6 mei 2025, 08:22:09

Solo, mijn maatje, dus niet alleen

Gestart door Natanella, 30 juli 2003, 16:20:18

« vorige - volgende »

Natanella

Hoi Marianne,

Dank je wel voor het hart onder de riem! Ja, ik moet eerst weer even wat foto`s maken en bekijken hoe ik ze moet verkleinen. Maar daar moet je even rustig voor gaan zitten (althans: ik wel) en meestal wil ik het eigenlijk gelijk kunnen :-/

Maar goed: valkparkieten kunnen oud worden en die van mij zijn nog piepjong dus je zou zeggen: nog kansen genoeg! ;)
Maar het geeft wel iets extra, foto`s bij een verhaal!

Natanella

Nou jongens, hier nog een foto van mijn schatjes. Saampjes gezellig op de bank! Het is me een stel hoor!

Natanella

Nog een romantische foto van Ruby en Solo

to

Mandy

Aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh :P
Wat heerlijk om ze zo saampjes te zien! ;D
Ik zou er bijna tranen van in m'n ogen krijgen, zo hartverwarmend...
En je foto's lukken dus goed en zien er goed uit hoor! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Natanella

Deze hoort er nog zeker bij! Lief he??

Natanella

Nou, nog eentje; voor mij als oefening en omdat Ruby zo`n lieverd en knuffeltje is! Op deze foto was ze moe van het vliegen en trosgierst eten, dus tijd voor een bijna-dutje!

Kolkkie

Hey Anita,

Het is dus gelukt met de foto's. Ze zijn echt schitterend hoor. Wat een knappe valkjes heb je toch zeg  :o. Echt lieverdjes.

Geniet maar lekker van ze, en laat snel maar weer wat mooie foto's zien.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Natanella

Hoi Mariska,

ja, met jou tip van het stretchen kan ik het beste overweg, met het minste kwaliteitverlies, dus reuze bedankt! En die andere bewerkingsprogramma`s heb ik nog niet.

Het gevolg is wel dat ik nu mijn schade dubbel en dwars ga inhalen hoor!
Ja, en het zijn zeker mooie valkjes! ::) Ben ook reuze trots op ze en eigenlijk ook een beetje verliefd!

En Mandy, ja wat is Ruby toch een droppie om te zien he!
Ze is hier nu bijna 2 weken, maar ik kan me het eigenlijk al niet meer zonder haar voorstellen!

Karin

Wat een lieve foto's !! Helaas kroelen mijn valkjes nog niet  :( Ik hoop dat ze het wel ooit gaan doen. Ene... er zit zo een verassing in je mailbox  ;D Ik hoop dat je hem mooi vindt.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Natanella

Hoi Karin,

Nou dat was zeker een verrasssing!!  :o :oIedereen straks natuurlijk hardstikke jaloers ;)
Dat heb je echt prachtig gedaan!

Maar ja, met zulke mooie valkjes... ::) ::)
En dat kroelen loopt ook wel eens uit op bekvechten hoor!
Maar het is wel leuk, hier had ik toch wel op gehoopt, dat ze dol op elkaar zouden worden!

groetjes, Anita

Karin

Dank je  ;D Fijn dat je hem mooi vindt ! Laat de andere maar lekker jaloerszijn, want jij bent voorlopig de enige die er een van me krijgt. Ik heb nogal last van mijn armen en schouders en ik moet voorlopig rustig aan doen. Dat bewerken met filters kan geen kwaad, maar dat tuben.... Om dat ik een pietje precies ben gaat daar heel veel tijd in zitten en dat voel ik dan meteen. Ik moet van mezelf dus een paar weekjes rustig aan doen. Gelukkig hoef ik niet veel meer aan mijn website te doen  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mandy

Anita, je handtekening is echt prachtig geworden! ;D

Maar ik had ook niet anders verwacht van de kunstwerken van Karin! :P
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Marianne

Hoi Anita,

Gefeliciteerd met je mooie handtekening.
Karin heeft dat voor jou maar mooi gemaakt, om trots op te zijn.
Exclusief ook, lees ik net.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Karin

Haha, voorlopig exclusief Marianne, of mensen moeten me mooie schone, scherpe tubes van hun valkjes aanleveren ( en ik ben heel pietje precies  ;D ). Dan wil ik er nog wel wat mee doen. Mijn armen en schouders moeten even rusten, anders kan ik helemaal niets meer doen. Het was altijd al een zwakke plek, maar ik heb er erg veel last van gekregen na een ongelukje een maand of 2 1/2 geleden. En ik natuurlijk geen rust nemen  ::)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves