Hobbykwekerij Sephora - de laatste, Luna, is weg *snik*

Gestart door Lin, 20 januari 2006, 16:45:26

« vorige - volgende »

Caroline

Ik heb liever dat de witmasker gepareld is.  ;)

*zucht*  Maar volgens mij ..........  :-\
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Citaat van: caro op  5 april 2006, 08:29:38
Hoi Lin,

Wat gaat het hard met de valkjes zeg. Ze zijn wel er leuk.
Zijn al je albino's al gereserveerd? Ik loop er ook aan te denken om er 1 aan te schaffen. Hoeveel kost een albino, ik heb geen idee.

Ik heb op je site gekeken maar daar kon ik niets vinden over de prijs. En bepaalde rubrieken kreeg ik niet geopend.

Het is een leuke site hoor.

Groetjes

Caro


Klopt, de prijslijst komt nog onder de link informatie.

Gerda

Hoi Lin,

Je ziet nu dat ze per dag met sprongen vooruit gaan!! De oudste albino ziet er best al goed uit. Maar met zo'n groot nest is het logisch dat alles misschien ietsje achter loopt bij 'wat normaal is'.
Yani is prachtig en de bij de tweede zie je dat in een dag de pennetjes flink zijn gegroeid!!!

Dat ze het allemaal tot nu toe gered hebben is toch geweldig!!!

Groetjes, Gerda

Tara

Hoi Lin,

wat een prachtige foto's,
wat zijn albino's lief als hun oogjes helemaal open zijn :-[

Maar ze zijn allemaal lief,
ze groeien goed hoor!

Lin

owh... weer geen tijd gehad om jullie te antwoorden. Gelukkig heb ik morgenavond niks!

De fotos van vandaag zijn best wazig af en toe.

geparelde wildkleur Yani dag 19


wildkleur 2 dag 18


Lutino lijkt mij een geparelde te worden. jammer dat deze fotos zo slecht is. en anders is het een vrij geel valkje  :) dag 17



wildkleur 3 dag 17


witmasker dag 16 . caroline ik zie geen parels dus denk dat die niet meer komen..


Albino dag 16. Nou het gewicht wil niet omhoog. Wordt nu wel erg kritiek net als de daaropvolgende 2.


wildkleur dag 15.


En de kleinste albino, dag 13. komt wel elke dag 2 gram aan maar is helaas te weinig. We zien wel weer. ik doe mijn best.


Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Citaat van: caro op  5 april 2006, 08:29:38
Hoi Lin,

Wat gaat het hard met de valkjes zeg. Ze zijn wel er leuk.
Zijn al je albino's al gereserveerd? Ik loop er ook aan te denken om er 1 aan te schaffen. Hoeveel kost een albino, ik heb geen idee.Het is een leuke site hoor.

Groetjes

Caro


De albinos zijn gereserveerd. De oudste is als het een man is gereserveerd is het een pop dan gaat deze naar iemand anders. Overijdt de tweede dan is de lutino ook gereserveerd. Overleven ze beiden en het zijn twee poppen dan is een albino pop nog vrij en de lutino. Ga er dus maar vanuit dat de albinos bezet zijn. De wildkleuren nog niet en die hebben mooie splitten. Dan kan je witmasker en lutino kweken als het mannen zijn. de albino mannen zijn duurder omdat die minder vaak geboren worden. Rianne maakt nog de prijslijst op.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne


caro

Hoi Lin en Rianne,

Ik wacht rustig af het ligt ook aan de prijs.
Als het nu niet lukt dan een andere keer.

Ik heb geduld.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Rianne


caro

Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

~Natas~

Hey dames,

Mooie foto's weer van de ukkie's.
Is toch goed nieuws dat de albino's al zijn gereserveerd.
Jammer dat ik er geen 3e bij meer mag, anders had ik zeker 1tje bij jullie besteld.
Maar dat komt nog wel een keer als ik op me zelf woon.

Greetz,

Natas

Lin

Citaat van: marlies op  4 april 2006, 19:35:01
Hoi Lin,

Calcitad kun je hier gewoon bij de dierenarts halen.

Groetjes Marlies


Tja ik ben meer van opsturen. Dan kan ik het halen wanneer het mij uitkomt. 's avonds heb ik niet echt veel tijd. Maar het is nu gelukkig binnen. Alleen hoe vaak mag je het geven?

Citaat van: • SH0RTY • op  5 april 2006, 07:39:00
Lieve Lin,

Wow, wat is Yani mooooooooooooi!!
Wat gaat dat snel zeg!!!

Doe maar een dikke kus van mij! (een heeeeeeel dikke)

Liefs,
Roxanne


hij/zij is echt mooi! wil je trouwens dat ik een dna test doe? Of maakt het niet uit? dan delen we de kosten. En je ziet echt met de dag de parels komen. Zelfs ik ben verliefd, terwijl ik niet op wildkleur val.

