2007 voor de katwijkse valkjes,kijk even bij herplaatsing

Gestart door eefje nieuwenburg, 4 maart 2007, 14:31:33

« vorige - volgende »

Mara

eefje nieuwenburg

foto's van vandaag,ik ben echt een uur bezig geweest zeg,ik denk dat ze allemaal het mooie weer in dr hoofd hebben want stilzitten was er niet bij,de bonte pop vond dat ze wel 3keer uit de voliere kon vliegen,ik heb alleen geen gordijn voor het raam daar en mevrouw is dus ook een paar keer tegen het raam geklapt >:( na 1keer weet je het toh wel zou je denken.....ikheb wel gordijnen en luxaflex maar ik kan er niet bij door de voliere ::) dan moet ik helemaal op mijn vensterbank klimmen maar daar staat de kooi van stitch en sjaan dus dat word een hele verbouwing.....

oke eerst de 2donsjes van dazzle,het 2e jong word cinnamon vermoed ik.
jong1

jong2

de jongen van balou
jong1

jong2

jong3

jong4

de jongen van stitch
jong1

jong2

jong3

jong4

jong5

de  jongen van vito

jong1,bonte witmasker man

jong2,gewone witmasker

jong3,cinnamon witmasker pop,kan gepareld en of bont worden

jong4,even afwachten nog.

zo hehe nou ze staan er weer hoor haha groetjes eefje

Mara

Marije

Hoi Eefje!
Wat ziet ze er weer mooi uit!  :D Maar wat een sufferd, tegen de ruit aan knallen, heeft ze er verder niks aan overgehouden? :-\ Ik vind het leuk dat ze zo'n geel gemarmerd buikje heeft, en d'r mooie gele koppie natuurlijk, een echt meisje! Ga je d'r nog in een aparte kooi zetten? 'T bonte ventje ziet er ook heel mooi uit zeg! Ik ga nog even hard nadenken over een naam, het moet wel een beetje een gekke zijn, net zoals Purrel... :P
Bedankt voor de update! ;D
Marije

eefje nieuwenburg

Hoi Marije,
volgende week moeten ze toch wel zelfstandig gaan eten,ze zijn dan al 6weken dus ik denk dat ik dan de grasjes terug in de voliere doe en de jongen apart onder in de kamervoliere doe,die heb ik in 2en gedeeld en boven wonen vito en zijn pop en nu zitten daaronder de grasjes.
ik haal dan ook gelijk het blok weg want ze wippen wat af deze 2koppels,sjaantje had al weer een ei laten vallen maar ik wil niet nog een ronde direct erachter aan,ik wil nu koppel voor koppel laten broeden,dan heb ik maar 1kooi en de rest kan dan weer naar de schuur.
dat scheelt mij heel veel tijd en ruimte,ik kan me nu amper bewegen in die vogelkamer.
dus we gaan even kijken of ze al een beetje zelf willen eten en dan mogen ze apart.

ze heeft niks overgehouden aan het raam,hooguit hoofdpijn maar goed dat is ook een beetje dr eigen schuld hoor,moet ze maar niet uit de voliere vliegen :-\

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

donsje 3 is ook een feit bij dazzle en luna,ik ging toevallig even kijken of ie er al uitwas en toen kroop ie er net uit,leuk hoor.
ze hebben nu nog 1ei waar ik wat beweging in zag en dan is het bij hun klaar en heb ik nog 1ei bij teun,daarna is het over met de paaseitjes.

groetjes eefje

Lois

En daar issie weeeerr!! Ik was net bij me familie, ze hebben m allemaal gezien  ;D En de reactie's: ow wat gaaf! Leuk joh! Zo die is mooi!..  :P

eefje nieuwenburg

hey Lois,

fijn dat iedereen hem mooi vind,vind ik ook hoor ;D het is mijn favo mutatie.

groetjes eefje

Lois

margreet

hallo Eefje,

Ja ik ken dat, heb soms ook tijd tekort.
Ze zien er weer super uit de valkjes, leuk al die mutaties.
Wordt een kleurrijk geheel bij jpuw.

groetjes Margreet

eefje nieuwenburg

hoi Lois.
ik hou van al die ongecontroleerde vlekken,niks is perfect en ik vind bonte valken daar een goed voorbeeld van  ;)
nee ik vind dat felle geel en  die gekke vlekken gewoon mooi.

hoi Margreet,
ja het is een gezellige bende hier hoor  ;D

Marije

M'n meisje is weer bijgekomen van haar hoofdpijn?
Is ze eigenlijk echt bang voor handen of kan ze wel op je vinger stappen als je je hand in de kooi steekt?
En vind ze kroelen nog steeds een beetje lekker?
Moet nog steed een leuke naam verzinnen...*denkdenk*...
Groetjes,
Marije

Lois

Hallo Eefje!
Kan je mijn valkje gewoon pakken uit de kooi?
Vind ie dat niet eng?  ;D

eefje nieuwenburg

hallo dames,
ik had ze toevallig vanmorgen even apart gezet om te kijken of ze al een beetje eten zelf en toen ik ze weer terug ging zetten zaten ze op stok,en jawel beide bontjes stappen gewoon op de vinger,zijn wel een beetje angstig maar niet bang genoeg om weg te vliegen,stukje bij beetje krijgen ze meer vertrouwen.
als jullie de eerste weken vooral s'avonds oefenen met het opstappen en tam maken dan komt dat zeker wel goed,ze zijn dan net even rustiger als overdag en dat scheelt voor iedereen een hoop stress.
kroelen vinden ze allebei maar zozo maar dat is ook omdat het allemaal zo spannend is wat ze die eerste weken allemaal meemaken,ook daar ben ik nu van overtuigt dat dat echt wel goedkomt.

groetjes eefje

Lois

Hallo eefje!
Dat klinkt wel goed  ;D Ik zal dat dan gewoon maar gaan oefenen! Maar je hoort het wel van me  ;)
Groetjes Lois.