Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

HOi Caroline, Danielle en Anja

Dank jullie wel voor de leuke reacties, ik heb er zin in!!!! Echt waar.

Anja,

Wat een lief gedichtje.  :-* Ik ga er van blozen  :-[ Tot morgen!!!!

Danielle en Caroline,

Ook jullie tot morgen. Ik heb er zin in.

Hoi Ann

Ja hoor, het gaat goed  :-* dank je wel voor het vragen. Met de birdies is ook alles goed. Heb ze vanmorgen kiemzaad met eivoer en vogelmuur gegeven en ben me nu aan het verdiepen in hun zaad. Want ik ben de laatste tijd niet zo tevreden over Teurlings, had weer veel van die ragdingetjes in de zaden en wil mss overstappen op de zaden van Versele-Laga, stukje duurder maar het ziet er wel goed uit......

Mara

Wilma1

Hoihoi,

FIJNE DAG VANDAAG  :D!!!!!!!!!!! Hoplijk wordt het nog droog, of is het überhaupt beter weer daar  :-\ maar zo niet  het weer deert de pret vast niet  :D ;)

:) Wilma



Citaat van: Gerda op 11 september 2008, 16:11:15
Deze is leuk:



óók ik vind deze heel erg mooi, dat zijn echt van die moment opnames  :D

Je hebt veel plezier aan je nieuwe voliere en de vogels ook  :D

:) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske

Hoi Mara , dat is het mooiste he , van die momentopnames , moeilijk om te maken en als het dan lukt zoals de voorgaande foto is het echt prachtig hoor ! Grtjs Ann



Marc van de Kuifjes

Haha die Mara... de vogeltjes weer besproeid met de tuinslang? ;D ;D
Ze hebben er duidelijk plezier aan beleefd! :D

Wij gebruiken altijd Prestige Premium van Versele Laga als voer. Er zitten ook pellets door het zaad gemengd. En het ruikt lekker ook. :D

Ik merk trouwens dat ze hier ook steeds meer van de Nutribird pellets beginnen te eten! (de B14 want de G14 die normaal voor valkjes bedoeld is daar morsen ze teveel mee)




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Mara

Hoi Wilma,

Het was gezellig, het weer werkte niet echt super mee, maar dat mocht de pret zeker niet drukken. Ik heb meer dan 300 foto's, wil je ze allemaal zien? Dan ga ik ze morgen of zo uploaden....

De momentopnames zijn echt het mooiste, dat zijn ook vaak de leukste foto's.

Hoi Ann

Dank je wel voor het compliment!! Hoe is het met je?

Hoi Marc

Ik heb de vogeltjes weer besproeid met de drukspuit, hihi.....

Dus jij hebt ervaring met Versele Laga? Hier laten ze die VAM korrels liggen (zo heten die pelletachtige dingen) dus wil ik kijken voor een voer waar dat niet in zit. Maar het is goed voer? De zaden zien er goed uit?

Groetjes

Mara

Marc van de Kuifjes

Het is zeker goed voer hoor, maar ik denk dat ze hier de pellets die erbij zitten ook niet opeten... ::)
Maar de nutribird pellets (ook van versele laga) eten ze wel erg graag! Die hebben ze echter wel moeten leren eten... :)




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Kaatje

Hoi Mara,

Hele mooie verrassingsfoto's heb je geplaatst ! Sorry dat ik al een tijdje afwezig ben geweest. Gelukkig heb je het zelf ook erg druk op het ogenblik  ;)

Groetjes, Karin

Wilma1

Ik weet dat je druk bent  ::) maar kom toch ff buurten  ;D ;)

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Karin

Ik heb het inderdaad heel erg druk, soms te druk maar beter dan dat je niets te doen hebt...Hoe was je vakantie?

Hoi Wilma

Ik kom toch even buurten?  ;D

Hoi iedereen

Ik heb foto's van 14 dagen geleden. Die ga ik nu plaatsen maar weet niet of ik ze allemaal vandaag ga plaatsen, want het zijn er best wel veel...Nou, veel plezier.





































































Meer......volgt.....

mara


Mara

Het vervolg....





































































Er volgen nog meer foto's.

Groetjes

Mara

Mara


Mara


Mara


Mara

De laatste serie.





































En dan nog een paar foto's van mijn birdies binnen.



















Ik hoop dat jullie ze leuk vonden.

Mara

Kaatje

Hoi Mara,

De vakantie was echt gaaf, ... ik ga zeker nog een verslag doen en foto's plaatsen, ben eigenlijk net uit de rommel  ;) De foto's van je valkjes zijn schitterend en hele duidelijke foto's, mijn complimenten !

Je hebt er echt veel hele mooie valkjes, de foto van een hoop valkjes op de pvc buis met gaas is ook altijd helemaal top !

De schommel blijft een favoriet van me en die heb ik eigenlijk pas hier zien hangen bij Petsplace en ik was hem ook nog nooit eerder ergens anders tegengekomen. Maar met dat trosgierst is zo'n schommel natuurlijk helemaal "hot" !

Ja, ik heb echt genoten ! Succes met de schakeling tussen je banen, kan me voorstellen dat het moeilijk is om afscheid te nemen van je oude collega's om vervolgens ergens "anders" meer verantwoording te hebben boven nieuwe collega's.

Maar dat komt vast goed jou kennende, heel veel succes !

Groetjes, Karin