10 november 2024, 20:58:56

Biltse valkjes

Gestart door Sanna, 8 september 2006, 21:05:41

« vorige - volgende »

lynette

Hoi Hoi

Whaha wat een leuke tekst zeg :D Girl power!!
en wat een heerlijke ondeugende foto's vooral die van Belle haha met de mooie achtergrondfoto er bij :P
En joepie een gekke speelkip hihi ik zag jou foto in de fotowedstrijd  ;)

dus nu 3 valkendames in de Biltse Huizze  ;D
als er een nestje is van Beau en lookalike Belle dan kom je maar eens kijken of er wat voor je tussen zit. Het zal nog wel even duren voordat de kids het door hebben hoe het nou moet maar als ze maar gelukkig zijn   8)

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Caroline

Ik moest even wat bijlezen bij je .... door omstandigheden  ;) even wat minder online geweest de afgelopen 2 weekjes maar .... ben weer helemaal bij.  :D

Als eerste .... geslaagd!!!! ...... nog van harte gefeliciteerd, super voor je.  :D

Dan Joepke een poppetje .... ook leuk natuurlijk alhoewel met de dames .... was een ventje erbij ook erg leuk geweest.  ;)

Blijft het wel gewoon Joep??

EN dan als laatste .... je handtekening vind ik heel erg leuk!!  ;D ;D

Groetjesssssssssssssss

PS. jammer dat je 13 september niet mee kunt naar het NOP.  :-\

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Kom even zeggen dat ik je handtekeng kei mooi vind.

Liefs Anja

Sanna

10 augustus 2008, 21:28:35 #978 Last Edit: 29 januari 2009, 19:25:40 by Sanna
Dank dank allemaal!! ;D

Ja Henk, als Ivana streng naar je kijkt, dan ga je meteen aan de slag hè? :P ;) ;D ;D Dus toen ben ik maar hard gaan photoshoppen...

Hoi Lynette, ja dat leek me de meest toepasselijke tekst, aangezien we tegenwoordig dus een all-girl-household zijn... Haha, eens komen kijken naar een nazaat van Beau... ik heb zo het idee dat dat nog wel eens heeeeel lang kan gaan duren ;D ;D.
Zoooo, dus je hebt Joepie herkend? Goeie oogjes.... ;)

Bedankt Caroline! Een late felicitatie is helemaal niet erg hoor, dan wordt ik er weer heerlijk aan herinnderd dat ik al 3 modules hebt afgerond en er nog maar eentje hoef!! Hiep hoi!!! ;D ;D
Ja helaas, NOP gaat niet lukken. Ik ga rond die tijd nog 2 weken met vier vriendinnen naar Frankrijk, dus dat is ook wel leuk natuurlijk :D :D. M'n ouders passen dan 2 weekjes op de vogies op, die wonen toch vlakbij. Dan hoef ik ze niet helemaal te verkassen.

Dank je wel Anja, ik heb er ook heel hard m'n best op gedaan! ;) ;D.

Nou, Joepie heeft het me inderdaad niet aangedaan om voordat ik de dna-uitslag binnenkreeg te laten zien of ze een mannetje of popje was; ze heeft er precies 1 dag mee gewacht............

Wat zijn het toch ook een etters af en toe hè? ;) ;D

Groetjes, Sanna

Anja

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Caroline

:o ;D ;D ;D

En 2 weekjes Frankrijk met vriendinnen .... ja dat is inderdaad ook heel erg leuk!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Hermien

11 augustus 2008, 00:17:45 #981 Last Edit: 11 augustus 2008, 08:51:54 by Sanna
;D  ;D ;D ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D

Tis wel duidelijk nu, hè?

lynette

3 oktober 2008, 00:12:29 #982 Last Edit: 11 oktober 2008, 18:27:12 by Sanna
Alles goed hier?

Kom even een foto's plaatsen van je kleinkindje  ;D

'

En natuurlijk ook Beautje hij bewaakt zijn nest goed en heeft nu een pleegdonsje die hij heel goed voed en warm hou.

Groetjes Lynette

Sanna

Hai Lynette!

Ik zat net bij jou te lezen. Wat een dondertje, die Beau hè? Zomaar stiekum een kind hebben ;D. Maar wat is ze prachtig zeg! Ook al lekker tam zeker? ;)

Ik las dat je Beau toch aan een andere dame wilt koppelen? Ben benieuwd hoor. Zo te zien broed hij ook wel goed. Nou ja, hij kan nu alvast goed oefenen op z'n pleegkids ;D ;D.

