de valkjes van mar kweek 2007 foto's

Gestart door mar, 25 mei 2006, 15:55:39

« vorige - volgende »

mar

hallo
ik heb sinds gisteren twee nieuwe aanwinsten gekocht kwartels het zijn twee hennetjes want ik wil er niet mee kweken  dit zijn ze ik vond de witte zo mooi en wilde er eerst maar 1 kopen maar hij zei dat ik er dan beter twee kon kopen


en twee van de drie jonge parkietjes




sunny met haar donsje donsje zit vooraan


en het nest van snowey en shadow het bont zie je al een beetje


ik heb op twee  blokken na waar nog jongen in zitten de rest van de blokken weggehaald . Ik heb de jongen nog niet kunnen verkopen helaas .ik denk ook niet dat ik volgend jaar de blokken weer ophangt zolang de jongen nog niet verkocht zijn .


groetjes marianne

Mara

Hoi Mar

Heb jij toevallig in mijn boekje gekeken?  ;) Haha, ik heb ook sinds kort een witte en een zilveren. Ze zijn echt heel erg mooi. En wat zijn het toch allemaal dotjes zeg!

Mara

mar

Citaat van: Mara op 11 juli 2007, 18:17:19
Hoi Mar

Heb jij toevallig in mijn boekje gekeken?  ;) Haha, ik heb ook sinds kort een witte en een zilveren. Ze zijn echt heel erg mooi. En wat zijn het toch allemaal dotjes zeg!

Mara


ja mara pas geleden nog gekeken  en net ook weer . Maar jij heb ook mooie vogels is die witte kwartel ook een hen of een vrouwtje ?

groetjes marianne

margreet

hallo Mar,

Bedankt voor de foto van Sunny en het jong. vind het echt heel leuk voor ze.
Had ik maar plaats voor meer valkjes dan wist ik het wel.
Lief hoor die kwartels, mooie kleur.

groetjes Margreet

eefje nieuwenburg

hoi Mar,
Sunny is dus toch een popje.....vreemde vogel ook ;D
wel onwijs leuk natuurlijk dat hij/zij nu eindelijk een maatje heeft,bij mij paste ze nergens bij en zat ze maar alleen bang te zijn.
Hoe is het nu met haar angst?

zie ik nu bij die bonte jongen een jong met rode ogen?
vind de ouders wel heel mooi dus ben benieuwd hoe de jongen gaan worden.

groetjes eefje

Mara

Hoi Mar

Zowel mijn zilveren als witte kwartel zijn hennetjes.

Mara

mar

hoi
dank je mara de kwartels van mij zijn ook hennetjes de eerste dag jaagde er een valkje op maar nu doen ze niks meer 

hoi margreet ik vind het ook leuk voor de fallow en sunny toch een paar apart ze zorgen goed voor het jong intussen weer wat groter geworden




hoi eefje
sunny laat wel toe dat ik in het blok kijk maar zodra ik er met me hand in gaat vliegt ze eruit maar dat doen de meest wel hoor . Er zit geen roodoog bij er is 1 jong doodgegaan helaas .Werd wel gevoerd .Deze zijn ook weer wat groter geworden Dit is de oudste van het nest



de tweede


de derde is overleden en dit is eigenlijk dan de vierde die heb wat meer vlekjes


groetjes marianne

Anke

Hallo.
Wat een schatjes de jongen :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Mar

Hier gaat alles goed tussen de kwartels en de rest. Ze zitten regelmatig met zijn vijven te slapen, dicht tegen elkaar en amusren zich kostelijk.

Mooie foto's zeg. Echt zo lief die kleintjes.

Mara

mar

hoi

inmiddels zijn er twee witbonte uitgevlogen ook het jong van fallow x sunny is wat groter geworden .Hier nog wat foto's




dit is het jong van fallow x sunny


groetjes marianne

margreet

hallo Mar,

Zijn hele mooie valkjes geworden. heel mooi getekend.
Natuurlijk is het jong van sunny en fallow een schatje ;D ;D

groetjes Margreet

moonwitch (diana)

Hoi Mar

Mooie valkjes heb je vooral die bonte witmaskers zijn erg mooi.
Over je grijze kwarteltje, ik denk dat het een haantje is, gezien de tekening onder zijn snavel.
Ik heb zelf ook een grijze kwartel en dat is een hennetje en zij heeft geen tekening onder haar snavel.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Anke

Hoi Mar,
Wat heb je toch een mooie jongen, het is een genot om naar ze te kijken :-* :-*
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Mar

Hier ook al van die mooie foto's!!

Mara

mar

hoi

hoi diana je heb gelijk het waren twee mannetjes volgens de verkoper
bedankt voor jully reactie's
de jongste zit nog in het blok en het lijkt dat het niet veel gevoerd word een ander koppel wil er ook steeds in ik houd het nog even in de gaten .Ik heb hem vanavond pap gegeven of kan ik het beste daarmee nog even wachten ? woog na de pap 74 gram

groetjes marianne