21 augustus 2025, 07:00:30

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Romy,

Tja dan slaap ik nog niet als hij zo ligt te kermen ;D ;D ;D ;D
Geen optie dus.

Hoi Anke,

Een heel klein beetje maar :'( :'( :'( :'(
Mss gaat het komende nacht beter anders moet hij maar ergens anders gaan liggen hoor.

Haaaaaaaaaaaaaaahahhahahahhahaha dat zal ik eens proberen.

Hoi Manon,

Je hebt wel even wat andere dingen aan je hoofd gehad.

Dank je wel enne wij vinden Yesni ook erg mooi.

Groetejs Anja

Kimm

hoi anja,

jee ik kan het niet meer bijhouden ;D  ;D  ;D
YESNI, GEWELDIG!!!!!!!!!!!

leuke naam hoor en gefeliciteerd :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Even snel tussen het pappen van de kleintjes door .... ik heb net gewogen ....

Yesni woog vanmorgen zonder pap te hebben gehad 79 gram ....

ze heeft toen ook geen pap gehad, moest het vandaag zelf van me gaan doen .... ik was heel erg benieuwd dus ....

ze woog net ....

81 gram

Nu dus ook geen pap meer voor haar .... ze kan voldoende zelf eten .... ze is zelfstandig .... normaal mogen ze als ze 4 dagen op gewicht blijven weg .... met dit nest ga ik een beetje op mijn gevoel af.  ;) Maar .... ik heb er een goed gevoel over dat het goed gaat komen op een goeie ?dag!!  :P

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Kim,

Sorry maar het gaat hier ook zo snel.
Dank je wel.

Hoi Caroline,

Mooie gewicht zeg. Ik hoop dat ze het zonder pap goed blijft doen.
Ze is 10 gram lichter dan Dobey van Jeanine maar dat zal ze er nog wel bij eten toch?

Jaja op een goeie ? dag  ;D ;D ;D ;D ;D

Hoi Wilma,

Dank je wel.

Groetjes Anja

•=Bonnie=•

Jaah, met Jesni gaat het ook de goede kant op! :)

Caroline

Klopt .... 10 gram lichter dan broertje Dobey .... broertjes Spike, voorheen Gipsy en Groupie zijn ook wat lichter, broertje Gabbertje is ook meestal zo rond de 90 gram.

Pa en ma hebben beide een hele andere bouw .... mama Diégah heeft een duitse vader .... daar zijn de valken heel grof, Diégah weegt normaal ook 135-140 gram, nu door 2 nestjes en haar ziekte is ze afgevallen en weegt "maar" 120 gram, dit is voor heel erg weining, je voelt dan ook haar borstbeen uitsteken.  :o

Papa Amor heeft een gewone bouw, hij ligt normaal zo rond de 95-100 gram.  ;)

En volgens mij blijft ze goed op gewicht zonder pap hoor, ze zit de hele dag lekker te eten  :D komt helemaal goed.  ;)

Het is nu eerst tijd voor Sophy en dan ga ik de valkjes wegen en pappen.  ;)

Groetjessssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Heey Anja,
Heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht?
Ik herken t probleem...::) Chiel die kan me af en toe ook zo lekker wakker houden... Maar ik word uiteindelijk heel erg sjaggie en ga hem dan ook wakker houden... ;D Of schoppen of duwen... Soms is 'Draai je nu om!!' genoeg.... Maar meestal hoort ie dat niet eens ;D Het leuke is dat als ik hem bv uit bed zou schoppen dat ie t de volgende morgen niet meer weet ;D Maar het is gewoon heel erg irritant, vooral als je heel moe bent..
Groetjes Saar :-*

Dierenfreackske

Hoi Anja ...Yesni doet het goed hoor !
Nog even en ze mag al naar je toe ! Leuk voorruitzicht toch weer ! Grtjs Ann

Mara

Hoi Anja

Hoe is het hier? Fijn om te lezen dat Yesni het goed doet!! Echt super!!! Ben benieuwd wanneer je haar mag gaan halen!

En dan nu even een beetje over mijn valkjes, want ik ben zo trots!!!!

IK HEB KUIFJE MOGEN KROELEN!!!!!  ;D Ik ben zo trots op mezelf en wilde je dat even persoonlijk komen mededelen. *glundert helemaal*.

Groetjes

Mara

Kaatje

Hoi Anja,

Allereerst bedank voor je oprechte woorden in mijn boekje en de steun die je op afstand naar paco en mij stuurt, ik waardeer dit enorm, maar gelukkig weet je dat wel  ;)

Wat het snurken betreft, ... je kan bij de apotheek een rubber neus ding halen wat eigenlijk het tegenover gestelde is van mensen die dit gebruiken om de neus dicht te houden bij het zwemmen ... dit houd de neusvleugels van elkaar af en Ton krijgt nog extra lucht ook  ;)

Fijn dat Yesni het zo goed doet, ... fijn om te lezen hoor !!

Groetjes, Karin

Kaatje

Helemaal vergeten maar ik vind dat je schitterende handtekeningen hebt gekregen !!

Mijn complimenten Monique  :D

( Je hebt gelijk Marlies, ik heb even aangepast  ;) )

♪ Marlies

Hoi Anja, ;D

Heel vervelend zo'n snurkende man naast je. Ik heb er hier ook zo een. :-\
Als ik weleens wat later naar bed ga dan Martin lijkt het af en toe net of hij op mij wacht voor hij begint te snurken. >:(
Op het moment dat ik boven kom en de badkamer in ga dan hoor ik hem niet, maar als ik zo'n minuut of 5 in bed lig dan begint hij. >:(

Fijn dat het zo goed gaat met Yesni. Het is een lieverdje zo te zien. :D

De handtekeningen zijn heeeeeeeeeeel mooi. Ze waren toch door Monique gemaakt, of zit ik nou verkeerd ?

Groetjes Marlies ;)

Annelies

Hoi Anja

Dat zijn nog eens berichten helemaal top joh zoals yesni het doet, ale lekker zelfstandig.

Pssssst even tussen door wanneer ben jij jarig  ;)

Gr. Annelies

sandy

ik heb een hoop intehalen sorry dat ik een tijdje niet ben geweest  en wat lees ik nu weer een nieuw valkje  ??? ???