DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

Goed uitgesproken ja!! Een mooie naam bij een mooi donker en lief meisje....en past iid bij jou met de naam...dus moet je er een valkje bij  ;D ;D ;D

Dusty maakt wel van die lieve geluidjes en is ermee aanwezig hoor, OOK in het favoriete hoekje waar alle mannen fluiten  ;D daar klinkt het hol en beter!!! Dusty is een lieverd ook al wil ie niet meer echt bij me...komt door de anderen erbij he, maar hij is erg happy en speelt en doet de hele dag....een druk bezig vogeltje en zo hoort het ook!!! Als hij maar gelukkig is met zijn soortgenootjes en zo te zien is ie dat wel!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

zoooooooooo je hebt bezoek gehad  :o hihihihihi kids kan je snel gelukkig maken hé maar ik vind het ook wel goed dat ze leren om met dieren om te gaan en niet alleen het plezier van dieren maar ook dat ze hun dieren zelf moeten verzorgen en eten geven  ;)

met joran gaat het ietsje beter zijn koorts is gezakt en hij is ook alweer wat actiever, deze middag heeft hij ook weer eens een deftige maaltijd binnen gespeeld (gisteren was het nog meer spelen met zijn eten dan opeten ::) ) dus ikke happy  ;D en als je vandaag nog naar het peelneutje gaat dan is het een rondje op mijn kosten want ik heb nog iets te vieren buiten dat joran beter is  ;D

nikki is vandaag eens buiten geweest maar deze keer niet met yanni en charley alleen maar ook tiny en chanel waren los en het was dolle pret hoor  :o duikvluchten a volonté  :P samen met tiny  :D en toen ze allemaal uitgeraasd waren kwam tiny op mijn schouder zitten en wie deed hem na  :o yepyep nikki kwam ook
tiny wou gekroeld worden en yep yep nikki wou dat ook  :o jaloers  ??? wie weet tiny heeft in elk geval een goede invloed op nikki en in het vervolg mogen ze weer allemaal samen uit de kooi  ;D

groetjes marilyn

Wilma1

2 november 2006, 17:12:06 #1907 Last Edit: 2 november 2006, 23:27:15 by Wilma1
Oh wat leuk om te lezen, dat Nikki toch even gekroelt wilde worden....ja zien kroelen DOET kroelen  ;D of is dat alleen met eten  ???  :P

Fijn dat het met Joran iets beter gaat...ik heb WEL een mooi "betermaak" kadootje voor hem, moet alleen nog even regelen dat het ook bij hem komt natuurlijk....morgen ga ik dat doen!! Het is zijn favoriet en hij kan er nog "iets" mee doen ook....jaja we houden het even spannend  ::) ;D OOK voor Mamma's  :P


Nog een spannend nieuwtje  :D :D :D

BEAUTY IS THUIS 

Vanmorgen was ik geweest , maar Lisa ( die de leiding heeft) was er nog niet....ik kreeg te horen ..."hij moet aankomen"... maar ja, DAT wist ik al en wilde ik ook niet weten  ::)

Ik wilde weten HOE GAAT HET NU!!! Dus vanmiddag terug geaan, want ze was er vanaf 15.00u. Ze moest ergens vandaan worden gehaald, want was elders bezig en het meisje vroeg "kan ik u niet helpen, want om haar alleen maar voor die vogel hierheen te laten komen???"...NEE, IK wil Lisa!!!

Nou dat was duidelijk  ;D ;D ;D Lisa zag me en was zo enthousiast, "het gaat veel beter met haar en ze is aangekomen, dat is duidelijk te zien en nu ik weet dat je zo trouw komt kijken telkens, durf ik haar zeker mee te geven, omdat er goed op haar wordt gelet!!! Dus JE MAG HAAR MEENEMEN"

Ik was zo verrast  :D want daar had ik niet op gerekend en zelfs al een eigen kooi geheel ingericht meegenomen, om Beauty anders eerst te laten wennen en dan met kooi en al tegen de tijd dat het kon meenemen. Ze vond dat zo mooi en zei "dit heb IK nog nooit meegemaakt, dat iemand zo standvastig is en zo trouw op "bezoek" komt....ik ga ook een mooi prijsje maken voor je" ....en zo gezegd zo gedaan en zat ik in de auto met mijn lieverd!!!

Eenmaal thuis keek ze nieuwsgierig om haar heen, heeft de enderen bekeken en na een knuffeltijd in haar nieuwe kooi NAAST Binky gezet!!! Ik heb haar gewogen en ze weegt 94 gram. Onlasting heb ik al en ga ik voor alle zekerheid opsturen, voor e.v. ander wormpjes o.i.d beter zeker weten en zonodig verder behandelen  al is ze nu uitbehandeld met de wormen kuur.


Dus hier de eerst 2 thuisfoto's






Mooi he?!!
Ik ga haar wel proberen wat pap te geven....en "haar" omdat het voor 98% een popje is....dat vertelde Lisa...zelf heeft ze ook veel valkparkieten thuis en aan het gedrag ziet ze er een popje in! Maar als ik zekerheid wil, komt dat nog....eerst goed aankomen de rest is niet belangrijk!!
:D :D :D Wilma

[/i]



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,



met je nieuwe valkje.
Ze doet haar naam wel eer aan vind ik.
Ze lijkt een beetje op ons Yeuntje.
Groot gelijk dat je de ontlasting laat onderzoeken. Zou het zelfde hebben gedaan.

Groetjes Anja

marilyn

hoikes wilma

héééééééééééé wat leuk zeg beauty is thuis  :D  :D  :D je zult wel gelukkig zijn zeker  ;) ze is ook een echte beauty ................... een tje om verliefd op te worden  ::)  :P deze mutatie staat ook nog op mijn verlanglijstje  ;D  8) mijn valkjesslot ......................... die heb ik ergens gelegd hoor  ..................... maar nu ben ik toch wel vergeten waar die ligt zeker  ::)  :P  ;D maar ik ben blij voor jou dat beauty eindelijk thuis is  ;) enne .................... btw wij moeten ook nog es plannetjes maken hé  ;)

groetjes marilyn

Ineke

Wilma, in 1 woord GEWELDIG die filmpjes!
Coco poetst, Coco zwaait....ik wil ook n Coco!

En daar is ze(?) dan, Beauty! Je straalt van geluk zo te zien op de foto :) Spannend wat t onderzoek uitwijst.
Binnenkort moet je misschien verhuizen als je collectie zich zo rap uitbreidt ;D

Wilma1

2 november 2006, 20:09:53 #1911 Last Edit: 2 november 2006, 23:25:49 by Wilma1
Hoi Anja,
Het is fijn te horen, dat iemand je zo vertrouwd en je het valkje meegeeft....en ze is idd een ware BEAUTY....heeft vanavond netjes pap gegeten, dat vind ik even beter zodat ik zeker weet dat ze genoeg binnen krijgt de eerste dagen! Vandaar ook de test, ik wil weten waar ik aan toe ben!!

Hoi Lynntje,
Een kniptang wil nog weleens helpen  :P voor een slot wat niet open wil he  ::)?!!!  ;D Beauty is er idd een om meteen verliefd op te worden, waarom denk je dat ik zo geduldig heb gewacht, ik had net zo goed een andere hele mooie kunnen kiezen, want die zaten er ook, maar zij "is het" gewoon helemaal!!! Een echte knuffelkont en Joke gaat  morgen na het zwemmen even mee kijken en ik zal haar zakken nakijken voor ze weg gaat  ;D ;D ;D

Een afspraak maken.....jaaaaaaaaaa leuk!!!! Brand maar los hoor en ik ga kijken!!!  :P :P :P

Hoi Ineke,
Nu weet je meteen, waarom we zo gek op Coco waren toen hij hier veel kwam logeren en we zagen dat het niet zo goed ging met hem, omdat hij veranderde van gedrag! Gelukkig konden we goed overweg en praten met Joyce en vond ze het beter als hij hier bleef, dus wij genieten elke dag van ons vogelkindje, want DAT is ie zeker!!!

En ik straal idd ja  :D ik had het dan ook helemaal niet verwacht dat ze al meemocht  :o  :D...ik stond als een kind zenuwachtig te wachten tot ik ECHT de winkel uit was met haar!!! En dan nog een scenario in mijn hoofd van  ::) ...stel dat de pin het nu niet doet of zo....zul je net zien :-\ ...en cash had ik niets bij me ;D dan moet ik snel geld halen  ;D ;D ;D...maar dat was allemaal NIET nodig  ::) ;D het was echt waar ze is meegegaan  :D en slaapt nu lekker na een papje met een dekentje over haar kooi heen tesamen met de kooi van Binky ...dus pal NAAST binky!!! Die heeft al gekeken en zat heel lang OP haar kooi te kijken en te poetsen!

