9 augustus 2025, 05:13:10

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Dorothe

Wat een leuke, zomerse (of lenteachtige) handtekening. Heel erg leuk.

Mara

Anja

Hoi Dorothé,

Wat een mooie en fleurige handtekening. Ook de foto's zijn erg leuk.

Groetjes Anja

Bello

:censuur  :censuur

Ik kan geen foto's meer maken  :'(

En Bello en Catka zaten zo lekker bij mij tv te kijken en te dutten

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

waarom niet? Weet je niet meer hoe het moet  ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Bello

>:( >:( >:(

jaaaaa ik weet het ik ben blond.....

Anja dat weet je toch!!!
:censuur camera

Groetejs Dorothé

We krijgen binnenkort een demo ....... van een Sony camera ;)

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Mara

Hoi Dorothé

Wat lees ik nu, kun je geen foto's meer maken?  :o Hoe kan dat nu!? Verder wel alles goed?

Mara

Bello

Hoi Hoi,

Ja alles is hier goed, had vanmorgen vroeg migraine maar ben naar het werk gegaan en zo'n sterke tablet genomen en mij rustig gehouden, zo heb ik de dag vol kunnen maken, anders was ik echt wel naar huis gegaan en naar bed gegaan.

Mara, die  :censuur camera werkt niet goed meer, alle binnen foto's mislukken  :(

We komen zaterdag ff naar Venlo toe,  ff naar Sluis en dan naar........ auto Arena!!

Met Bello en Catka is alles oke, Bello kan nu weer beter vliegen maar ze word toch weer gekortwiekt ( eerst moet Catka ook leren vliegen zodat ze weet hoe ze moet landen).

Groetjes Dorothé

Mara

Hoi Dorothé

Oei oei, naar Auto Arena? Een nieuwe auto?  ;) En dat van mislukte foto's, ik ken het. Heeft het niet misschien iets met de instellinen te maken? Veel plezier vandaag!

Mara

Anja

Hoi Dorothé,

Ik dacht dat je vandaag een andere afspraak had  :-\ :-\ :-\

Groetjes Anja

Anja

Hoi Dorothé,

Vorige berichtje aub als niet gepost beschouwen. Foutje van mij  :-[ :-X

Zijn jullie goed thuis gekomen? Nu niet vechten wie de foto's mag maken hè.
Wel de foto's en filmpjes plaatsen. Ik heb Yobi nu ingesmeerd met vaseline. In de hoop dat het helpt.
Wij vonden het erg gezellig en we hopen dat jullie dat ook vonden. Mochten jullie nog vragen hebben dan weet je wie je moet mailen.

Groetjes Anja

Bello

Hoi Anja,

Wij vonden het ook heel erg gezellig hoor, en we zaten zo lekker achter in de tuin bij jullie heeeeerlijk!!!!!
En met de 8 Ytjes (valkjes).

En we maken nog geen ruzie om de nieuwe camera hoor, Ton nog bedankt voor de fijne uitleg :D

En als jullie een keer naar ons willen komen vinden we daar best wel een oplossing voor ;D

Morgen hebben we Catka en Bello extra knuffeltijd beloofd.

Ja ja  Mara,

We hebben een nieuwe auto voor Ivo gekocht, de zijne was aan vervanging toe.

Groetjes Dorothé

Mara

Hoi Dorothé

Haha, ik had al zo'n vermoeden toen ik die post van Anja las....gheghe....Als het maar gezellig was. Als ik maar weer eens kon autorijden.... :-[

Mara

Bello

Kijk eens wat we nu een mooie foto's kunnen maken.

Bello

Catka

Er volgen er meer maar dit zijn alvast de 1e 2 foto's/

Groetjes Dorothé

Mara

JIPPIEEEEE!!!! FOTO'S!!!!!!!  ;D ;D

Haha, kijk, zo erg zitten wij te wachten op foto's van die twee kroelkonten van jullie.

Mara