Timmio en Alanya zijn er! fotos/filmpjes bij mandy

Gestart door Lin, 26 augustus 2005, 18:59:56

« vorige - volgende »

Lin

Citaat van: Ankie op 13 september 2005, 08:29:20
He Lin

Heb je nog iets van Lique gehoord ?

Groet van Ankie

Ik had meteen een IM gestuurd en afgewacht. maar nog niks gehoord... jammer.. :-\ ik kan niet wachten..

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Petra op het werk

Wachten duurt altijd lang...
Sterkte Lin!
Petra

Kirsten

Hoi lin,.

en dan ineens,... is ze er :D
heb je al bericht gehad over je onderwerpen ´handopfok´en ´tam maken´?

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. :)

Lin als gast

Volgens mij 3 personen die reageerde over handopfok. Dat betreft aanvulling, discussie en ook goedkeuring.Vooral het stickytopic tam maken was goed gekeurd! Maar wanneer het geplaatst wordt geen idee...

Groeten, Lin

Ankie

Hoi Lin

Krijg jij bericht als het geplaatst wordt ?

Hoe gaat het trouwens met Kaiyo ?

Groet van Ankie

Lin

Hey ankie,

Ik neem aan van wel dat ik bericht krijg. Verder zal ik morgen even fotos en een verhaal plaatsen van Kaiyo hoe het gaat. Ga nu nog even wat doorlezen en dan weer naar hem toe.

Groeten, Lin

Petra en Cheeky

Ik wacht met spanning de foto's en je verhaal af....! ;D

Groetjes,
Petra

Ankie

Hoi Lin

Je houdt ons wel in spanning hoor ! ;)

Lin

Hey,

Lique zal haar binnekort gaan vangen en dan kijken hoe het eten gaat.  Verder geen nieuws over Naira. Verder was ik onverwachts naar alkmaar toe gegaan lekker shoppen (nou ja 2 broeken een voor mij een voor mij vriend). toen k terug kwam naar Kaiyo en nu ga ik naar de kartbaan. Dus ik heb er nu geen tijd mer voor. Maar morgen moet het wel lukken! en Kaiyo is ontzettend lief nu!

Groeten, Lin

Ankie

Ozzie

Hallo Lin,

ik heb ook even je oude dagboekje doorgelezen, leuk!

Ga zo door, ik blijf je volgen,

groetjes Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Lin

Citaat van: Ozzie op 17 september 2005, 09:21:05
Hallo Lin,

ik heb ook even je oude dagboekje doorgelezen, leuk!

Ga zo door, ik blijf je volgen,

groetjes Wendy

Jeetje mina... een aantal dagen vrij ofoz? Wat een werk. Ik vind het erg leuk dat je het gelezen hebt!

Groeten, Lin

Rianne

Kaiyo is lief geworden? Mooi! :)

Lin

Hey allemaal,

Maar even weer een verhaal schrijven met filmpjes en fotos. Er is in de tijd best wel wat gebeurt. Pootje is voor 99 % procent genezen van Kaiyo af en toe zit ie er nog wel aan of trekt hem heel even in. Verder vindt hij het heel gezellig bij de mensen. Komt helemaal tot rust en is dan heel lief. Maakt ook hele zachte piepjes, ontzettend lief om te horen. Vooral als hij me zachtjes probeert weg te jagen met happen en dat geluidje dan te maken dan stapt ie nog op mijn vinger. erg lief dus..

maar goed de fotos!

Kaiyo is best wel gek op verschilend eten. Alleen speelt hij er meer mee dan dat hij daadwerkelijk veel ervan eet. Op de fotos zie je hem dan ook telkens de bloemkool verplaatsen ipv opeten.

een filmpje ervan..
http://www.youtube.com/?v=0drAPTfEcRQ

Wanneer ik Kaiyo los wil hebben dan ga ik naar de badkamer toe. Alleen vind hij dat toch nog wel eng. Maar als hij zich verschuilt gaat hij toch om een hoekje kijken waar ik ben.

Nog even twee mooie fotos.

en als propje. Meestal zit ie wel macho met vleugels een beetje wijd.

En nog een kort kroelfilmpje
http://www.youtube.com/?v=egaT7L8QP0g

Ik merk nu dat ik geen 'opstap' filmpje heb. Ik zal kijken of ik die nog kan gaan maken.

Groeten, Lin