29 mei 2024, 05:23:05

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

margreet

hallo Gerda,

Had je mijn mail nog ontvangen, moest een beetje snel gisteravond.
Wacht op de foto's, gaat Sissy ook apart!!, Zal mij benieuwen hoe dat gaat ;)

groetjes Margreet

Caroline

Wij zijn met z'n vijfjes  :-\ of zal Jasper (2 jr.) nog gratis zijn?? ???

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerda

De foto's van vandaag!!!

Bedelen bij papa




Sissi eten







Allemaal eten






Dulce en Sissi kroelen










Lizzy had eerst ook even zitten kroelen, maar wilde toen even rondkijken
Mooi koppie!!!




Dulce en Sissi synchroon zitten




Grisha, nog steeds een beetje zielig!! Maar ik zag dat er al een vleugelpen 'onderweg' is






Slopen






Vleugeltjes strekken




Moe na een lange dag!!!





G

febvisje

Och wat ziet Grisha er zielig uit. Zo helemaal alleen. Ze zal wel jaloers zijn nu je nog maar weinig foto's van haar maakt. Ik geloof niet dat ik Spikey al eens gezien heb op een foto.  ??? Ze komen al lekker in de veren de meiden. En die kroelfoto's,  ::)  ::)  ::)  :-*


Gerda


Hoi Jane,

Grisha is ook nog eens in de rui en natuurlijk wat moe van haar eerste nestje. Zevindt het op dit moment lekker, even niet tussen het gedrang zitten. Ze houdt wel alles in de gaten en geeft een gilletje naar Nezumi als die op de kleintjes moet passen!!

Vandaag heb ik ze even een paar uur in de slaapkamer gehad zonder de ouders. Dat ging goed, zonder gillen naar elkaar!!

Spikey ziet er zo uit:



Knappe vent toch??
Maar hij houdt niet van andere valkjes en vogels, alleen van mensen!!!

Liefs, Gerda

Gerda


Hoi allemaal,

De kaartjes voor Madurodam hebben een bestemming!!

Vandaag de grote kooi in de slaapkamer helemaal ingericht. De dametjes zijn gewogen (82 -79-79) en hebben even een rondje gevlogen.
Sissi is nog even door Nezumi gevoerd.
En nu zitten ze alle drie in de grote kooi!!

De grasjes die normaal vaak in die kooi zitten (hij staat normaal open en ze zitten er graag in) zijn erg verbaasd dat de kooi opeens bewoond is. Normaal zijn het baasspelertjes en jagen ze de valkjes weg, maar ze lijken een beetje onder de indruk van deze geel-bruine vladderdingen!!

Ik ben benieuwd hoe het gaat!!

Groetjes, Gerda

febvisje

Spikey gelijkt wel op Nezumi. Inderdaad een knappe vent. Spijtig dat hij enkel naar mensen trekt. Dan zal hij wel heeeeeel erg aan jullie hangen. Ik heb dat proberen te voorkomen hier door er nog een valkje bij te halen. Maar blijkbaar zijn de mensen toch nog een beetje leuker. Daarom Lizzy.
Mooie gewichten hebben ze.

Grt jane


margreet

hallo Gerda,

Bedankt voor je mail, gaat goed he met de jonkies. Hoop stiekum wel op komend weekend. Maar dat laat ik aan jou over.
Bij mij heeft het Lutino popje weer een eitje gelegd, ik had het blok al een paar dagen geleden wegehaald en het jongste valkje in een mandje gelegd. Gaat prima, wordt goed gevoerd.
Maar nu heeft zij dat uitgekozen als legplaats. Heb gelukkig nepeitjes :D want nog een nestje hoeft even niet.

groetjes Margreet


Gerda

Hoi Margreet,

Het hangt voornamelijk van Sissi af en ze is wel aan het knabbelen, maar laat het liever 'thuisbezorgen' door haar vader!!

Wat kunnen valkjes je verrassen he?? Ze vond het mandje dus ook een goede broedplaats?? Wat dat het popje van het nestje van 7??
Gelukkig zijn er nepperts!!

Grappig dat er nu nog een valkje van mij met een valkje van jou gaat samenwonen!!
Annelies en Dulce neemt jouw pareltje!! Dus dat worden hopelijk goede vriendinnetjes!! Ik ben er blij om! Meteen een maatje, nadat ze hier die drukte gewend is!!

Ik heb vandaag maar een paar foto's gemaakt. Ik heb wel heerlijk met ze aan tafel gezeten en overal zaadjes gestrooid en basilicum en gierst!! Ik moet het zo nog even op gaan ruimen  ::) ::)

Groetjes, Gerda

margreet

hallo,

Weer on-line, hoe gaat het met de 3 dames, missen ze paps en mams niet?. Of kunnen ze elkaar niet horen.
Was gisteren bij Petsplace, de eigenaresse kent mij ondertussen wel (gek he). Had ze kaarten over voor Ouwehands Dierenpark te Rhenen. Of ik misschien belangstelling had. Eerlijk gezegd van niet, geen tijd voor in september. Zegt ze, misschien weet je nog wel iemand die er blij mee is?. Gaf ze me 4 toegangsbewijzen. Er was een aktie geweest en ze had een aantal kaarten over. Ik zal ze bij Divers zetten misschien wil iemand ze wel gebruiken.

groetjes Margreet

Gerda

Hoi Margreet

Met de dames gaat het goed!! Alleen jouw kleine schreeuwt de hele boel bij elkaar als ze haar papa ziet!!
Nezumi wordt er best zenuwachtig van dat hij niet kan voeren, hij begint als hij Sissi hoort spontaan voer op te geven. Dus ze is vandaag toch twee keer gevoerd door papa!!
Maar ze knaagt wel aan zaadjes, maar het gaat langzaam!

De foto's volgen zo!!!

Ik ben dol op dierenparken, maar Rhenen is wel een eind weg!
Maar goed, er zijn vast en zeker mensen die het beter kunnen gebruiken dan ik!!

Morgen proberen we Sissi echt weg te houden bij haar papa (of andersom!!), maar het is hartverscheurend lief om te zien hoe Nezumi voor haar zorgt!! Duidelijk zijn jongste dochter als zijn favorietje!!

De andere twee gaan best goed en zijn aardig op gewicht gebleven!!

Met z'n tweetjes op de weegschaal, weeg je aardig wat!!



In het kooitje op de achtergrond vervoer ik de valkjes van woonkamer naar slaap/werkkamer!!
Want zo'n enge gang door vliegen vinden ze niet echt leuk!!

Groetjes van Sissi



En van mij natuurlijk!!
Gerda

Gerda


De rest van de foto's!!












Sissi








Lizzy


Haar eerste zonnebloempitje!! En ze kreeg het open!!






Dulce







Dat was het weer voor vandaag!!!

Liefs, Gerda



febvisje

Gho Gerda jij kan er wat van, smelt smelt. Ik hoop dat ik ook al gauw een betere camera kan kopen, dan zijn de close-ups toch mooier. Ze zijn echt mooi.


Gerda


Hoi Jane,

Maar het zijn ook prachtige fotomodellen!



Groetjes van Lizzy en Gerda

Caroline

Prachtige foto's!!!!!

Maar wat je zelf al zegt, ook super fotomodelletjes hoor.

Sissy blijft mijn favorietje, want een snoepie.  :-*

Maar de andere twee pareltjes zijn ook geweldig hoor.  ;) :D

Dikke kus voor arme Grisha.  :-*

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.