Amanda's valkjes Punky en Yuna. Punky is er niet meer! :'(

Gestart door *Amanda*, 17 april 2007, 11:05:22

« vorige - volgende »

Inge88

Echt fijn dat het nu allemaal beter gaat. Het komt allemaal goed dus zo te lezen.

Hoe was het weekend, fields of rock?

Mara

Hoi Amanda

Wat fijn dat het nu beter gaat met Punky en met Yuna. Gelukkig maar, ik begon me al zorgen te maken.

Mara

*Amanda*

Hey Anja,

Ja ze zit nog steeds aan de AB. Heb even een mailtje gestuurd naar onze DA om te vragen wanneer we kunnen stoppen. Het moest minimaal 10 dagen en vandaag heeft ze voor de 10de keer gehad.

Hey Inge,

Fields of Rock was geweldig! De dag was zo voorbij. Velvet Revolver (met leden van Guns n Roses) was ook supergaaf! Slash met zijn gitaarsolo's  :D En Ozzy Osbourne zag er goed uit. Tijdens die tv serie van hem vond ik hem er meestal niet zo goed uitzien maar zondag zag hij er super goed uit en hij was heel erg vrolijk. Ik vond het heel raar om zulke muziek legendes te ontmoeten  :) maar super gaaf!

Hey Mara,

Gelukkig hoeven wij ons niet zo'n zorgen meer te maken. Ben ook erg blij dat het weer beter gaat met ze. Het zijn toch net je kindjes he? En ik voelde me er helemaal niet lekker door.

Groetjes Amanda

Mara

Hoi Amanda

Het zijn ook net je kindjes. Dus jij bent een rock liefhebber? Ik namelijk ook. Ga 25 november naar Sonata Arctica en heb ook al een keertje Doro live gezien.

Mara

*Amanda*

Hey Mara,

Het is altijd heel erg leuk om bands live te zien he? Die energie die eraf komt! Echt super! Gewoon niet te beschrijven. Je kunt zeker niet wachten tot je 25 November gaat? En als je er eenmaal bent is het ook zo weer voorbij jammer genoeg  :(

Daar waren ook echt heel erg veel mensen. Later zaten we even op een grasveldje wat naar boven liep en kon je alles via die bult zien. Geweldig al die handjes in de lucht enzo. Ik kan binnenkort wel wat foto's plaatsen.

Ik hou eigenlijk van verschillende muziek. Ik hou van Rock, sommige metal bands, top 40 muziek, Punk is ook wel leuk op zijn tijd... eigenlijk erg gevarieerd.

Ik zal dan ook even nieuwe foto's van Punky en Yuna maken nu ze zich wat beter voelen. Denk dat het dit weekend word want ik heb het druk met werken en stage. Yuna is nog wel dun vind ik zelf maar dat komt vanzelf wel goed.

Groetjes Amanda

Mara

Hoi Amanda

Ik heb Sonata al eens eerder gezien, in het voorprogramma van Stratovarius maar dat is alweer ajren geleden. Het is inderdaad erg cool om te zien. Ik wacht op de foto's van Punky en Yuna.

Mara

Anke

Fijn dat je valkjes weer zijn opgeknapt!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Amanda*

Hey Anke,

Ben er ook super blij mee.

Hallo Allemaal,

Ik ga morgen denk ik even foto's maken. Ik moet zo nog allerlei dingentjes doen. Ik heb Punky en Yuna van de week nog even gewogen.

Punky woog 103 gram  :o Ik had al zoiets gedacht want nu vergeleken bij Yuna voelt hij best zwaar  :P Kan dat gewicht nog? Wanneer zijn ze te zwaar? Ik vind Punky eigenlijk gewoon vors gebouwd  ;) Hij was altijd al een vorse man.

Yuna weegt nu 78 gram dus gaat weer wat omhoog. Ze eet nu ook weer veel gewone zaadjes. Eerst at ze alleen trosgierst.

Morgen dus waarschijnlijk even foto's. Ik hoop dat ik ze er mooi op krijg  :)

Groetjes Amanda

Inge88

Hi,

Ik ben benieuwd naar de foto's! Echt fijn dat het nu weer goed met Yuna.
Als Punky een forse valk is, dan is 103 gram niet te zwaar hoor. Een valkje wordt pas te zwaar als die rond de 110/120 gaat wegen denk ik. Of nóg meer natuurlijk  :P Maar dan zou je het vanzelf wel zien aan hem denk ik.

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Amanda*

Hallo Allemaal,

Nou hier zijn de foto's. Hoop dat jullie ze een beetje leuk vinden. Ze hadden niet echt zin om op de foto te gaan. En let maar niet op de kooi, morgen moet ik alle tralies, stokjes en speeltjes weer schoonmaken. Dus sorry voor de smeerboel  :-[ :P Daar zijn ze erg goed in om alles lekker vies te maken.

Mijn mooie Punky op de zitplek aan het plafond op mijn kamer.

Yuna zat even lekker rustig in de kooi.

Ze was druk bezig om zich even te strekken.

Wat is ze toch mooi he?  :)

Goh wat zie ik nu?

Punky's lievelingsplekje. Yuna zit liever bij ons  ;)

Punky wou niet kijken  :( hij had geen zin  :P

Dit waren ze weer  :D

Groetjes Amanda

Anja

Hoi Amanda,

Erg leuke foto's en yuna ziet er erg goed uit vind ik.
En ja ze is heeeeeeeeeeeeeeel erg mooi.

Groetjes Anja

*Amanda*

Hey Anja,

Dank je wel  ;D
Ik kijk soms naar haar en dan ben ik zo blij dat we haar tegen gekomen zijn. Laatste tijd zit ik er vaak aan te denken dat we haar gewoon bijna kwijt waren als we iets later waren geweest.

Ik vind ook dat ze er nu weer goed uitziet. Ze moet nog wel wat aankomen maar verder is ze weer helemaal de oude. Ze neemt weer lekker initatief en vermaakt zich weer met de kleinste dingetjes.

Groetjes Amanda

Mara

Hoi Amanda

Mooie foto's zeg, en ze zien er allebei heel mooi uit.

Mara

Anke

Hoi Amanda,
Wat een mooie foto's!!!!
Je hebt inderdaad prachtige valkjes :)
Groetjes Anke