De Kuifjes van Wilgendaal : Fotootjes...

Gestart door Marc van de Kuifjes, 5 februari 2006, 08:31:52

« vorige - volgende »

Caroline



Wij wensen jullie



Liefs Ed, Caroline, Sanne, Thomas,
Jasper, Sophy & Binky's friends.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske




Marc van de Kuifjes

Citaat van: Monky op  1 januari 2009, 10:27:28
Gelukkig nieuw jaar, Marc  :)

Ik wil je ook alvast heel voorzichtigjes feliciteren... Fikske heeft goed haar best gedaan  ;) ;D

Groetjes,
Monky



Ehh... daar heb ik even 2maal over moeten nadenken... begreep niet meteen wat je wilde zeggen, maar nu je het zegt... jij hebt óók goed je best gedaan!! ;) ;) ;) ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -


Anja


Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dafrinja

Hey!!

Hoe is het hier? Je was afgezakt naar de 2e pagina en dat kan natuurlijk niet!!  :P ;) ;D
Fijne feestdagen gehad? Hebben de Kuifjes nog last gehad van het vuurwerk?

Groetjes!!!

Dafrinja

Marc van de Kuifjes

Tja... niet veel bijzonders te vertellen vrees ik...

Er was niet echt veel vuurwerk bij ons dit jaar, dat heeft dus zeker niet veel problemen veroorzaakt! :)

Wat Tex en Tuurke betreft... dat wil tot nu toe nog altijd niet zo best lukken. Tuurke durft niet dicht bij Tex in de buurt komen en als ze dat toch doet jaagt Tex haar weg... ::) Bovendien doet het gedrag van Tuurke vermoeden dat ze binnenkort weer eitjes zou kunnen gaan leggen. Als het weer zover komt zal dat zeker voor extra spanningen gaan zorgen in de kooi...

Als er geen verbetering komt denk ik er alsnog aan om Elmo en Tuurke samen te zetten; familie van elkaar of niet... uiteindelijk is kweken met ze toch niet ons doel en eventuele eitjes zullen dan zeker verwijderd worden.
Het zal dan nog te zien zijn hoe Tex en Swingie met elkaar overweg kunnen natuurlijk. Swingie is immers ook niet van de makkelijkste! ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Diaantje

pppffff...wat een toestand he die valkjes dat ze elkaar niet zo lief vinden...
Ik heb er hier ook 2...
Ik ben benieuwd hoe het nu inmiddels gaat....


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Marc van de Kuifjes

Sja... verbeteren doet het er niet op...
We hebben het al eens geprobeerd met Elmo en Tuurke samen, maar Elmo is dan helemaal van slag en zit dan de hele tijd gestresseerd te "traliepoetsen"... om gek van te worden...

Swingie vond het ook niet leuk (die zat dan bij Tex). We hebben ze dan maar weer allemaal in hun originele kooi gezet.

Maar intussen staat Tuurke weer op het punt om eitjes te gaan leggen. Dat zal de toestand er niet op gaan vereenvoudigen... ::)




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Marc van de Kuifjes

Tja... het was te verwachten...
Tuurke heeft wéér een ei gelegd en verdraagt Tex nu helemaal niet meer in haar buurt. ::) En vermits Tuurke de eitjes steeds onder de voerbakjes legt krijgt Tex nu ook geen kans meer om te eten! :o ::)

Ik heb Tex dan maar uit de kooi gehaald. Eerst even Tex in de kooi van Elmo en Swingie gezet... dat zorgde niet meteen voor problemen, maar Elmo ging meteen weer het stresskonijn uithangen! ::) Dat is om gek van te worden als je hem dan bezig ziet...

Dan maar eens geprobeerd om Tex bij Rikske en Fikske te zetten. Dat leek vrij goed te gaan! :) Zeker Fikske vond het niet erg, die ging meteen kopjes geven om een kroel te vragen. Moest Tex dat nu nog begrijpen ook... ;D
Rikske leek er ook niet meteen een probleem mee te hebben... we zullen het voorlopig maar even zo aanzien...

Waarom kan het nu niet gewoon koek en ei zijn tussen onze valkjes...




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

sabine

Wat een gedoe en gepuzzel. Het blijft lastig als valkjes elkaar niet lief vinden. Was daar maar een wonder middel voor hè!
Ik hoop dat het tussen Binky en Pearl wel goed gaat en in een kooi willen, maar het blijft altijd afwachten. Uiteindelijk kiezen wij voor hun een parter uit waar ze dan maar gelukkig mee moeten zijn  ;D

Karin

Ik heb eigelijk nooit problemen met valkjes die bij elkaar zitten. Ik zet ze gewoon... hup... bij elkaar....Misschien even bekvechten maar verder gaat het prima  ;D Bij mij zitten ze vaak wisselend bij elkaar... dan die bij die, dan die bij die... Ze vervelen zich nooit  ;D Zorg in ieder geval voor meerdere voerbakken, dan heb je daar geen problemen mee. En je kunt op mijn website bij "veel gestelde vragen" ook nog wat tips lezen om Tuurke eens van die eitjes-mode af te krijgen  ::) Je zou bijvoorbeeld haar gewoon eens in een andere kooi kunnen zetten, en dan afwisselen.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Ja, dat eitjes leggen mag intussen wel gaan ophouden! :)
Overigens vormt de aanwezigheid van Tex in de kooi van Rikske en Fikske (voorlopig) geen probleem. Ze zitten nu wel met z'n drieen in een Gretakooi natuurlijk...
Fikske heeft trouwens een boon voor Tex denk ik! ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves