21 augustus 2025, 03:33:18

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Bies

Hi Anja,

SUPER DOUCHE FOTO'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zit altijd te genieten als ik nieuwe foto's zie. Yello vindt de plantenspuit goed, maar aan douchen moet ze nog wennen :D :D.

Nog maar nachtjes slapen en dan.........ga je YUBEL halen!!!!

Groetjes Marjon

Groetjes Marjon

Boekje Yello en Punky

Anke

Hoi Anja,
Wat een verfrissende foto's weer ;D
Heerlijk om naar te kijken.
Gefeliciteerd met Yiba!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Romy

Hartelijk gefeliciteerd met je eerste verjaardag, Yiba!

Heeft je baasje iets speciaal voor je gedaan vandaag? Zeg haar maar dat ze opnieuw prachtige douchefoto's van jullie heeft gemaakt, je ziet heel goed dat jullie genieten van de douche  :D

Kroel van Flupke en Romy

Anja

Hoi Mara,

Ja het schiet al op. Dat het maar gauw vrijdag is. je hebt een foto ingezonden las ik in je boekje. Super.

Hoi Sally en Kuifje,

Dank je wel ook van Yiba. En Kuifje voor je het weet ben je 1 jaar.

Hoi Inge,

Dank je wel. Zo denk ik er ook over.

Hoi Marjon,

Hier (toen ik nog maar 3 valkjes had) sproeide ik ze ook met de plantenspuit. Aan het douchen moesten ze ook wennen maar als ze dat door hebben dan is het feest.
Het is aftellen geblazen.

Hoi Anke,

Dank je wel ook van Yiba.

Hoi Flupke en Romy,

Dank je wel ook van Yiba. Ze hebben broccoli en appel gekregen vanmiddag en nu hebben ze heerlijk gedroogd fruit.
Kroeletje terug van Yiba en de andere 10 Y-tjes.

Groetjes Anja

Bello

We hebben weer genoten hoor van de douchefoto's.

het is gewoon een genot om die valkjes te zien genieten van de douche.

Maar zit er nu nooit eens 1 bij die niet gedoucht wilt worden wanneer het jou uitkomt?

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

Dat heb ik nog niet mee gemaakt als ze in de douche gaan.

wel als ik ze ooit met de plantenspuit besproei dan willen er wel eens wat Y-tjes weglopen.

Groetjes Anja

Mara

31 juli 2007, 17:58:52 #2796 Last Edit: 31 juli 2007, 18:03:21 by Mara
Hoi Anja

Ik heb een foto ingestuurd, eentje van Chatima. Maar heb vandaag ook nog hele mooie foto's gemaakt van mijn wildkleurpopje. De keus is altijd zo moeilijk. Jij had ook mee kunnen doen hoor. Jij hebt toch ook een wildkleurtje?

mara

p.s. nog 3 nachtjes!!! ;D

Anja

Hoi Mara,

Klopt ik heb ook een wildkleur maar ik vind thema's leuker om te doen. Voorlopig zal ik geen foto's insturen. Wel als het b.v. het thema ruzie of tongetje of zoiets is.
Ik ben benieuwd welke je hebt ingestuurd en of ik ze herken.

Ja het is bijna vrijdag.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik denk het wel, volgens mij heeft die foto zelfs in mijn dagboekje gestaan. Photobucket doet vreemd....en om alle 30 foto's te gaan verkleinen....Ik probeer straks nog wel, anders morgen....

Mara

Monky

Citaat van: Anja op 30 juli 2007, 13:00:28

Ik zie ze al zingen...
It's raining men.... halelujah it's raining men...  ;D ;D ;D

Echt een heerlijke foto hahaha...  :D

Ik moet bekennen dat ik thema's ook leuker vind voor de fotowedstrijd. Maar aan de andere kant... het is wel toegankelijker. Het is lastiger om een foto te maken met een tongetje of als ze ruzieen. 

Maar dit is ook wel gaaf...

And the mr/miss wildkleur van het forum  is....   ;D ;D ;D

Mara, ik ben benieuwd welke foto het geworden is  :) Want jij hebt ook een aantal hele mooie wildkleurtjes  :-* :-* :-*

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Monique

Ik ben benieuwd of jullie de foto herkennen hoor...

mara

Bies

Groetjes Marjon

Boekje Yello en Punky

*Yvon

Hoi hoi

Ik heb weer heerlijk genoten van de douche-foto's.  ;D
Jullie hoeven nog maar 3 daagjes te wachten,al kunnen die ook heeeeeeel lang duren. ;)
Ik moet nog 7 nachtjes wachten.  :-\  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi Anja,
Eigenlijk nog maar twee dagen wachten want op vrijdag mag je Yubel al halen en dan hoef je dus niet meer te wachten ;D
Spannend hoor!

@Yvon: waar wacht jij op dan? Heb je je slotjes alweer doorgezaagd :o
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Mara,

Jawel hoor ik herken je foto wel. ;) ;)

Hoi Marjon,

Wel leuk nu hoef ik zelf niet te tellen ;D ;D ;D

Hoi Yvon,

Nou Yvon die zijn zo om. Morgen een hele dag werken en donderdag 3 kwart. Dus............... maar 7 dagen zijn ook zo om maar kunnen ook nog lang duren. Je zorgt gewoon dat je vanalles te doen hebt dan vliegt de tijd.

Hoi Anke,

Yvon wacht toch op Cheeky. Of heb ik het nu ook bij het verkeerde eind?

Groetjes Anja