb ik geen idee welk valkje wie is.. (behalve Yellow natuurlijk  ;) )
Maar het is wel leuk om je soap afleveringen te lezen ;D
Ik ben benieuwd naar het volgende plot :)
Groetjes Anke

Ja maar kijk... dat vind ik nu flauw... zet ik helemaal speciaal voor jou de vrijgezellen een stukkie hieronder neer met foto's en beschrijvingen, weet je nog niet wie wie is...  :-[  ;D




•=Bonnie=•



Quapo x Ino paren nu meermaals per dag.
Pim x Roos paren nu meermaals per dag.

De vrijgezellen rommelen allemaal nog wat aan. Ik heb zin in zondag, lekker de twee nieuwe mannen ophalen. En dan maar duimen dat de dames er wat in zien :)


*~Jeanine~*

Hoi Bonnie,

Dat klinkt al goed.
Quapo & Ino en Pim & Roos doen in ieder geval hun best ;D
Een goed voorbeeld doet volgen ;)

Veel plezier alvast voor Zondag :D

•=Bonnie=•

7 maart 2008, 12:50:27 #205 Last Edit: 10 maart 2008, 13:06:58 by Bonnie
Citaat van: Jeannine op  7 maart 2008, 08:57:57
Hoi Bonnie,

Dat klinkt al goed.
Quapo & Ino en Pim & Roos doen in ieder geval hun best ;D
Een goed voorbeeld doet volgen ;)

Veel plezier alvast voor Zondag :D



Hoi Jeannine :)

Ze kunnen lekker oefenen, ze krijgen van het weekend een blok :)


Anke

7 maart 2008, 21:00:04 #206 Last Edit: 29 maart 2008, 17:56:50 by *Anke*
Citaat van: Bonnie op  7 maart 2008, 08:44:08
Citaat van: Tjerk op  6 maart 2008, 10:58:11Hey,

Kun je niet alles wat hier gebeurt gaan verfilmen :P??

Groeten Tjerk

*grin* neuh... dat wordt nog een dagtaak dan :)
Citaat van: *Anke* op  6 maart 2008, 21:57:47
Goede tijden, slechte tijden.....
Helaas heb ik geen idee welk valkje wie is.. (behalve Yellow natuurlijk  ;) )
Maar het is wel leuk om je soap afleveringen te lezen ;D
Ik ben benieuwd naar het volgende plot :)
Groetjes Anke

Ja maar kijk... dat vind ik nu flauw... zet ik helemaal speciaal voor jou de vrijgezellen een stukkie hieronder neer met foto's en beschrijvingen, weet je nog niet wie wie is...  :-[  ;D






Hoi Bonnie,
Hi hi het zijn er teveel hoor, dat kan ik als soapie fan niet onthouden ;D

Veel plezier met het ophalen van de mannen dit weekend!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi , veel plezier ook van ons voor het ophalen van je mannen he ! Grtjs Ann



•=Bonnie=•

9 maart 2008, 16:53:15 #208 Last Edit: 9 maart 2008, 17:06:46 by Bonnie
Citaat van: *Anke* op  7 maart 2008, 21:00:04Hoi Bonnie,
Hi hi het zijn er teveel hoor, dat kan ik als soapie fan niet onthouden ;D

Veel plezier met het ophalen van de mannen dit weekend!!
Groetjes Anke

;D dank enne, dat is helemaal gelukt! :)

Citaat van: Dierenfreackske op  8 maart 2008, 09:01:37
Hoi , veel plezier ook van ons voor het ophalen van je mannen he ! Grtjs Ann

Dank je wel :)






Toen ik thuis kwam van het uitstapje naar Marlies en de mannen in hun tijdelijke verblijven had geïnstalleerd wachtte me binnen een verassing.  :D

Driftige voergeluidjes uit het blok bij Mork & Mindy! Even door een kier gegluurd en ja hoor, een prachtig bol donsje met een vol kropje, het kopje stevig op het lijfje  :)

Het is een geel donsje met zwarte oogjes dus helaas geen geelwang lutino of lutino split geelwang deze ronde. Maar wat in het vat zit verzuurd niet en zo ze zien doen ze het geweldig samen.  :)

Dit donsje kan een zuivere wildkleur pop of een wildkleur split lutino man zijn. Ik ga hem of haar in elk geval helemaal handtam maken want met één jonkie heb ik daar alle tijd voor en omdat ze binnen zitten is het helemaal makkelijk.




Anke

Hoi Bonnie,
Gefeliciteerd met het eerste donsje!!! ;D
Helaas niet de mutatie waarop je hoopte, maar die gaat vast nog wel komen :)

Hebben de mannen hun reis goed doorstaan?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes