23 mei 2024, 05:46:54

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Monky

Hi Anja,

Leuk filmpje  :D Ze vonden het hier ook erg leuk klinken  ;D ;D ;D Wat een herrie kunnen 10 valkjes, 1 rosella en 2 grasjes produceren hahaha  :D

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Anja

Sorry...ik dacht dat jij het was :-[. Ze lijkt ontzettend donker op het filmpje, maar is inderdaad een scheetje!!

mara

Bello

Hoi Anja,

Daar zijn we weer, we hebben een nieuw programma op onze computers maar dat werkt voor geen kanten.

Dus dat zijn we nog aan het uitzoeken wat we ermee kunnen doen zodat de computers weer supersnel gaan worden.


Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Dorothé

Wat voor programma?

Anja, kunnen we weer douchefoto's verwachten dit weekeinde?

Groetjes

mara

Ann

Hey Anja

Moet mij aansluiten bij de rest: leuk filmpje :D. Ik kijk ook al uit naar de douchefoto's ;D.

Groetjes
Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Anja

Hoi allemaal,

he he valkparkiet doet het weer.

Douchefoto's geen idee. Ik heb het ontzettend druk dit weekend. Ik heb net de kooi verschoond en ik heb ze een keer gesproeid. Dat vonden ze ook heerlijk. Zal eens zien of die foto's gelukt zijn dan zet ik ze hier wel neer.
Ook heb ik de nageltjes geknipt, wat ik wel vaker doe, en nu knip ik bij Yeuntje in het leven. Heb meteen een waxinelichtje aangedaan teentje erin en volgens mij bloedt het niet meer.


Groetjes Anja

kimmie

Heey Anja,

Het is al weer een tijdje terug dat ik langs ben geweest...
Ik heb genoten van je douche-foto's!!!

Het filmpje dan Ton heeft gemaakt is ook erg leuk!!
Ik heb nog wel moeite om je valkjes uit elkaar te halen...
Dat houdt in dat ik vaker langs moet komen ::) :P

Helpt dat, het teentje in een waxinelichtje doen?
Daar heb ik nog nooit van gehoord...

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady


Anja

Hoi Kim,

Ja dat helpt. In de nagel loopt een adertje, het leven zoals wij zeggen. Als je een waxinelichtje aan doet dan wordt dit vloeibaar. Blaas het lichtje uit en hou dan de teen die bloedt in het vloeibare dan is het wondje meteen dicht.
Ik vind het heel leuk dat je langs komt in mijn boekje.

Hoi Dorothé,

Wat is er vernieuwd op je computer. Hoop dat je pc het snel weer doet.




Heb maar een paar foto's en een filmpje van Yahoo die zich lekker aan het uitkuren is. Kwaliteit is niet zo goed maar dat komt omdat wij filmen met een fotocamera ipv een filmcamera.


Natte Yunah.




Yobi


Yara

En het filmpje van Yahoo.

http://www.youtube.com/watch?v=KXrT3DavmnA

Groetjes Anja

Bello

Hoi Anja,

We hadden het programma Panda geinstalleerd, maar niets deed het meer, computer liep helemaal vast, nu is Panda van mijn computer af, dus ff een ander programma gekocht en dat komt er zo op.
Ik ben dus weer even uit de lucht.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

tamara

hoi anja,
wat een leuke fotos heb je weer!!
Hoe is het met je puppy?? Luistert ze al een beetje en is ze al gewend aan de 8 y tjes??
Ik heb vandaag amigo laten vliegen voor de 1e keer maar dat ging helemaal niet goed.
zie mijn dagboek voor het hele verhaal.

groetjes tamara en tequila en amigo

Anja

Hoi Dorothé,

Welke virusscanner heb je nu dan?

Hoi Tamara,

ik heb het gelezen in je boekje. Het gaat goed met Doggy. Dat kan je hier lezen
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,22767.0.html

Groetjes Anja


Bello

Hoi Anja,

Ik zit ff achter onze andere computer, programma word geinstalleerd.

Ik krijg nu weer Norton, we werken beide op de computers  en als je dan niet of nauwelijks op internet kan of programma's werken niet goed is dat  :censuur

Groetjes Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

ManjaV

Hoi Anja,

Wat een schattige foto's! :D :D Valkjes zien er altijd zo lief uit als ze nat zijn!
Gelukkig is het weer goed gekomen met het teentje van Yeuntje. Ik zal je tip onthouden van het waxinelichtje.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

kimmie

Heey Anja,

Wat een leuke foto's weer..!!
Heel leuk filmpje van Yahoo...

Weer wat nieuws geleerd...!!
Bedankt voor die tip..!!

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady


Mara

HOi Anja

Mooie foto's weer. Filmpje kijk ik straks wel even.

Groetjes

Mara