Hobbykwekerij Sephora - de laatste, Luna, is weg *snik*

Gestart door Lin, 20 januari 2006, 16:45:26

« vorige - volgende »

Rianne

Oh ja, om de dag eivoer, en soms met gemalen pellets. En af en toe bruin brood. :) Ze krijgen bijna beter te eten als ik ;D

Lin

ik ben er weer even! Bedankt voor de reacties. Vooral jij Lique.

Ik ga het meteen bestellen! Heb gisteren al nieuwe beukensnippers 2 potten nutribird en trosgierst gehaald. Morgen dus de rest halen.

Ik ben nog wel een beetje misselijk de drank op een lege maag beviel niet goed...

De fotos maar weer even!

De oudste een geparelde wildkleur dus. Je ziet echt met de dag de pareltjes komen. Echt heel mooi! Dit valkje gaat dus naar roxanne toe. Ik ben er superblij mee hij/zij komt daar prima terecht naast zijn familielid Lemon.
Dag 16

wildkleur 2, die denkt nog steeds dat hij/zij kan vliegen. Ik zie geen parels. Morgen kan ik het wel zeker weten. Maar dan weet ik nog niet of het een pop of man is.
Nog te reserveren is dit valkje, dag 15

lutino dag 14 onder voorbehoud gereserveerd. Zoals het er nu uitziet lijkt dit een man, ik zie geen parels. Maar dat dacht ik ook bij Lemon van roxanne dus dit kan een crossover zijn. Dus ook hier is test is nodig voor de zekerheid.

willdkleur 3 dag 14 te reserveren

witmasker dag 13 2x gereserveerd

Albino dag 13 gereserveerd vandaag weer wat aangekomen maar gaat nog steeds te langzaam. De oogjes zijn al wel open. Bij allemaal trouwens.

De wildkleur dag 12 loopt helemaal achter. Maar komt gelukkig wel elke dag aan. Vanaf nu dus elke keer bijvoeren net als de 2 albino's

En de kleinste dag 10 lijkt wel dag 4. Ach vandaag die kleine oogjes op een kiertje en te tikken als hij gevoerd werd. Aan de ene kant denk je komt wel goed en de andere kant is elke dag extra is mooi meegenomen.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

Hoi Lin,

Wat leuk, een geparelde erbij. :D Leuk die verrassingen, hou ik wel van ;).

Ik hoop van harte dat ze het allemaal redden bij je. Succes met bijvoeren.

Groetjes, Nel

~Natas~

Hey Lin,

Leuk zo die foto sessie.
Toch leuk het oudste valkjes naar Rox gaat, komt ze terecht bij Lemon.......en die komt ook bij jou vandaan  ;D
En een geparelde erbij, tjee weer een verassing erbij.
Ga zo door zou ik zeggen  ;)

Groetjes,

Natas

Caroline

Heel veel sterkte met het kleine grut.

En jij beterschap!!

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

• SH0RTY •

Lieve Lin,

Gerda heeft een mooooooie naam uitgezocht voor het mooie geparelde baby'tje! namelijk:

[color=9999FF]~* Y A N I *~[/color]
zonder ~ en * ofcourse  ::)

Gerda heeft het naampje uitgekozen en het is Aboriginal voor VREDE :)

Ik ben heel blij dat ik hem/haar bij me mag hebben, een eer!

En ik heb nog een erg leuk nieuwsje;
Om het blok van Sam (die nu eitjes heeft) goed recht te laten staat (staat op de kooi die een beetje rond loopt) had ik daaronder als noodoplossing een ander doosje neergelegd, voor meer steun.
Toen ik vandaag thuiskwam, zaten Lemon en Onyx heel verdacht te doen en na een tijdje, zag ik dat ze er in zaten.
Ik heb die doos maar weggehaald en er iets anders voor in de plaats gezet en ik haal deze week 2 nieuwe blokken op bij Peter en Lique, dus ik ben echt heeeeeeeeeeeeeel benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren, en als er eitjes komen, dan is het dus echt een feit dat Lemon een mevrouwtje is :D Echt heeeeeeeeel spannend, zo onzettend leuk!!
Maar helaas mag er niets uitgebroed worden :( (ino x ino)
Ik hou je natuurlijk op de hoogte ;)

Liefs,
Roxanne

Rianne

Als Nezumi's moeder een lutino was, en misschien gepareld, en ik vul dat in, krijg ik dit:

Ouders:
Vader=Wildkleur split voor {X2:Gepareld} {X2:Lutino}
Moeder=Witmasker Gepareld

Nageslacht:
Jonge man
50.0 % Wildkleur split to Witmasker {X2:Gepareld}
50.0 % Gepareld split to Witmasker {X1:Lutino}

Jonge pop
50.0 % Wildkleur split to Witmasker
50.0 % Gepareld Lutino split to Witmasker

Gerda, verbeter me als het niet goed is zo!