Zo, ik ben weer terug uit Frankrijk. Wel een schok hoor, die temperatuur :o. Ik heb daar nog lekker kleur opgedaan, maar dat red ik hier niet zonder de zonnebank. K-k-k-k-koud hoor hier.... Natuurlijk weer schandalig veel foto's gemaakt, ik zal van de week wat plaatsen.

En het meest supere.... ik heb m'n moppies weer thuis!!!! O, wat heb ik die meiden gemist zeg. Maar ze hadden het goed bij m'n ouders, die wilden ze al bijna niet meer teruggeven ;D. ;D. Alles zit weer op stok te pitten, ik denk dat ik zo hun voorbeeld maar ga volgen.

Groetjes, Sanna

lynette

Hoi Hoi

hihi Jaahhh Beautje is een stiekemerd  ;D
En de kleine is heerlijk tam en is een echte vreetschuur  ;D
Nu nog wel gefocust op het eten en bedelen.

Ik wil Beautje gaan koppelen aan Indy ik denk dat Krummel geen bevruchte eitjes kan leggen en wil toch wel jonkies van Beautje.En Beau is een superpleegpappa het jong heb ik iedere keer met een volle krop aangetroffen.

Was de vakantie lekker? En ja behoorlijk koud hier he zeker als je een lekker temperatuur gewend ben.

En we zijn nieuwschierig naar de foto's

Je was zeker met mijn overbuurvrouw op vakantie?
Ik heb haar auto een tijd niet gezien en dit weeken weer wel ;D

Erg he dat gemis van de valkjes. Ik zit al enorm tegen de aankomende zomervakantie op. Aleen maar om de valkjes te missen  :-\

Groetjes Lynette

Sanna

Whahaha, ja dat groene ding zie je niet gauw over het hoofd ;D. Inderdaad, we waren samen met nog 3 andere meiden. Supergezellig en super lekker weer ;). Maar ik ben zeker blij dat ik m'n 'andere meiden' weer zie hoor.

Groetjes, Sanna

(foto's komen, geduld mensen ;D)

Sanna

Ja, fototijd!!!

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,30050.0.html

Eh.... sterkte met de hoeveelheid...... ;D ;D

Groetjes, Sanna

Sanna

23 oktober 2008, 19:30:29 #987 Last Edit: 29 januari 2009, 19:48:37 by Sanna
Zo, ik heb jullie al heel lang niet meer op foto's van de Biltse valkjes getracteerd, dus ik ben maar weer eens aan de slag gegaan ;).

Na mijn vakantie waren de beestje toch wel weer erg blij thuis te zijn. Niet dat m'n ouders niet goed voor ze gezorgd hadden, maar 'there's no place like home'! Joepie heeft eerst eens even heerlijk rondgeraced.

Toch nog effe een kroel halen bij 'opa' ;D

En dan lekker dutten en poetsen...

Ik denk dat het komt omdat mijn huis veel lichter is dan dat van mijn ouders, maar Belle was bij mijn ouders erg stil (ach ja, ze miste mij natuurlijk ;D). Hier dook ze meteen weer naar haar vertrouwde plekjes.

En daar wordt je natuurlijk moe van ;).

Ach ja, en Pientje...

... had eindelijk weer een plekkie om te zitten ;D.

Al die vertrouwde plekjes (zo fijn dat ze dat niet vergeten *zucht*)

Joep is zo'n spring in het veld, daar kun je wel foto's van blijven maken. Beestje zit echt nooit stil!

Maar het is toch zo'n lekker ding... :-*

Zeg eens eerlijk, kun je daar nou boos op worden?? ;D (ik zie dat ik m'n ramen weer eens moet lappen :-X)

Groetjes, Sanna

♥Debby♥

Geweldige foto's Sanna.. en ach die ramen.. je kunt aan de gang blijven.. hihi.. 't is net of er een valkje heeft gezeten die moest niezen..  ;) :D

Fijn dat ze weer lekker thuis zijn en hun stekkie's weer gevonden hebben!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Sanna

Citaat van: ♥Debby♥ op 23 oktober 2008, 21:22:51
hihi.. 't is net of er een valkje heeft gezeten die moest niezen..  ;) :D

Nou.... net of.... Het IS Joep's favoriete plekje Debby. En Joepie niest vrij vochtig ::) :P ;D ;D

Groetjes, Sanna