23 mei 2024, 09:36:31

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Dafrinja

Hoi hoi!

Ik ben nu bezig met mn boekje, ik heb alles via Photobucket geprobeerd, hopen dus dat t lukt. :-X
Dat van mijn naam hoor ik nu bijna dagelijks. Ik hoorde t altijd al, maar nu werk ik bij de Plus waar ze naambordjes met de voornaam hebben. Bij de Albert Heijn (waar ik eerst werkte) hadden ze bordjes met de achternaam, dus niemand die me er verder naar vroeg. ;D
Maar ik zal t s uitleggen; mijn moeder heet Frida (van Dafri) en mn pa heet Jan (nja). Mijn moeder had last van een crea-bui toen ze zwanger was denk ik.. :o :D

Groetjes en kroeltjes aan ieeeeeedereeeen!! ;D :o ;D ;D :-*

Dafrinja

Kaatje

Hoi Anja,

Wat een super dagboek heb jij ! Uiteraard heb ik niet alle pagina's kunnen lezen maar de eerste zeker wel ! Wat begon als een zielig verhaal is gelukkig toch nog allemaal goed gekomen ... Wat een prachtige valkjes heb je, kreeg overigens ook een krop in mijn keel ... wat kan jij mooi schrijven  :D

Groetjes Karin en een knuffel van Paco

Anja

Hoi Dafrinja,

nou dat heeft je moeder goed in elkaar geknutseld hoor.

Dan kom ik strakjes een s in jou boekje kijken.

Hoi Karin,

Leuk dat je ook gezellig komt buurten in mijn boekje.
Ja het is heel zielig begonnen. Als ik het lees krijg ik nog altijd een brok in mijn keel.
Dank je wel voor je compliment hoor, ik ga er bijna van blozen.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ja, sorry, ik heette in een keertje Anja.  ;D Hihi......

Hoi Dafrinja

Je moeder heeft dat inderdaad heel erg mooi in elkaar geknutseld.

mara

Anke

Hoi Anja,
Hoe is het in het valken vijfsterren hotel??
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Mara,

Geeft niets hoor.

Hoi Anke,

Perfect hoor. Heb net Yubel gewogen en weet je wat die weegt..............................................................................

97 gram :o :o :o :o

Groetjes Anja

Mara

Go Yubel Go!!!!!  ;D

Het gaat de goede kant op met die kleine.....Ik ben benieuwd hoor...

mara

Sally

Hallo anja,

Waaw wat doet Yubel het goed zeg!
Wat een mooi gewicht!

groetjes Sally

Caroline

 :o :o :o :o :o

Geweldig joh, gefeliciteerd!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

wow 97 gram, wat goed!!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Mara,

Het gaat perfect.

Hoi Sally,

goed hè.

Hoi Caroline,

Dank je wel en ik ben helemaal trots.

Hoi Anke,

Goed hè en ik ben er helemaal blij mee.

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

Zo'n gewicht en dat zonder papje ??
Fantastisch !!  ;D
Hij is dus nu een hele grote jongen geworden.  ;D

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

Heeeeeeyyyyy Anja,

Door mijn nieuwsgierigheid, merkte ik dat ik nog op ineternet kan en midden in de nacht nog goed ook ??? dus meteen ff snel her en der buurten ;D

Mijn ogen vallen haast dicht maar dit wil ik niet missen natuurlijk, alhoewel ik niet veel bijlees nu, anders zit ik om 7 uur nog te lezen, denk ik ???  :P

Met Yubel gaat het lekker dus, fijn hoor en de anderen zullen ook vast wel goed gaan bij jullie!!!!

Nog bedankt voor het regelen voor me  :-*
;) Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Yvon,

Zeker een grote vent. Helemaal zonder papje maar hij zit oo kde hele dag zowat te eten.

Hoi Wilma,

Jij had een boel bij te lezen ;D ;D ;D en of je dat redt binne 7 uur..................

Graag gedaan hoor ;) ;) ;) Vind het reuze gezellig dat je mee gaat.

Groetjes Anja

Kaatje

Hallo Anja,

Hoeveel weekjes is Yubel nu !? Wat een prachtige foto's van jouw valkjes zeg ! Je mag er met recht trots op zijn  :D

Mamma heeft me vanavond ook weer gewogen want ik heb maar 3 ml pap op en ben toen weggevlogen naar mijn kooi, ik had gewoon geen honger meer  ;D

Ik weeg nu 91 gram en ben ongeveer 9 weekjes oud ... ik denk dat ik nu ook heel snel van mijn laatste avondpap af zal zijn  ;)

Nu ben ik weer aan het scharrelen en eten, ... mamma vind me maar een apart vogeltje hoor !

Groetjes Karin en een snavelknuf van mij  :-*