16 juni 2024, 00:06:31

.~*Stardust*~. ..Happy New Jear!!!!

Gestart door lynette, 18 september 2007, 19:44:45

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Lynette,
Arme jij en arme bullit...
Soms gaat het niet helemaal zoals je wilt.
Gelukkig heeft hij er geen last van.
Ach en het groeit weer aan ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

och meid,dat is ook wat. jeetje zeg.
had je zijn staart nog vast?
nou gelukkig komt het weer goed he. ik snap dat je je rot voeld hierdoor. maar gelukkig zakt dat gevoel ook weer.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

lynette

Bedankt dames het beurt me een beetje op  :-*

Vind het echt sneu dat hij dankzij mij geen staart heeft  :-\
Mika heeft nog wel een kuif maar daar achter heeft bulit de nieuwe pennetjes weeg geplukt/afgeknabbeld. Nu heb ik wel heen zijn staart voor me liggen het zijn een berg met veren  :-X ::) Ik verzamelde alle uitgevallen grote staart/slagpennen voor in de toekomst een grote dromenvanger te maken. Nou schiet ik aardig op met Bullit zijn staart  :'(  :-\

@Kimm
Ik had hem met de hand vast om hem uit de kooi te halen maar denk omdat mijn handen vreselijk glad en koud zijn uit me handen gewrongen en toen had ik zijn staart nog vast  :'(

Groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Kimm

och ik vind het erg sneu voor je hoor.
ik mag het niet zeggen, maar de dromenvanger heb je vanavond inelkaar ;)
komt goed hoor!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*~Jeanine~*

Hoi Lynette,

Die staart heeft hij binnen 2 a 3 weken alweer terug.

Heb zelf laatst de staartveren bij Vitani moeten uittrekken. Zij had ze door haar turnuitvoeringen allemaal afgebroken :'(
Maar ze heeft alweer een prachtige staart terug ;D

Kan me voorstellen dat je je rot voelde toen het gebeurde. Ongelukjes zitten nu eenmaal in een klein hoekje.

Gelukkig heeft Bullit er zelf geen last van.

p.s: Kijk uit naar je nieuwe creatie's van de handtekeningen. Lijkt me geweldig om zoiets te kunnen doen. Mijn is gemaakt door de andere kunstenares op het forum Debby ;)

Liefs Jeanine

Sanna

Trek het je niet aan hoor, Lynette. Ik heb het nog een keer veel bonter gemaakt... :-X

Zie je deze hommel zitten?:



Dit was een van mijn eerste valkjes, Kaily. Zij zat een keer op de keukendeur en ik had haar niet gezien. Toen ik de deur dichtdeed hoorde ik een afgrijselijke gil!! Eerst durfde ik niet in de gang te gaan kijken, omdat ik bang was daar 2 poortjes te zien liggen.... Pas toen ik zag dat ze die nog gewoon had viel me pas op wat ze niet meer had:



Twee weken later had ze dit gelukkig alweer:



Gelukkig, want een staartloos valkje is inderdaad echt geen gezicht! Uiteindelijk kwam alles weer goed ;).

Groetjes, Sanna

Kimm

wow dat is ook niet mis zeg sanna  :o

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Mara

Hey Lynette



Deze foto vind ik zo prachtig, dat mooie snoetje. Vooral het donkere tussen de snavel en de oranje wangetjes. Prachtig gewoon.

Hoe is het verder met je? Vervelend van Bullit zeg. Maar gelukkig groeit het weer gauw aan.

Groetjes

Mara

lynette

29 december 2008, 21:09:04 #1508 Last Edit: 29 december 2008, 21:12:46 by lynette
Hoi HOi

@Sanna
Ik durf er nu een beetje om te lachen nu dat ik Bullit zie  ;D
Maar echt die foto's van Sanna ;D ohh wat een gezicht. En wat moet jij geschrokken zijn. Je heb het me nog verteld tien je hier was over Kaily. Het ziet er bij haar vreemd uit omdat de vleugels lang zijn en geen staart  ::)
Gelukkig zijn de kleine staartveertjes niet weg zoals wel bij jou Kaily toen. De laatste foto heeft ze wel een schattig lief staartje. Gelukkig waren het indd aleen maar de veertjes en niet erger  :-*

@Jeanine
Haha jaah die gekke Vitani en ohh wat had jij het zwaar met het trekken van die gebroken staartveertjes en je man ook  ;) Gelukkig is Vitani dr staart al weer goed volgroeid Bij Bullit duurt het nog wel even een paar weekjes.

@Kimm
Haha ja ben echt al flink op weg zo arme kip. Maar voordat ik aan mijn dromenvanger begin moet het eerst zomer zijn. ivb materialen.


Hoi Mara

Het is echt een prachtig ventje  ;D Met mij gaat het best goed nu wel gevelt met de Griep maar heb geen moment rust in me. Moet dat maar eens aan gaan geloven. 8 januari naar de tandarts voor die kaakontsteking ±) en weet nog neit wat ze gaan doen  ::) :-X :-\



Bullit is ook een stukje gewiekt omdat hij echt alles sloopt en niet een keer een beetje maar alles zoals bedrading die helaas niet weg te werken valt. Afstandsbedieningen, de nepplanten (is niet zo heel erg) administratiepapieren. Kortom alles wat hij te pakken krijg. En dan nog zijn streken als hij de kooi in moet omdat ik even de hond uit ga laten of boodschappies ga doen. Hij weet altijd uit me handen te blijven. En als hij gewiekt is blijft hij overal van af en stapt hij zonder probemen op. Hij kan nog goed vliegen om van kooi naar kooi te vliegen dus dat is echt geen probleem.  ;)

Foto´s van Bullit (28/12)






Hoe zou het er nu uit zien als ze aan het wipwappen zijn  ::) ;D zou het nu nog wel lukken  ???

Groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

lynette

29 december 2008, 21:11:03 #1509 Last Edit: 29 december 2008, 22:36:45 by lynette
Ik ben een topic gestart in topic buurthuis. Dit gaat over de lesjes die ik volg op een forum. Hier leer ik nog mooiere creaties maken met Paint Shop Pro

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,30621.0.html


Groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Kimm

hoi lynette,

ben je een beetje bekomen van de schrik van de staart?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

lynette








Angel op 2 eitjes  ;D






Ozzie en op de achtergrond aanvliegende Mika


Perley en Ashka
















Teddy is toch niet gereserveerd dus als er nog geintreseerde zijn in deze kleine ukkkepuk Teddy :P

Alvast een fijne oudjaarsdag  8)

Groetjes Lynette





Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Dierenfreackske

Hoi Lynette, ook even goedmorgen komen zeggen en wat een genot om jouw oto's te zien , haha , die foto van Ozzie en Mika op de achtergrond en dan de foto's met je hond , wat heerlijk ook! Wat een lieverd he , grtjs Ann



♪ Marlies


lynette

Goedemorgen Gaaaap.....  ;) het word een lange dag vandaag  ;D lekker zo boodschappies doen en nog even er op uit met me vriend en me vader. En dan nog even bij me moeder langs. Anders zie ik haar volgend jaar pas. Wat klinkt dat toch raar. ;D.

@Ann jaah lief he  ;D
En je heb weer een lief plaatje  ;D zo een welkom in mijn boekje op de vroege morgen kan ik wel gebruiken want heb heel wijnig geslapen  :(

@Marlies
Bedankt jij ook he  ;D


En de rest die mijn dagboekje leest ook alvast een Fijne Jaarwisseling gewenst en hopen dat alle valkjes lekker rustig blijft.

Groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen