16 juni 2025, 23:52:47

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Wilma1

Wat een vreselijk gave foto's, je kan er haast een stripverhaal van maken...ze zijn ook allemaal zo vertederend he?!

Sjeeeeeee wat ben jij een geluksvogel zeg, met de prijs van Madurodam  :P en ook nog eens Ouwehands in handen gedrukt  :o.....het geeft vast een goed gevoel dat je er een ander mee kan blijmaken.....als je de staatsloterij wint ??? zal ik vast mijn rek.nr. opgeven  ;D ;D ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Lieve foto's weer... ik blijf het zeggen he? Maar het is gewoon zo! :D

bobbie

Ik heb weer genoten van de schitterende foto's van je kleintjes. Wat zijn het beauties geworden he.

Het zelf laten eten vind ik best wel spannend, tenminste het vorige nestje.
Nu is het hier nog niet zo ver maar dat duurt ook niet lang meer.

En wat een verschil van karakter merk je al zo jong he. Jong 2 klimt al in de tralies terwijl jong 1 lekker op de bodem blijft scharrelen.

Geniet er nog even van Gerda, het is bijna tijd van afscheid nemen.

groetjes, Nel :)

Gerda

Eerst maar even de foto's!!

Lizzy

Dulce

Dulce met basilicum

Sissi

Dulce

Liefs, Gerda

marilyn

hoikes gerda

ik wordt echt jaloers als ik zie hoe mooi jou foto's zijn en je modelltjes zijn ook prachtig hoor  ;) amai ze beginnen al zelfstandig te eten !!!!!!!!!!!!!!!!! wat gaat de tijd snel hé als je een nestje hebt  :-\

groetjes marilyn

Rianne

Leuke combinatie zo met het paarse tafelkleed. Krijg je een groot contrast met de valkjes. Maar dat wist je natuurlijk al ;)

Gerda

Nog een paar foto's, straks reacties:

Grisha met twee kleintjes

De hele familie valk

Even een uitsnede
Voor de kijker rechts, voor Grisa links zie je de vleugel waar alle handpennen uit gevallen zijn!
Voor de kijker links voor Grisha rechts de vleugel die ik wat geknipt heb, zodat ze niet zo zielig rondtolde!!
Gelukkig komen aan haar linkervleugel weer wat handpennen te voorschijn

Ten slotte nog de hele familie samen

Groetjes, Gerda

Rianne

De nieuwe eigenaren van jouw kleintjes krijgen vast een dubbel dvd mee naar huis met foto's en filmpjes ;D

Gerda

Hoi Caroline,

Ze zijn net zo lief als ze mooi zijn!!!

Hoi Wilma,

Leuk dat je even kwam buurten!! Ik win niet zoveel hoor, de kaartjes voor Oudehands dierenpark waren van Margreet.

Maar ik zal aan je denken als ik de staatsloterij win!!
(Vanuit een warm oord!!  ;D ;D)

Hoi Nel,

Ik geniet er echt van hoor!!!
Het zelf gaan eten gaat bij de oudste twee goed, Dulce is zelfs aangekomen en Lizzy is gelijk gebleven. Alleen Sissi is afgevallen, drie gram en woog 76 gram. Dus die is vanavond nog even door haar papa gevoerd!!

Hoi Rianne,

Dat paasrs is echt mooi met geel!! Expres gedaan, dat klopt. Want paars is de complimentaire kleur van geel (schaduwkleur), dus daarom contrastrijk.
Ik heb nu al bijna 8000 MB (dus meer dan 7,5 Gb) aan materiaal, maar ik ga de mooiste nog even uitzoeken!!!

O ja, en die oranje doek hangt er niet voor de mooiigheid, daar zit mijn spiegel onder!! Maar ik wil niet dat de valkjes denken dat mijn kamer ruimer is dan in werkelijkheid en proberen de hele ruimte te benutten met vliegen!

Hoi Marilyn,

Het gaat echt snel!! Sissi is de enige die nog geen 6 weken oud is!! Lizzy is vandaag precies 6 weken!!

Zo, daarmee is alles gezegd, voor straks weltrusten!!!
Liefs, Gerda

Gerda

Toch nog even een klein dingetje dat me opviel op de foto:
Zwartoogje Grisha en roodoogje Sissi!!

In 'normaal licht' is haar oogje een beetje kersenrood!!

Groetjes, Gerda

febvisje

Is het valkje in de handtekening van Nel Sissi?
Mooi, de complementaire kleuren laten de kleur van de valkjes nog beter uit komen. Heb ik zelf nog nooit aan gedacht.
Mooie foto's weer Gerda.

Riny

Hoy Jane
Het valkje in Nel's handtekening is een jonkie wat bij Nel geboren is, dus niet Sisii.
Groetjes Riny :D

Rianne

Hey Gerda,

ik zie dat rode hier ook nog bij Dulce, die is van April. Ik vraag me af wanneer je het niet meer zien kunt. :)

Caroline

Soms bij bepaald licht zie ik hethier ook nog bij de (bonte) cinnamon wtmaskers van vorig jaar hoor, dus volgens mij gaat  het helemaal niet weg.  ::)

Trouwens een geweldige foto, Gerda die laatste.  :D

Groetjes van Caroline

PS. de postbode is nog niet geweest.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Bij Nayana en Ayko heb ik het eigenlijk nooit gezien. En Ayko zit buiten dus licht genoeg. :)