Citaat van: Gerda op  5 april 2006, 12:16:54
Hoi Lin,

Je ziet nu dat ze per dag met sprongen vooruit gaan!! De oudste albino ziet er best al goed uit. Maar met zo'n groot nest is het logisch dat alles misschien ietsje achter loopt bij 'wat normaal is'.
Yani is prachtig en de bij de tweede zie je dat in een dag de pennetjes flink zijn gegroeid!!!

Dat ze het allemaal tot nu toe gered hebben is toch geweldig!!!

Groetjes, Gerda


De oudste die gaat beter met de dag. De ene dag niks de andere dag 5. Ik hoop vandaag met de oudste albino boven de 40 gram te zitten. Moet je voorstellen dat Yani al met lege krop 75 !! weegt. Dan is 40 gram natuurlijk niks. Ik begin wel wat meer hoop met de 3 te krijgen.

Citaat van: Tara op  5 april 2006, 12:21:15
Hoi Lin,

wat een prachtige foto's,
wat zijn albino's lief als hun oogjes helemaal open zijn :-[

Maar ze zijn allemaal lief,
ze groeien goed hoor!


Dank je wel. Leuk dat je even langs komt. ik zag dat jij ook twee albino's heb. Maar dat ging ook niet goed las ik aan de naam van je dagboek of zijn dat anderen? Wel jammer dat jij telkens pech hebt en aan de handopfok moet.

Citaat van: ~Natas~ op  6 april 2006, 14:01:49
Hey dames,

Mooie foto's weer van de ukkie's.
Is toch goed nieuws dat de albino's al zijn gereserveerd.
Jammer dat ik er geen 3e bij meer mag, anders had ik zeker 1tje bij jullie besteld.
Maar dat komt nog wel een keer als ik op me zelf woon.

Greetz,

Natas


Ja de albino's zijn al snel weg. ik weet dat je vorig jaar de albino en lutino ook mooi vond. Dus zou leuk zijn als je later eens een albino erbij kan nemen.

Groeten, Lin

Dag allemaal!

ik ga nu eens de valkjes wegen van de jongste drie weet ik het al en heb de oudste gewogen. Dus ik zet de gewichten meteen erbij. Dan kunnen jullie een beetje inschatten hoe klein de kleinste zijn.

Dag 20 voor Yani met lege krop gewicht 75 gram.


wildkleur dag 19, half volle krop 66 gram


lutino dag 18, half volle krop 74 gram


wildkleur 3, dag 18, half volle krop 61 gram


witmasker dag 17, 64 gram.


en de albino ook dag 17, maar die weegt nog maar 44 gram. Vandaag gevoerd door de ouders vanavond. gisteren woog hij leeg nog maar 29 gram. Dus een top dag vandaag!


wildkleur 4 dag 16, weegt met volle krop 35. Alleen jammer dat ik die heb gevuld. Wel schattig dat je nu het grijs ziet doorkomen. Lijkt of hij een groot hoofd heeft maar dat valt wel mee.


En de kleinste dag 14, weegt nu met volle krop 31 was gisteren gevuld 27. Dus die gaat ook vooruit. Gelukkig net als de albino sinds een paar dagen eindelijk weer doorde ouders gevoerd.


Groepsfoto. Past alleen niet op een rijtje. Dus volgende keer meer als hoopje op de foto.


Nog een kort filmpje van een paar schreeuwers!
http://www.youtube.com/watch?v=DroBgMC3Ars

sorry dat ik niet aan jullie dagboeken toekom. Na dit nest heb ik wel weer tijd. Ik vind het wel erg leuk dat jullie wel trouw langskomen.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

ik kreeg net een mail. De witmasker kan gereserveerd worden. De toekomstige eigenares bleek allergies.

Waarschijnlijk is de witmasker een man.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Wilma1



Lin wat een geweldige groepsfoto!!!!!

Ik heb hem opgeslagen om het als bureaublad  ::) te gebruiken...mag wel he  :P ?!!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

 :'( Op de foto zie ik ook (nog) niet veel parels.  :-\

Ben ik niet zo blij mee.  :(

Maar ze zien er wel allemaal hoopvol uit al gaan de kleinste dan moeizaam.  ;) Volgens mij komen ze er wel.

Eros maakt het heel goed. Hij doet gewoon de hele dag alles met de rest mee. Hij is heel lief en zacht van karakter. Zijn veertjes zijn bijna helemaal als van een "gewoon" valkje van zijn leeftijd. Op dit moment is zijn kuifje ook lekker aan het bijgroeien. Kroelen vind hij nog steeds niks, maar ik kan hem nog wel vol pakkenen opstappen doet hi ook, zowel binnen als buiten de kooi. Kortom, het is een superlekker ding.

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.