21 augustus 2025, 05:31:09

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

*Amanda*

Mara

Hoi Anja

Arme jij, ik vind het zo jammer dat je drie logeetjes weg zijn. Maar ik denk niet dat Peggy zo is weggegaan of wel?

Ik geloof graag dat de 11 Y-tjes de 3 logeetjes missen.

mara

Anja

Hoi Amanda,

:-* :-* :-*

Hoi Mara,

Ik ga ze zo alweer opzoeken want ik heb nog een verrassing voor ze. Ben benieuwd wat ze er van vinden. Ze waren al dolblij met alle foto's en ze zag ook wel dat haar 3 schatten hier niets te kort zijn gekomen.
Het is nu wel een stuk stiller binnen hoor.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik ben benieuwd wat je nog voor hun hebt. Maar ik geloof dat het stiller is in huis hoor. Echt wel.

Mara

Anke

Hoi Anja,
Ah gossie je drie logeetjes weer weg :(
Het zal vast stil zijn ja met MAAR 11 ytjes ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Ja,het verschil tussen 14 en 11 valkjes hoor en zie je toch wel he ?  ;D
Gewoon je elftal snel aanvullen.  :P ;D
Hoeveel cd's met foto's heb je moeten branden voor Peggy ?  ;D

Ik zit me rot te puzzelen om een boekje temaken.  :-\
Heeft Ton alleen maar die elements 5 gebruikt of ook nog een andere ?
Elements 5 hebben we al nml.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Mara,

Ik heb ze een douchekop gegeven waar een nevelstand op zit. Daar waren ze heel blij mee.

Hoi Anke,

Het verschil merk je wel hoor. Het is met 11 valkjes ook niet echt stil maar elk valkje heeft toch zijn of haar eigen geluid.

Hoi Yvon,

Dat merk je idd. Nee ik vul niet snel aan hoor. Gewoon rustig en goed nagedacht.
We hebben 1 dvd gebrand met ruim 300 foto's.

Ton heeft alleen maar elements 5 gebruikt. Ik im je even.

Groetjes Anja

hennie

Hoi Anja,

Ik lees dat de logeetjes nu echt weer weg zijn. Jammer voor je, hoor! Maar je kunt de lege plek toch gewoon opvullen. Er staan nog zat schatjes te koop, hoor....op de verkooppagina  ;D

Grappig idee, om een douchekop te geven. Dan kan Peggy die moppies superdeluxe onder de douche zetten!

Hebben Dirkje en Nikkie nog naar Peggy gefloten?
Op het kritieke moment zullen ze het wel hebben laten afweten. Dat gaat altijd zo. Als je graag wilt dat ze iets doen, doen ze het niet.

Ik schepte bij mijn buurvrouw op over Jelle. Dat hij al zo mooi kon opstappen. Komt ze kijken.....je raadt het al. Jelle vertikte het gewoon. Ik heb het wel tien keer geprobeerd. Op het laatst hadden we de slappe lach ervan.

groetjes, Hennie

Bies

Hi Anja,

Het zal wel ontzettend wennen zijn nu je oppasvalkjes weg zijn. Wat een leuk cadeautje heb je gegeven zeg. Ik wist niet eens dat er een douchekop bestond met een nevelstand.
Van welk merk is deze douchekop
De valkjes zullen hier zeker hééééél blij mee zijn.

Je hebt ook een ontzettend leuk en mooi fotoboekje voor ze gemaakt.

Groetjes Marjon

Groetjes Marjon

Boekje Yello en Punky

*Petra*

Hey Anja,

Ooh, geloof meteen dat je ze gelijk gaat missen..
Je hecht je zo makkelijk aan die lieverds  :-*!
Hoop dat je eigen Y-tjes het gemis op kunnen vullen.

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mara

HOi Anja

Dat is een leuke cadeau zeg. Heel erg origineel. Nu is Peggy wel verplicht om ze te douchen.  ;)

Mara

Anja

Hoi Hennie,

Dirkje had geloof ik wel al gefloten maar Nikkie nog niet.

Er wordt zeker 1 plek opgevuld maar daarvoor sta ik op de wachtlijst bij Caroline. Zij begint in oktober weer met kweken.

Goeg idee hè die douchekop. Dat is gegeven met voorbedachte rade :o :o :o :o

Hoi Marjon,

Ik weet niet welk merk maar ik heb die gekocht bij de Blokker. Het is er 1 met 5 standen. Je moet wel goed op de plaatjes kijken of er een nevelstand op zit. Hij kost € 5,99. Geen geld dus.

Leuk hè dat fotoboekje, dat heeft Ton gemaakt.

Hoi Petra,

Ik heb mijn schatten maar verwend met 2 nieuwe speeltjes. Het geroep was er vanochtend weer. Zullen ze die 3 van Peggy echt "kwijt" zijn?

Hoi Mara,

Het is en kado met voorbedachte rade :o :o :o ;) ;) ;)

Nu ga ik zometeen even naar de groentezaak om fruit en groente voor de valkjes te halen.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Oei oei, wat lekker. Ik heb vandaag trouwens de 'grote variant' van de lekkernij gekocht die ik je vorige week heb meegebracht, ik zal daar straks een foto van maken en plaatsen. Deze kostte maar €4.95 en dat vond ik wel meevallen. En ik heb gedroogd fruit gekocht op de markt, vers fruit vinden ze hier niet altijd even lekker, dan hebben ze liever kruiden en groente. Vandaag hadden ze weer kruiden.

Mara

Anja

Hoi Mara,

ik had het gelezen in je boekje.
Heb 2 appels gekocht, witlof, prei, paprika, sla,taugé, wortel etc. En ze zitten toch heerlijk te smullen.

Groetjes Anja

Peggy

Hoi hoi,
ja ja onze valkjes en wij zijn enorm verwend door anja...Nikkie,Bo en Dirk hebben het zo goed gehad en dat vinden wij natuurlijk fantastisch.Ze hadden geen beter vakantieadres kunnen krijgen. en dan krijgen we ook nog een cadeau;  een supergeweldige douchekop en die hebben we zojuist gebruikt.Heb er samen met Melle,Nikkie,Bo en Dirkje enorm van genoten.Foto's plaats ik vnv.
Zo mooi om te zien hoe onze valkjes net zaten te genieten.
Nogmaals bedankt Anja en Ton. Jullie zijn heel lief hoor ;D
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier