18 juli 2025, 03:32:09

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Roosje

15 november 2005, 22:41:04 Last Edit: 4 januari 2007, 15:37:27 by Gerda
Sorry allemaal dat ik zo laat ben! Maar nu zal ik eindelijk beginnen aan mijn nieuwe dagboek ;)

Ik zal als eerst aan jullie voorstellen: Bo!

Lekker koppie he.

En knuffelen vind ze ook niet erg :D

Zoals jullie zien is het niet miss edel 2005. Dit komt omdat ze door de moeder in het nest wat geplukt is. En nu na het kortwieken vallen haar veren er niet zo mooi overheen, dus het ziet er een beetje zielig uit :-\ Maar dat maakt ons niets uit. Het is een lieve pittige tante en ze houdt wel van knuffelen. Ze heeft ook wat groene veren in haar vleugels, heel apart.

We hebben haar vanmiddag opgehaald bij de kweker thuis, want zijn vrouw had haar net onder de douche gezet en ze moest natuurlijk eerst droog zijn, dus hebben we daar even een bakkie gedaan. Ze vond het meteen prima om bij me te zitten en ging al lekker om eten schooieren. Ze heeft daar nog een papvoeding gehad en haar nagels en vleugels zijn geknipt, en toen mocht ze mee. We hebben nog even wat gegeten bij de mac, maar dat maakte haar allemaal niet uit. Door alle nieuwe indrukken was ze zo moe dat ze steeds in slaap viel. Ook nu zit ze lekker op haar stok te slapen.

En wat we net hoorden! Ze brabbelde! Dat is zo'n heerlijk geluidje. Wij zijn happy ;D

Gerda

Lieve Roosje,

Heel veel geluk met dit nieuwe begin!!!

Liefs, Gerda

Gerda

Lieve Roosje,

Ik kan helaas maar 1 foto zien, maar daar zit ze lekker te knuffelen. En veren zitten er zo weer aan. Grisha was in het nest ook flink geplukt en moet je haar nu zien!!!

Heel veel geluk met Bo!!!

Liefs, Gerda

carco

Hoi Roosje

Eindelijk daar is ze dan!
Gefeliciteerd! Maar het is Bo geworden?
Leuke naam ook (ik heb ook een Beau ;) )
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Gerda

Ja, nu kan ik alle foto's zien!!!

Geweldig!! Wat is dat rood ontzettend rood. Prachtig.

G

Christine

Eindelijk ik wou net iets gaan schrijven in je oude dagboekje toen kreeg ik de indruk dat het opslot stond ik dacht van eeuuuh toch geen slecht nieuws hoop ik! maar nu ik dit hier zie ben ik weer enorm opgelucht!!

Bo is enorm prachtig! maar ja die veertjes enzo groeien wel weer snel aan en ze zal er dan heel prachtig uit zien! amuseer je je met haar en geef haar morgen maar een lekkere kroel van mij! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Roosje

Hihi jullie zijn er vroeg bij. Ja, het is toch een Bo, dat vonden we toch beter bij haar passen. Binnenkort mooiere foto's hoor, maar madam zit nu lekker te slapen en dat heeft ze ook echt wel nodig :)

Roosje

@ Gerda: Ja rood he... :P

Ik vind haar in het echt veel mooier dan op de foto's :-\ Kijken of ik dat morgen kan vastleggen :)

Ik ben zo blij!!

Kirsten

Hoi Roosje,

jeh ik heb je weer gevonden :)
Gefeliciteerd met BO,.

Oh en die ogen,. prachtig!,. en hele leuke/mooie foto's

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Mandy

Ooo geweldig en wat is ze mooi! ;D
Die kleuren, zo fel, het doet bijna pijn aan je ogen! 8)
Ik wens je ontzettend veel en lang plezier van haar! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

marga

hoi roosje
gefeliciteerd met bo
wat is bo mooi en  zijn snavel vind ik ook zo mooi
groetjes marga

hippysuus

Roosje, het is een prachtige vogel!! Hallo Bo, welkom in de familie en op het forum ;D

Groetjes,
Suus

Riny

Hoy Roosje
Wat een BEAUTY!!
Geweldig die kleuren.
Ik hoop dat je door haar al het verdriet van de laatste tijd kunt vergeten.
En Loki vergeten we evengoed niet.Die hoort er ook bij.
groetjes Riny :D

Roosje

Ja zeker weten, loki hoort er zeker ook nog bij. Bo is trouwens een zusje van hem (zelfde ouders, later nest) , leuk he :)

imv

Hoi Roosje,

Van Harte Gefeliciteerd met Bo!

Ze is een prachtige vogel!
Hoe oud is ze?

Wij (iedereen hier, en dat zijn man, kids, vogels ,konijnen en ik) wensen jullie heeeeel veeeeeel geluk!

Veel liefs,
Irene