Bonnie, ik zou niet weten waardoor dat komt. Ik heb ook nog steeds het probleem dat de teller en het gastenboek niet vernieuwen dus moet steeds de .html pagina's uploaden. Wat geeft ie aan als je wilt reageren?

Monky

Hi, hi,
Ik wou alleen even zeggen dat het weer heerlijke foto's zijn om naar te kijken ...

Ik geniet er altijd zo van om die ontwikkelingen naar een pracht van een valkje te volgen.

Groetjes,
Monky

Lin

Sorry erg druk..

Ik heb een nieuwe tactiek met de valkjes. Eerst haalde ik de groters eruit en dan kijken of ze gevoerd werden. Maar dat werkt nu niet want Ayla gaat op de kinders zitten om warm te houden en voert dan niet.  Nu sta ik 45 min. eerder op om 06:45 is dat dan en geef de ouders voer. Ik haal de kleinste 3 er niet uit en laat een grote erbij. Dan gaat de grote roepen en dat zorgt ervoor dat de kleintjes gaan mee roepen. Anders bleven ze gewoon stil liggen en ging ayla erop. Als het goed is worden dna ook de kleintjes gevoerd. Ik zag gisteren dat het drinkflesje in een dag leeg was. Dus heb er een tweede bij gehangen. Het hele voerbakje is ook leeg dus daar hangt een tweede grote bak bij.

Ze komen wel iets aan maar niet echt veel. Gisteravond om 23:15 laatste voeding gegeven. Vandaag ook Calcitad besteld gisteren kreeg ik niemand aan de lijn. heb ook yakult gezocht maar die was al uit de winkel. Dus ik had alleen druivensuiker. Het tikt zo wel aan met 8 jongen extra eivoer, extra zaadjes, yakult, calcitad en dextro. Er gaat wat doorheen in een week. Maar goed elke verbetering is het waard geweest.

Ik zie nog geen parels bij de andere valkjes. Wel wat geel bijde lutino maar nog even kijken hoe dat ontwikkeld.

Groeten, Lin

Rianne

Heel vreemd... ik zou hier geen oplossing voor weten helaas! :-\

♪ Marlies

Hoi Lin,

Calcitad kun je hier gewoon bij de dierenarts halen.

Groetjes Marlies

Lin

Ik reageer in mijn pauze op al de berichten van de afgelopen dagen.

De fotos van eergisteren en gisteren. Bij sommige zijn ze gevoerd andere moeten ze nog gevoerd worden.

Yani! gisteren dag 18

wildkleur 2 (nog te reserveren) Gisteren dag 17

Lutino dag 16 gisteren

wildkleur 3 dag 16 gisteren (ook nog te reserveren)

Witmasker dag 15 gisteren

Albino dag 15 gisteren (trekt al wat bij)

wildkleur (nog te reserveren als deze groot wordt) gisteren dag 14

En de kleinste albino die blijft wel iets hangen maar komt ook aan. Gisteren dag 12

Groeten, Lin

• SH0RTY •

Lieve Lin,

Wow, wat is Yani mooooooooooooi!!
Wat gaat dat snel zeg!!!

Doe maar een dikke kus van mij! (een heeeeeeel dikke)

Liefs,
Roxanne

caro

Hoi Lin,

Wat gaat het hard met de valkjes zeg. Ze zijn wel er leuk.
Zijn al je albino's al gereserveerd? Ik loop er ook aan te denken om er 1 aan te schaffen. Hoeveel kost een albino, ik heb geen idee.

Ik heb op je site gekeken maar daar kon ik niets vinden over de prijs. En bepaalde rubrieken kreeg ik niet geopend.

Het is een leuke site hoor.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Rianne