Wie weet wordt het nog een koppel ???

en IK hoef niet te verhuizen, de valkjes gaan in het voorjaar verhuizen  ;D.....naar buiten in een zelfgeknutselde ;) voliere MET binnenhok, van mijn Pietje  :D!!
:D :D :D :D :D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Hé wat een verrassing!!!!

Lekker genieten hoor.

Geef haar maar een dikke

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Ineke

Ach ja natuurlijk, je pietekes krijgen hun luxe buitenvoliere. Was ik vergeten ::)

Wilma1

Citaat van: Ineke op  2 november 2006, 20:44:43
Ach ja natuurlijk, je pietekes krijgen hun luxe buitenvoliere. Was ik vergeten ::)


;D je kan ook niet ALLES van het forum onthouden he?!! Dan loopt je hoofd over  :D ;)


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Big-Nigge

aaah die is een kei leuke foto  Beauty de naam past echt wel er bij die valkje...

en Wilma..ik denk als je een valkje heb die nie kan fluiten ofzo moet je Rocky laten noemen dan Fluit die zeker  ;D :D  ;D :D ahahhah

Groetjes amy en Rocky (puppertje) :-*
HALLLOOO AMY IS TRUG!!!!!:D:D:D Eindelijk wachtwoord ook gevonden!

Ann

Hey Wilma

Beauty is zo een.... Beauty!!!

Prachtig valkje, om jaloers op te zijn :D. Geniet er maar van en ik kijk al uit naar meer foto's én filmpjes ;).

Groetjes
Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Olga en Hans

Hoi Wilma,

Van Harte Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en Beauty is echt een beauty  :D.

Gaat Beauty in het voorjaar ook naar buiten of hou je haar binnen of gaan al je vogels naar buiten.

Groetjes van Olga.


Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Mara

Hoi Wilma

Beauty is een echte BEAUTY....echt een lieverdje. En wat leuk dat je haar vandaag al mee hebt gekregen. Een echte verrassing...

Liefs

Mara

Wilma1

3 november 2006, 16:54:19 #1919 Last Edit: 3 november 2006, 19:43:18 by Wilma1
Hoi Amy,
IK denk dat Beauty jou verhaaltje heeft gelezen, eerder dan ik  ;D want kijk maar eens naar het filmpje.....duzzzzzzzzzz.....POPJE ??? ik twijfel NU al  ::) ??? :P ;D

Hoi Ann,
De foto's komen eraan en 1 flinpje is nog uploaden, dus zometeen klaar en voeg ik bij!!

Hoi Olga,
Beuaty blijft zeker binnen en gaat dan samen met Binky naar de grote voliere, waar ze nu met zijn allen in zitten, DIE doe ik n.l NIET weg en is zo lekker ruim, zeker voor 2 valkjes....ik twijfel of ik Melody er ook bij wil....die is OOK tam, OOK nog in de voliere met de anderen....maar hij is ZO gewend met hun samen te zijn....dus dat bekijk in wel tegen die tijd. Ik kan hem altijd ff binnen halen, als ik dat zou willen!! Melody blijft wel tam!!

Hoi Mara,
Beauty was niet zo moeilijk keizen, voor een naam....die had ik al de 1e keer dat we "haar" zouden kopen, maar toen ze nog moest blijven vanwege de wormpjes.

HIER de foto's en de filmpjes...en oordeel zelf  ;D

WAT is Beauty POPJE ??? of MAN ??? ::) ??? ???


Huh  :o...waar kom jij nou vandaan ???


*smaksmak*...wat krijg ik nu  ???


Zeg  ::) DAT kreeg ik toen ik baby was  :P NU toch niet meer....brrrrrrrrrrrrr.....* schudschud*


Ik heb niets te vertellen, ze stopt gewoon een spuit in mijn bek  :o...maaaaaarrrrrr....*smaksmak* toch wel lekker eigenlijk...ik laat het niet al te snel merken hoor, dat ik het wel lekker vind....nog ff flink schudden met een bekkie vol  ;D :P


Ze vind me mooi, zegt ze  :D :D :D


Nou DAAR krijg je een knuffel voor!!!!  ;D

http://www.youtube.com/watch?v=iWYjpY21qAM
en hier ons "popje" ??? ??? ??? eerst wat verlegen maaaaaaaarrrr................


http://www.youtube.com/watch?v=ADoLcicI1GU
toch een aardig concert ::) :P :P :P :D

http://www.youtube.com/watch?v=T1ePbIomaxQ
en eenmaal de "smaak" te pakken, was er geen stoppen meer mogelijk  ;D  :D!!!

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3