9 juli 2025, 13:28:15

Solo, mijn maatje, dus niet alleen

Gestart door Natanella, 30 juli 2003, 16:20:18

« vorige - volgende »

Natanella

Hoi Mandy en Marianne,

Leuk dat jullie mijn handtekening ook mooi vinden! Ja, ik ben er reuze trots op. En inderdaad, sowieso exclusief speciaal voor mij gemaakt! Super hoor, ik zou zelf het echt niet hebben kunnen maken!

Nes

Hoi Anita,

ik moet toch ook nog ff zeggen dat je zo'n mooie handtekening hebt. Heel origineel! Ben bijna jaloers hihi  ;)
Toch wel handig, zo'n digitale camera  :)

Groetjes Nes.

Kolkkie

Hoi Anita,

Je handtekening is echt hardstikke tof. Applaus voor Karin (Kazoo). Zij maakt altijd van die mooie foto's en creaties :o.

Geef een lekker knuf aan Solo en Ruby.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Natanella

Hoi allemaal,

Solo is een ontzettende uitslover en als ik tegen hem zeg: 'wat ben je een mooi ventje' dan gaat hij meestal gelijk op zijn kop hangen! Stoer he?

Natanella

Als ik achter de comp. zit vinden mijn schatjes het ontzettend leuk om me gezelschap te houden. Maar om dan gelijk maar even een beetje de planten te 'fatsoeneren' daar zijn ze ook niet te beroerd voor!
Hier de 2 'aan het werk'

Natanella

En soms hebben ze dan gewoon ruzie over hoe het model moet worden, haha ;D

Natanella

Nou, dit was het weer even! Binnenkort volgen nog meer foto`s en een uitgebreider verhaal.
Maar wij gaan morgen een lang weekend kamperen in de Eifel en dus zal ik jullie even moeten missen! :-/

Maar volgende week chatmarathon en voor die tijd spreek ik jullie vast nog wel!
Tot gauw, groetjes Anita

Nes

Hoi Anita,

wat een mooie foto van Solo die zich zo lekker aan het uitsloven is  ;) En de andere foto's zijn ook prachtig hoor!
Wat lijkt me dat heerlijk zo'n digitale camera. Ik ga toch maar eens kijken wat zo'n ding nu eigenlijk kost....

Prettig weekend he!  :) Moet je wel de valkjes missen.
Oeieoei, dat wordt afkikken voor een paar daagjes.

Groetjes Nes.

Kolkkie

Hoi Anita,

Wat een mooie foto's zeg. Met fatsoeneren bedoel je zeker slopen :D :D.
Het model kan ook nooit goed zijn naar ieders smaak he ;D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Karin

Wat een geweldig leuke actiefoto's !! En Solo is een lekkere bink hoor  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Nes

He Anita,

hoe gaat het met de valkjes? Nog iets nieuws te vertellen?
Met Binky gaat het steeds beter. We blijven smeren!  :D
Heb je nog mooie foto's gemaakt?

Groetjes nes.

Natanella

Hier een grappige foto van Ruby in bad en Solo die bijna niet kan wachten tot hij er ook bij kan.

Natanella

Het wordt weer tijd dat ik iets leuks laat zien van mijn valkjes.
Ruby is een fervent baadster en Solo vindt het ook leuk. Hier lukte het ze nog niet om samen in bad te gaan. Inmiddels lukt dat wel alleen heb ik daar nog geen foto van kunnen maken!
Maar je kunt aan hun snoetjes zien, dat ze het wel leuk vinden!

Natanella

1 oktober 2003, 19:59:24 #58 Last Edit: 1 oktober 2003, 20:24:50 by Natanella
Hier nog een foto van mijn stel! Ik had je reaktie niet gelezen, Nes, maar heel toevallig had ik zelf zin om weer wat foto`s op de site te zetten.
Het zijn momenteel zulke nare dingen die bij verschillende mensen hier op de site gebeuren!
Dan waardeer je weer extra wat je hebt, hé?

Kolkkie

Hoi Anita,

Wat een leuke foto's. Ruby lekker aan het badderen, mmm en Solo natuurlijk ook.
Echt lievertjes hoor.

Groetjes,

Mariska