7 juni 2024, 08:14:06

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Sharon,

Toen ik terug keek naar de foto's had ik dezelfde reactie.

Ze zijn beide heel mooi geworden en Yeni heeft een kort maar heel goed leventje bij ons gehad.

Hoi Karin,

Heel graag gedaan hoor. Gek dat je dan gelijk terug denkt hè. Ze zijn nu samen met Binky van Caroline aan het spelen zeker weten :D :D

Hoi Gerda,

Jaaaa dat dacht ik dus ook. Ik wist niet wat die gekke vogel aan het doen was. Is dat wel normaal wat hij doet dacht ik nog.
Ik had al snel door dat het goed was.

Yeni heeft een kort maar heel erg goed leven bij ons gehad.

Hoi Sanna,

Dankzij You man ;)

Ik heb alle foto's nog bewaart. We zitten bijna op 12.000 foto's. Zo kan je nog eens terug blikken en dat is idd wel fijn.

Groetjes Anja

sandy

ik ben blij dat ik dat voor haar hebben kunnen doen
ze heeft heel veel harten geraakt ook die van mij daarom mag ze niet vergeten worden ze blijft altijd in ons midden

Romy

Hoi Anja

Ik heb nog niet alles kunnen nalezen, maar de foto's die ik al gezien heb, zijn heel mooi!



Groetjes
Romy

Peggy

Hoi Anja,

Allereerst;ik vind je handtekening echt heel bijzonder. Mooi gemaakt hoor!
Hele mooie foto's zeg van yeni en Yunah.De buitenfoto's vind ik erg mooi en dan de foto's v yeni met der kapje om;  zo vertederend...echt een zorgenkindje.  Wat zijn jullie toch altijd in de weer geweest met kleine Yeni. Ze heeft alle liefde en aandacht gekregen die ze nodig had en dan nog meer...dat moet goed gevoeld hebben.
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Dierenfreackske

Hoi Anja ....ik ben er ook stil van geworden als ik al die foto's zag uit je oude doos hoor !!En van Yeni ...het is een goede herrinnering dat ze al die goede zord gehad heeft bij jullie en ze inderdaad een heel goed leventje had bij jullie !!Ik wens je voor 2008 een heel zorgeloos jaar voor jullie en de valkjes en zonder tegenslagen !!! En ook veel geluk en liefde en plezier !!!!Grtjs Ann
.
..



Romy

Hoi Anja

Ondertussen heb ik al de foto's kunnen bekijken en ze zijn werkelijk waar prachtig!
Het is heel fijn om foto's van vroeger te zien. Ook de Yeni-specials zijn bijzonder mooi! Heel bijzonder om te zien hoe ze zo ziekjes en lelijk was en uitgegroeid is tot een prachtig lief valkje! Ik herinner me nog dat je in het begin dat ik mijn dagboekje had een voor en na foto van Yeni had geplaatst, om mij moed te geven dat Flupke er ook wel door zou komen! Dat betekende toen heel veel voor mij! Maar nu is Yeni er niet meer en ik hoop dat Flupke haar voorbeeld niet volgt, aangezien ze nog steeds zo weinig weegt  :'(

Groetjes
Romy

Sally

Hallo Anja,
Wat een leuke foto's allemaal uit de oude doos.
Wat was doggie toen nog een klein dingske, en wat kan ze goed met de valkjes overweg.
De allereerste foto's van Yeni pakken me ook wel! Zo erg! zo ziek. En door jou goede zorgen was ze er helemaal bovenop gekomen. Ze is echt prachtig geworden, je bent een super valkjes mama!

Je hebt trouwens ook een super mooie handtekening! Een heel lief gebaar voor Yeni!

Groetjes Sally

*Manon*

Hoi Anja,

Helemaal geweldig die foto's uit de oude doos!
En je handteking is prachtig, net zoals de foto's van je valkjes buiten.. inderdaad linke soep, maar gelukkig is het goed afgelopen hé..
Ik vind het een heel mooi gebaar zoals je met Yeni's overlijden omgaat... en je naam van je topic ook, heeft echt iets moois vind ik.

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hallo ...het gaat snel hier hoor !!! Alvast een heel goede start he !!! Grtjs Ann



Dierenfreackske




Anja

Hoi Sandy,

Je bent een schat  :-* :-* :-* :-*

Hoi Romy,

Dank je wel voor je mooie nieuwjaarswens.

Hoi Peggy,

Dank je wel voor het compliment over mijn handtekening.

Het heeft zeker goed goed gevoeld.........zelfs beter ja.
Het is nog steeds raar dat ze er niet meer is. Vooral Ton mist haar erg als hij de kooi open gaat doen. Zij zat dan op het deurtje en zo gauw Ton dit open deed dan liep ze meteen naar zijn schouder.

Hoi Ann,

Het is zeker een mooie en goede herinnering. Ze heeft hier een heel goed huisje gehad dat weet ik zeker.

Hoi Romy,

Meissie toch..........ik weet het nog ja. Ik heb in je boekje gereageerd. Ik had die tip van Gerda gekregen maar nu twijfel ik of ik die goed op heb geschreven :'( :'( :'( :'(
Ik geloof in jou en in Flupke.

Hoi Sally,

Doggy was toen nog zeker klein.

Dank je wel dat je me een super valkjesmama vind. Dat doet me erg goed.

Dank je wel voor het compliment over mijn handtekening.

Hoi Manon,

Het is zeker goed afgelopen en ik zal noooooooooooooit geen valkjes meer mee naar buiten nemen.

Dank je wel voor je mooie complimenten.

Hoi Ann,

Het gaat supersnel hier. Dank je wel voor de nieuwjaarswens Ann.

Groetjes Anja

Little Cockatoo

Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Mara

Hoi Anja

Zo, ik ben net thuis van het werk en het eerste wat ik doe is jouw boekje lezen en de foto's bekijken. Dat is nu nog eens een fijne thuiskomst zeg. Echt lief. Ik heb genoten van de foto's uit de oude doos, ow en die lieve Yeni. Ze was echt prachtig!!!  :-*

Mara

Anja

2 januari 2008, 18:18:50 #6373 Last Edit: 2 januari 2008, 19:13:16 by Sanna
Hoi Hanneke,

Dank je wel voor je nieuwjaarswens.

Hoi Eugenie,

Dat vind ik mooi om te horen :-* :-* :-*
Ze was echt mooi hoor.

Groetjes Anja

Anja


Ik kan opeens de lettergrootte niet meer aanpassen in mijn vorig berichtje.

Raar  ???  ???  ???

Kijken of dat nu wel kan.

Groetjes Anja