4 juni 2024, 09:21:41

Paddy & Indy

Gestart door Inge88, 7 maart 2007, 20:51:38

« vorige - volgende »

Anja

Hey Inge,

Fijn te horen dat je het naar je zin hebt op stage.

Fijn dtah et met Paddy en Indy ook goed gaat. Jammer dat ze elkaar niet kroelen maar dat kan wel eens een hele tijd duren.

Heb je nog foto's van ze hoe ze er nu uit zien. Daar ben ik toch wel benieuwd naar.

Groetjes Anja

Inge88

Hey Anja,

Ik zal volgende week de fotocamera eens meebrengen en proberen wat leuke foto's te maken van het stel!  :)

Anja


Daar hou ik je aan hoor ;) ;) ;)

Romy

Hoi Inge

Gelukkig voel je je al wat beter bij je stage, en heb je wat meer uitdaging nu!

Fijn dat alles goed gaat met Paddy en Indy! En ach, dat ze niet kroelen... dat is niet zo heel erg he. Gelukkig verdragen ze elkaar en maken ze geen slaande ruzie  ;D
Wie weet, als je ooit eens een blok ophangt, dat ze dan wel ineens een superhecht stel worden!

Denk je er wel aan dat het wat moeilijk wordt om Paddy en Indy te vervoeren als ze een nestje hebben?  ;)

Ik ben héél erg benieuwd naar foto's!

Groetjes
Romy

Inge88

Hey Romy,

Als Paddy & Indy een nestje mochten krijgen dan ga ik ervoor zorgen dat ze niet vervoert hoeven te worden... wie weet heb ik tegen die tijd ook al een baantje in Leeuwarden zelf ipv in mn geboorteplaats; dan ben ik niet verplicht om elk weekend er naartoe te moeten of ik ga gewoon 1 dagje ipv het hele weekend.
Ik wil namelijk vaker de mogelijkheid hebben te kunnen werken ipv alleen de zaterdag en dat gaat nu echt niet als ik doordeweeks  in Leeuwarden zit.
Daarnaast lijkt het mij fijner als ik Paddy & Indy niet elke keer meer hoef te vervoeren, niet alleen vanwege het mogelijke nestje, maar ook omdat Paddy de laatste tijd nogal vaak de neiging heeft om lekker te gaan fluiten terwijl we in de bus zitten; het donker maken helpt vaak wel, maar ook niet altijd... dus niet echt fijn. Nu is het nog niet te warm voor ze door een donkere doek erover te doen, maar straks van de zomer wel, dus hoe los ik het dan op?

Paddy is de laatste tijd wel soms in ene heel agressief dat hij echt kan tot bloedens aan toe bijt! Het leek altijd alsof hij gewoon niet bijten kon, omdat het nergens naar voelde en hij toch echt zijn best leek te doen te bijten... maar als hij dus zo agressief is dan doet het wel flink pijn! Ik snap de reden tot die agressiviteit ook niet, hij kan zo van het een op het andere moment omslaan. En soms is hij ook op die mate agressief naar Indy toe... vaak als ze dan wegloopt dan is het weer goed, maar soms gaat hij gewoon achter Indy aan.... en moet ze hem blijven ontwijken om geen knauw te krijgen :o

Inge88


♥Debby♥

Wauw.. wat zijn ze mooi zeg!! waanzinnig hoor..


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Echt wel, super!!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Saar

Wat zijn ze mooi  :o :D
Groetjes Saar :-*

Inge88


kimmie

Hoi Inge,

Wat is Paddy mooi met zijn witte masker...!!
Indy ziet er ook prachtig uit...

Wel een heel verschil hoor met de laatste keer dat ik ze zag ;)

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady


Dierenfreackske

Hoi , ik heb ook je boekje gevonden en ga het vanaf nu ook
proberen bijhouden , whauw .mooie en knappe foto's ook .....wat heb je toch 2 mooie valkjes ! Die witte lijkt een klein beetje op mijn valkje zo te zien , en ik vind die heeeeeeeeeeel mooi ! Ga je een nestje houden ? En welke mutaties zijn het die twee valkjes van je ? Grtjs Ann



Anja

Hoi Inge,

Wat zijn ze mooi zeg. Wow. En het witte masker van Paddy...............ik herken hem bijna niet meer.

Groetjes Anja

Romy

Hoi Inge

Ik ben echt onder de indruk, wowie  :o Paddy en Indy zijn echt zoooooooooooooo prachtig geworden!  :D

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Inge

Wow, hele mooie foto's, echt prachtig zeg! Heb er van genoten.

Mara