The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Rianne

Ik heb vandaag het eerste ei geschouwd, en zag aan een kant een beetje donkere verkleuring in het ei. Bevrucht? :D

Lin

Citaat van: Rianne op 22 april 2006, 12:55:04
Ik heb vandaag het eerste ei geschouwd, en zag aan een kant een beetje donkere verkleuring in het ei. Bevrucht? :D


ik check wel even van de week. ik vind het vrij vroeg om al te zien.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

24 april 2006, 11:25:28 #872 Last Edit: 24 april 2006, 11:28:34 by Gerda

Hallo allemaal (en natuurijk Rianne)

Gisteren nadat ik bij Linda ben geweest (lees alles over het bezoek: http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php?topic=14375.new#new)
dus ook bij Rianne op bezoek geweest!

Naast de 6 valkjes, die ik natuurlijk ook op de foto heb gezet, heeft Rianne 2 perzen!!

Dit is Boily








En dit is Misty










En dan nu de valkjes

Diego en Nevada




Hier met bezoek van Tinco




Ayko






Tiaro (wat een kuif!!!!)




Nayana




En natuurlijk het valkje waar het mee begon, Tinco



Zingen voor een knijper!



Het was een leuk dagje!!
En Rianne, nog hartelijk bedankt voor het afzetten bij de boot!!

Liefs, Gerda

Rianne



:o mooie kleuren! Leuke foto's! Heb je het leuk gehad op Texel? :)

Rianne

Oh, ik had zeker nog niet gezegd dat gisteren het derde ei is gelegd? :D Of de laatste bevrucht is, ik twijfel. Ik heb ze niet meer zien paren, maar dat hoeven ze natuurlijk niet alleen maar te doen als ik erbij ben. We zullen wel zien. :)

Christine

Citaat van: Rianne op 24 april 2006, 11:49:14
Oh, ik had zeker nog niet gezegd dat gisteren het derde ei is gelegd? :D Of de laatste bevrucht is, ik twijfel. Ik heb ze niet meer zien paren, maar dat hoeven ze natuurlijk niet alleen maar te doen als ik erbij ben. We zullen wel zien. :)

De mijn hebben ook niet meer gepaard sinds het eerste ei en toch heb ik 4 bevruchte ;) Wat leuk dat je nu je derde ei hebt! Zijn de andere twee bevrucht??

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Ik heb het eerste ei geschouwd, en zag een verkleuring. Ik ga vanavond nog eens schouwen als het donker is. Voor de andere eitjes is het nog te vroeg. En anders wacht ik tot Lin komt kijken, zij moet dat zo zien. ;)

Christine

Het is leuk om te zien! Vooral bij het eerste eitje vna mij, ik zie dat zo mooi bewegen! Handig als ik nu een echt schouwlampje heb waar ik echt alles mee kan zien!! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Al zijn ze bevrucht, Tiaro is er niet zo mee bezig ben ik bang. Hij zit haast nooit in het blok, en als hij er in zit, is hij er ook zo weer uit. Dus het is afwachten allemaal. :)

Christine

Is er iemand dat op het nestje zit?? Want anders als ze niet bebroed worden zijn ze haast niet te zien of ze bevrucht zijn!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Ja, Ayko zit er heel vaak op. Ook wel eens ernaast. Ik heb me er op ingesteld dat dit nest niet lukt. Ze zijn nog te jong, vandaar. :) Als het wel lukt, is het hardstikke leuk natuurlijk, maar ik ga me nog nergens op verheugen. :)

Christine

Stom vraagje misschien
Maar hoe oud zijn ze nu? ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Tiaro is van 23 juni geloof ik en Ayko van rond 11 juli.

Riny


Hoy Rianne
Ik ben totaal geen poezenmens maar jou Boily vindt ik prachtig.
Stomme vraag misschien ,maar is het een kater of een poes?
Als die toch jonkie's kreeg dan kwam ik kijken.
Groetjes Riny :D

Rianne

Hoi Riny,

het is nog een open poes, dus niet gesteriliseerd. Ik zou dolgraag een nestje bij haar willen, maar wat daar allemaal bij komt kijken... Een rits testen, inentingen, kosten dekkater, een hele investering dus! Maar mocht ik er eens geld voor hebben, wie weet. ;)

Het is achteraf gezien jammer dat Misty gecastreerd is, maar ja, die liep ook buiten en begon te sproeien. Maar anders... ;D