Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Nou meid je krijgt wel weer alles in een keer op je dak.
Hoop voor je en duim voor je dat alles goed komt met zowel Punky als met je lieve Oscar.

Heel veel sterkte.
Veel liefs,
Jeanine.

Mara

Hoi Jeannine

Dat hoop ik ook maar ik vind het allemaal heel erg moeilijk.... :'( Ik hecht me ook te zeer aan de dieren en zo. Het zal wel goed komen, hoop ik, ooit een keer.

mara

Monky

Doe maar rustig aan hoor.

Weet je... ik vind eigenlijk deze handtekening heel leuk voor de decembermaand. Vooral ook omdat je zo met zijn gezondheid zit.

Ik maak anders wel iets leuks voor de maand januari, goed?

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Monique

Deze foto is heel erg mooi, Oscar is vanmorgen naar de kapper geweest. Je mag me ook wat voor januari maken, dat is ook nog lekker winter.  :)

Had graag in de foto van Oscar nog prettige feestdagen of zo gehad, maar zo handig ben ik niet. Ik zal eens wat mooie foto's uitzoeken.

Dank je wel! Je bent een schat!

mara

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Kom even langs piepen om je een dikke knuffel en een paar pakkerds te geven  :-* :-* :-* :-*

O,ja en je handtekening is weer geweldig.
En het is meer dan logisch dat je je aan je dieren hecht. Dat doet denk ik iedereen. :-*

Veel liefs,
Jeanine.

Mara

Hoi Jeannine

Dank je wel.  :-* Je bent een schat. Het komt allemaal wel goed.

Mara

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Hier wordt in ieder geval aan je gedacht en voor je lieve diertjes draaien we onze duimen :-*

Groetjes,
Jeanine.


Mara

Hoi Jeannine

Dank je wel, ik waardeer het echt heel erg.

Hoi Monique

Wow....dat is hoe ik het bedoelde jah. Ik hoop toch dat de mensen hier begrijpen dat ook Oscar ook bij de vogelbende hoort. Prachtig zeg. Kun je hem ook een keertje zonder Mara's Bonte Vogelparadijs eronder zetten, maken?

Ik ben helemaal verbouwereerd...

Mara

Monky

Uhm... Mara... Ik heb er alleen maar de tekst ingezet... niet echt veel bijzonders  :-[

Maar ik ben blij dat je er blij mee bent. Ik vind het een hele leuke foto  :)



Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Monique

Dank je wel! Ik ben zo onhandig met die dingen. Geef me maar dingen om kaarten te maken of zo, dat lukt me allemaal wel. Maar de pc....poehie...dank je wel!

Mag ik ze linken van jouw photobucket?

Mara

Monky

Ja hoor. Je kan ze natuurlijk ook op je pc opslaan. Wat jij wil  :)

Ach als we dit soort dingen niet eens voor elkaar kunnen doen... waar gaat de wereld dan heen, toch?

Ik deed het graag voor je. Vooral nu je een beetje met de gezondheid van Oscar zit.

Kop op, hè!

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Monique

Dat is waar...dank je wel. Het is voor mij echt een geschenk waar ik heel blij mee ben. En vooral nu dat hij zo sukkelt met zijn gezondheid. Jippie, dank je wel!

Mara

Anja

Hoi Eugenie,

Veel sterkte met Oscar. Ik heb niet alles terug gelezen maar wat is er met Punky?

Je hebt weer mooie foto's geplaatst. Dank je wel en het filmpje was ook erg mooi.

Groetjes Anja

♥Debby♥

Hoi mara, wat een superleuke handtekening!! Oscar is een lieverd.. dat zie je zo!

Ik hoop dat je beestje nog lang volhouden meis.. en dat je je hecht aan ze dat is toch niet raar... je houdt met heel je hart van je dieren... helaas komt het afscheid een keer.. dat is onvermijdelijk.. maar wat hebben ze het getroffen met jou als baasje!

Sterkte.

en wat ik je altijd nog eens wilde vragen.. is met Pap alles weer goed? weer de oude?


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.