4 juni 2024, 10:37:08

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Anja

Alles goed met Ton en Lisa? Ow jee....vervelend zeg een gezwollen gezicht. Fijne avond bij Peggy, doe haar de groetjes van me.

Een valkennieuwtje.....mhm...ik ben benieuwd.

Mara

Peggy

MMmm heerlijk vers valkjes brood...wat lieff...dat zullen ze hier vast waarderen...tot zo...leuk dat jullie weer komen.
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Dierenfreackske

Hoi Anja ik zat alweer een stuk achter !!
Ik heb weer heerlijk genoten van je broodfoto's !! Dat zag er inderdaad erg lekker uit hoor !!! Leuke foto's hoor !!
En heeft het gesmaakt ?  Grtjs Ann



Anja

Hoi Eugenie,

Ik doe Peggy de groetjes van je.

Nog lekker spannend mijn valkennieuwtje. Ik hoop het vandaag nog bekend te kunnen maken.

Hoi Peggy,

Tot zo en ik hoop dat jou valkjes het brood lekker vinden.

hoi Ann,

Ja het is niet bij te houden hoor. Het brood is erg in de smaak gevallen en zeker voor herhaling vatbaar.

Groetjes Anja

Gerda

26 november 2007, 17:57:42 #5224 Last Edit: 3 december 2007, 00:12:54 by Gerda
Hoi Anja,

Niet sorry zeggen voor een enkele keer off-topic! In de regels staat dat het merendeel van je verhaal over valkjes moet gaan.
Nou, daar voldoe je echt wel aan!!!  ;)

Veel plezier vanavond bij Peggy!!

Groetjes, Gerda

Anja

Hoi Gerda,

Oke dank je wel voor het bericht.

Nou het valkennieuws.



Dit zijn Beauty en Macy en zij komen het Y-team versterken.
Het zijn de valkjes van Wilma. zij heeft deze (en al haar andere valkjes) moeten herplaatsen ivm met duivenmelkersziekte. Ik hoop dat ik het goed zeg anders verbeterd Wilma me wel.
Deze 2 zijn naar Joke gegaan maar ook bij haar is dezelfde ziekte geconstateerd.
Ik heb Wilma een IM gestuurd dat ze hier van harte welkom zijn.
De namen blijven zoals ze zijn en het is dat ze een Y in de naam hebben anders had ik het niet gedaan :o :o :o ;D ;D ;D
Nee hoor grapje.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Hahaha, zie je wel dat ik gelijk heb gekregen. Haha, ik had het je nog wel via IM gevraagd. Hihi..

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten.

Mara

Romy

Hoi Anja

Je bent me te snel af  ;D Ik was net een berichtje aan het typen terwijl jij het valkennieuwtje er al op plaatse  :D

Wat voor prachtig nieuws heb je zeg! Wanneer komen ze naar je toe?
Ik vind het erg lief dat je Wilma en Joke helpt door deze twee valkjes een nieuwe thuis te geven!

Groetjes
Romy

Anke

Hoi Anja,
Wat vervelend dat Ton last had van een ontstoken tand.
Nu de tand is getrokken heeft hij hopelijk snel geen last meer.

Wat goed dat jij nu twee valkjes van Wilma/Joke overneemt!!!
Die gaan het vast heel erg naar hun zin hebben bij jou.Dat moet voor Wilma en Joke een hele geruststelling zijn!
Wanneer komen ze bij je wonen?
Veel plezier bij Peggy straks :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi allemaal,

Wanneer Beauty en Macy hier naar toe komen is nog niet bekend. Joke wil ook nog afscheid van ze nemen. Het heeft geen haast hoor.
Er is alleen een probleem met vervoer. De kooi gaat ook mee en de auto van Wilma is kapot.
Dus als iemand een oplossing heeft dan horen we dat graag.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik zou het wel willen doen als ik dichterbij zou wonen, maar ik denk ook niet dat de kooi in mijn auto past, aangezien ik maar een kleine auto heb....Had je graag willen helpen....

mara

Peggy

Waar woon je wilma...is het echt zo ver weg ? ik heb een renault kangoo...zou de kooi daar in passen ? ik weet natuurlijk niet hoe groot de kooi is. Misschien kan ik helpen ?
Groetekes Peggy

Anja;  je bent een topwijffie!!!


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Mara


ManjaV

Hoi Anja,

Gefeliciteerd met je twee nieuwe aanwinsten! Wat lief dat je Wilma en Joke zo helpt maar ik weet wel zeker dat je het heel graag doet omdat je er ook twee prachtige lieverds bij krijgt! Echt heel gaaf! Ze zien er ook heel lief uit.
Wat is dat eigenlijk, duivenmelkersziekte?

Ik hoop dat je een oplossing vindt m.b.t. het vervoer, ik woon zelf in Rotterdam en dat is niet echt bij Zaandam in de buurt. Maar als je omhoog zit, laat het me weten.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anke

Hoi Anja,
Kan de kooi niet uit elkaar?? Dan heb je in iedergeval niet een hele grote auto nodig
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes