20 juli 2025, 22:30:25

De valkjes en vier donsjes uit Asten

Gestart door Mico, 27 maart 2007, 00:14:24

« vorige - volgende »

Mico

Hallo Til

Dank je wel....ja ze passen goed bij elkaar hé...we hopen dat ze zo goed met mekaar overweg blijven gaan maar daar zijn we niet zo bang voor dat dat niet lukt  ;) ;D

Groetjes,
Miranda en Corine

Anja

Hoi Mico,

Dusty is al bij jullie lees ik wel. Nog gefeliciteerd zeg. Dat gaat bij jullie ook heel snel het aanpassen. Hier liep dat ook als een sneltrein. Fijn dat ze het goed met elkaar kunnen vinden hoor.
Ik heb genoten van de foto's en het is een prachtig stel samen.

Groetjes Anja

Mico

Hoi hoi Anja

Ja Dusty is al hier  ;D ze deed het zo goed bij Chantal,dat ze al weg mocht dus dat was helemaal leuk natuurlijk.
Wij zijn ook echt blij dat het zo goed gaat...en ja tuurlijk zeuren ze wel eens tegen elkaar maar ja dat is niet meer als normaal...doen mensen ook zullen we maar zeggen  ;D ;D

Groetjes,
Miranda en Corine

Anja

Hoi hoi,

Groetjes Anja

Bello

Hoi Mico en Dusty

Hoe gaat het met zijn 2en?

Lekker de vrouwtjes werk bezorgen met rotzooi maken=

Doen wij ook hoor rotzooi maken, maar dat hoort erbij.

Groetjes Bello en Catka

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mico

Hoi Bello en Catka

Met ons samen gaat het heel erg goed,we hebben het wel gezellig zo samen in onze kooi. Ik vind Dusty zo lief dat ik vaak mooi voor haar probeert te fluiten  ;D alleen komt het soms wat rottig mn strotje uit  :P En weet je wat ik dan doe? Ga ik stoer lopen voor der...dat is leuk om te doen joh. Ook vind ik het wel grappig om haar eten uit haar snavel te halen...dan hoef ik zelf niet zoveel moeite te doen om te eten uit het bakje  ;D :-X

En ja dat rommel maken dat kunnen wij echt goed...als de vrouwtjes net hebben schoon gemaakt dan laten we ons zo naar beneden vallen...lachen joh  ;D ;D Dan ligt de grond weer vol met houtsnippers  :P :P ook gaan we vaak dan pas eten,zo houden wij de vrouwtjes lekker aan het werk  ;)

Groetjes van Mico en mn leuke din Dusty  :P

Anja

Hoi Mico,

Nou ik heb me rot gezocht naar jullie ;D ;D ;D
Nu weet ik dus ook wie jullie zijn. Erg leuk om gezichten bij de namen te hebben.

Hoe is het met de valkjes?

Groetjes Anja

Mico

Hoi hoi Anja,

Ja we waren gezakt naar de kelder  ;D ;D we hebben er ook al een aardig tijdje niets meer opgezet  :-X

Maar we vonden het ook zeker leuk om jou en Peggy en Maartje te zien bij Chantal...we hebben toch wel even gelachen he?!
Was zekers gezellie en het is leuk te weten wie er daar aan de andere kant van die pc zit  :D ;)

Met onze valkjes gaat het heel goed...we hebben er nu alleen wel een tweede voerbakje in de kooi bij moeten hangen want Dutsy jaagt Mico steeds weg bij het eten  :-\ maar nu hebben ze dus ieder een eigen bakje  ;D
We zullen binnenkort wel weer eens wat foto's plaatsen.

Groetjes,
Miranda en Corine

Anja

Hoi Mico,

Gezellie was het zeker en voor herhaling vatbaar.
Wat sneu dat Dusty Mico steeds wegjaagt. Dominant ???
Ben erg benieuwd naar de foto's.

Groetjes Anja

Bello

hehe dan heb ik gister wat gemist :'(, anders was ik ook lekker naar Helmond gekomen hoor ;D

Maar ja eens wil ik toch wel iets minder gaan werken hoor.

Hoe is het met Mico en Dusty?

Bevallen ze nog steeds goed?
Leuk he als ze van elkaars gezelschap kunnen genieten.
Bello en Cakta knuffelen noot met elkaar

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mico

Hoi hoi,

Hier weer wat foto's van onze Mico en Dusty

Zoals jullie zien hebben we Mico en Dusty ook eens laten douchen,
we dachten dat ze dat wel fijn zouden vinden maar echt enthousiast waren ze niet  ::)
We hebben wel wat leuke foto's kunnen maken maar dat moest erg snel gebeuren want ze namen steeds de benen  ;D ;D
We willen het toch nog wel een keertje gaan proberen want misschien dat ze er gewoon aan moeten wennen...met de plantenspuit sproeien vinden ze juist heerlijk.

Zooo dit waren ze weer  ;D 8) 8)

Bello

hihihi

Ik zie toch familietrekjes hoor van Bello,

gewoon rustig wachten, dat veranderd wel (geduld is een schone zaak).

Groetjes Dorothé

Leuke foto's, Belo geeft ook aan wanneer het tijd is voor haar badje, ze laat zich echt niet pushen.

Mico

Hahaha ja Mico is echt een clown wat dat betreft...hij vind die plantenspuit echt heerlijk dus wij dachten er goed aan te doen met de douche  :-X nou meneer was gewoon beledigd  ;D ;D
Dat kan je ook wel zien aan de foto dat hij weer in de kooi zit als een zielig verzopen kippetje hahaha

Wel grappig om te weten dat Bello dus ook zo is  ;D ;)

Groetjes,
Miranda en Corine

Mara

Hoi Miranda en Corine

Hele mooie foto's van Dusty en Mico. Hier moeten die twee helden binnen niets van water hebben. De enigste die het nog redelijk leuk vindt is Pipo.

Mara

Mico

Hoi Mara,

Dank je wel....en jammer is dat he dat jouw helden dat dus helemaal niet leuk vinden. Ik vind het zo grappig om te zien hoe ze zich vermaken met het water...en dan heb je er ook weer leuke foto's van. ;D 8)Maarja wij mensies vinden ook niet alles leuk en grappig dus waarom die valkjes wel he  ;) :D

Groetjes,
Miranda en Corine